Maharani Beach Hotel
Op het strand, met een buitenzwembad, dicht bij Winkelcentrum Beachwalk
Fotogalerie voor Maharani Beach Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Een balkon
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe kamer, uitzicht op zee laden

Deluxe kamer, uitzicht op zee
Hoogtepunten
Een balkon
Gratis babybed
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Jalan Pantai Kuta, Kuta, Bali, 80361
Over deze accommodatie
Maharani Beach Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Swiss-Belhotel Rainforest
Swiss-Belhotel Rainforest
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 263 beoordelingen
De prijs is € 24
inclusief belastingen en toeslagen
29 nov - 30 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer IDR 50000 voor volwassenen en IDR 50000 voor kinderen
- Toeslag voor wifi in de kamer: IDR 40000 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor wifi in gemeenschappelijke ruimtes: IDR 40000 per 24 uur (bedrag kan variëren)
- Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 250000 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Maharani Beach
Maharani Beach Hotel
Maharani Beach Hotel Kuta
Maharani Beach Kuta
Maharani Hotel
Maharani Beach Hotel Bali/Kuta
Maharani Beach Hotel Kuta
Maharani Beach Hotel Hotel
Maharani Beach Hotel Hotel Kuta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Maharani Beach Hotel
6,6
7,0
Netheid
8,2
Locatie
7,8
Personeel en service
6,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
29 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
30 sep 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in september 2017
10/10 – Uitstekend
Fredrik
29 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fredrik
3 nachten verbleven in maart 2020
10/10 – Uitstekend
Kim, England
Reisde met een groep
27 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kim
19 nachten verbleven in maart 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
17 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
1 mrt 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Vladimir, Skopje
Reisde met partner
29 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vladimir
5 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
MAYUMI
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
素敵なホテルでした
MAYUMI
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
11 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
6/10 – Redelijk
Zack, Jakarta
Reisde met familie
26 jan 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Zack
2 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Kano
Zakenreiziger
14 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Kano
5 nachten verbleven in december 2019
6/10 – Redelijk
Mohamad
14 dec 2019
Mohamad
3 nachten verbleven in december 2019
4/10 – Matig
Paul
Reisde met familie
27 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rats by the pool!!
Paul
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Malinn
19 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Malinn
1 nacht verbleven in november 2019
4/10 – Matig
T, London
Reisde met partner
16 nov 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
T
5 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2019
4/10 – Matig
Frank, Regina
6 nov 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Frank
2 nachten verbleven in november 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
2 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 okt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Daniel
Reisde met familie
21 okt 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, comfort kamer
Daniel
17 nachten verbleven in september 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
20 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in oktober 2019
10/10 – Uitstekend
KATSUMI
16 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
とても素晴らしいホテルです!
KATSUMI
7 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Ian
8 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ian
4 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Anthony
24 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Anthony
4 nachten verbleven in september 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
22 sep 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
11 nachten verbleven in september 2019