PrimeBiz Hotel Kuta

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Strand van Kuta

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor PrimeBiz Hotel Kuta

Een buitenzwembad en ligstoelen
Voorkant accommodatie - avond/nacht
Uitzicht op straat
Serveert ontbijt, lunch, diner, lokale en internationale gerechten
Bruiloft binnen

Beoordelingen

8,4 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Fitnessruimte
  • Bar
  • Ontbijt beschikbaar
  • Zwembad
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
12 van 12 kamers weergeven

Superior kamer (Special Offer - Transit 12 Hour Usage)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed of 1 eenpersoonsbed

Familiekamer (2 Superior Room Interconnecting)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior kamer (Double or Twin)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Suite (Bizness)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
  • 40 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Deluxe kamer (Double or Twin)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een gratis babybed
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Lakens van Egyptisch katoen
  • 22 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed of 2 eenpersoonsbedden

Superior kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Een koelkast
Ledtelevisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Aparte slaapkamer
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed en 2 eenpersoonsbedden

Deluxe Double Or Twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed of 2 Twin Beds

Superior Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Suite Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Family Room (2 Superior Room Interconnecting)

  • Max. aantal: 4
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Two Unit Superior Double Or Twin Room

  • Max. aantal: 4
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds

Transit Room - Max. 12 Hours (Transit Room - Maximum Stay 12 Hours)

  • Max. aantal: 2
  • 1 Double Bed of 2 Twin Beds
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Raya Kuta, Banjar Anyar, Badung, Kuta, Bali, 80361

In de buurt

  • Strand van Kuta - 2 min. rijden - 2.0 km
  • Waterbom Bali - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Legian Beach - 4 min. rijden - 4.0 km
  • Double Six Beach - 6 min. rijden - 5.0 km
  • Seminyak Beach - 8 min. rijden - 6.6 km

Lokaal vervoer

  • Denpasar (DPS-Ngurah Rai Intl.) - 7 min. rijden

Restaurants

  • ‪老大 Warung Laota - ‬3 min. wandelen
  • ‪Nasi Pecel Bu Tinuk - ‬4 min. wandelen
  • ‪Mie 88 Restaurant - ‬7 min. wandelen
  • ‪Ayam Betutu Bu Lina Gilimanuk Cab. Kuta - ‬4 min. wandelen
  • ‪The Icon Waroeng Steak & Shake - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

PrimeBiz Hotel Kuta

Hotel vlak bij Strand van Kuta
PrimeBiz Hotel Kuta bevindt zich dicht bij Legian Beach en Double Six Beach en biedt een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Verwen jezelf met wellness, zoals een massage, reflexologie of een body scrub. Het plaatselijke restaurant met lokale en internationale gerechten, Flavours Restaurant, serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Naast een fitnesscentrum en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een feestzaal
  • Een kluis bij de receptie, een computerstation en een lift
Kamervoorzieningen
Alle 143 kamers bieden volop comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast voordelen zoals kussenmenu's en airconditioning.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en bedden met traagschuimmatrassen
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op vaste tijden en op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.30 uur tot 10.00 uur: IDR 100.000 voor volwassenen en IDR 50.000 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Flavours Restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Computerstation
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Ligstoelen aan het zwembad

Spa

  • Body scrubs
  • Massage
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2013

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 15

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na middernacht te arriveren. 

Renovaties en sluitingen

In overeenstemming met de lokale wetgeving mogen alle bezoekers tijdens de Dag van de Stilte (Nyepi) gedurende 24 uur (vanaf 06.00 uur) de accommodatie niet verlaten. De Dag van de Stilte valt normaal in maart of april (datums wijzigen elk jaar). Op die dag kan er niet ingecheckt of uitgecheckt worden. Ngurah Rai-luchthaven (Internationale luchthaven van Bali) is op de Dag van de Stilte ook gesloten.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 300000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 100000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 135000 per voertuig (retour)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 300000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

PrimeBiz
PrimeBiz Hotel
PrimeBiz Hotel Kuta
PrimeBiz Kuta
Primebiz Kuta Hotel Bali
PrimeBiz Hotel Kuta Kuta
PrimeBiz Hotel Kuta Hotel
PrimeBiz Hotel Kuta Hotel Kuta

Veelgestelde vragen

Beschikt PrimeBiz Hotel Kuta over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij PrimeBiz Hotel Kuta?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij PrimeBiz Hotel Kuta van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 60,33, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij PrimeBiz Hotel Kuta?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent PrimeBiz Hotel Kuta voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij PrimeBiz Hotel Kuta inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij PrimeBiz Hotel Kuta uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt PrimeBiz Hotel Kuta een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 135000 per voertuig.

Waar staat PrimeBiz Hotel Kuta?

Dit hotel ligt in Raya Kuta, op 2,3 km van Strand van Kuta en op 3,6 km van Legian Beach. Ook Jimbaran Beach en Seminyak Beach liggen op 10 km afstand.

Beoordelingen over PrimeBiz Hotel Kuta

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 22 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 18 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 49 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 49 beoordelingen

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Robbert, Middelburg

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De Gast vriendelijkheid, altijd behulpzaam Altijd in voor een grapje. Ontbijt was goed , restaurant ziet goed verzorgd uit . 1- Punt de Douche staat bijna geen druk op zacht straaltje.
7 nachten verbleven in mei 2022

4/10 – Matig

marijke gentenaar, prime biz hotel

Negatief: Comfort kamer

waren niet tevreden 3e bed was een kleine bank

kamer veels te kleingeen bergruimte voor de koffers en geen kledingkast we hadden een 3pers kamer geboekt was niet te doen 3e bed was de bank die te kort was voor een volwassen persoon hadden een grotere kamer gevraagd maar die was er niet we hadden 2 dgn geboekt begin van onze vakantie 26 tot 28 maart en zouden nog 9 dgn terug komen van11 april tot 20 april maar zijn niet terug gegaan omdat we geen 9 dagen in die kleine ruimte wilden slapen en hebben een ander hotel geboekt....................

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Nieuw, comfortabel, netjes, schoon

Vanaf vliegveld met taxi binnen 15 minuten bereikbaar. Nieuw hotel met schone, nette en comfortabele kamers. Ijskas en safe aanwezig. Gratis wifi. Ontbijtbuffet standaard maar goed. Dineren in hotel is natuurlijk dubbel zo duur dan dat je verder op in een restaurant gaat eten. In eerste instantie was het mogelijk om verblijf te verlengen met hetzelfde tarief als van Hotels.com. Later toch weer niet waardoor ik terplekke aan de balie via mijn tablet via Hotels.com opnieuw de kamer geboekt heb en zo een aantaleuri's voordeliger uit was dan rechtstreeks bij het hotel boeken. Hotel kan ook prive chauffeurs regelen, let op datdit dure prijzen zijn, altijd afdingen. Ritje naar vliegveld uiteindelijk voor de helft van de pris en gelijk aan wat een "metered taxi" vraagt.

8/10 – Goed

Minoru

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Andrew

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The front desk staff was very helpful and friendly. I would recommend coming here!
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Chantell Sharee, LONG JETTY

14 nachten verbleven in januari 2025

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for quick stopover

Location is very strategic for a quick stop over, close to the airport and places to get Bali merchandise (Krishna, Joger). Restaurant served good quality of food. Internet speed was up and down from room. Room is nice and well design and AC is cold. The most annoying thing was bathroom sink and toilet have very slow purging. Staff nice and helpful.
1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

Michelle

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This Hotel is centrally located close to the airport, we booked a transit room which was suitable for us. We checked in at 1pm and were required to check out by 1am the next morning (12hrs only) midnight ($260K), this was what we asked for as we were flying out that evening, very obliging staff and very helpful, we used their transport to transfer to the airport which cost $100k for two people, very reasonable. Would stay again if needing someone clean a safe. There rooftop pool is a bonus.
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

James

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Viviana

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

Leslie

Positief: Personeel en service
Good customer service. Plenty space. Spaces are a bit dirty though. Perfect location to airport.
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Joy

Reisde met partner
Positief: Netheid
I didn't like their towels and beddibgs. Very old, they look brown and torn out instead of white. When I called for somebody to fix the aircon, no one came.
3 nachten verbleven in april 2023

2/10 – Ontzettend slecht

jordi

8/10 – Goed

Lesley

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Having the transit option was ideal for us but probably wouldn’t stay otherwise. Was looking forward to a massage before our long flight but it wasn’t open 😢 even though it was meant to be.
1 nacht verbleven in oktober 2022

6/10 – Redelijk

Pinaksree Ranjan

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Basic and good with nice staff. But best part is the food at Flavours. Loved it.
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Abhijit

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very helpful and polite staff. Restaurant onsite is amazing. Close to the airport. Rooms are basic but comfortable.
4 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Anna

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Anna aus Berlin

Dieses Hotel kann ich mit gutem Gewissen weiter empfehlen! Personal ist nicht zu toppen!!
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Brandon

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

Totally satisfied with the room. No issues.
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Syed Mohamed Bin Ahmad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Amazing 10 av 10

One of the best hotel in Bali,it was nice and quiet,clean,if i had an oppurtunity to come to Bali again i would s surely be back to PrimeBiz Hotel Kuta Bali Indonsia.Very good service indeed,highly recommended. Thank Very Much. Syed Gothenburg,Sweden
4 nachten verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good!
3 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Goldfingrr, Darwin Australia

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were very friendly and accomodating. It was good experience to stay in PrimeBiz hotel. The hotel is cleaned and affordable.
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
7 nachten verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
I’m only here for 1 night but it’s been great so far
1 nacht verbleven in november 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff was very helpful from the moment we walked in the door. I was recently injured during our trip and they immediately offered me the use of a wheelchair during our stay. The premises were very clean and comfortable. My only suggestion would be that they add a ramp for handicapped guests to access the pool, it would've made the stay there much more enjoyable. Other than that I'm very pleased with our stay.
1 nacht verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2019