Hotel Gozensui
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op enkele stappen van Akan-meer
Fotogalerie voor Hotel Gozensui





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 125
9 dec - 10 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken laden

Traditionele kamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een ligbad
Een bad/douchecombinatie
Alle foto's voor Japanese-Style Room With Bath laden

Japanese-Style Room With Bath
Japanese Style 8 Tatami Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

4-5-1 Akanko-Onsen Akancho, Kushiro, 085-0467
Over deze accommodatie
Hotel Gozensui
Gelijkaardige accommodaties

New Akan Hotel
New Akan Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
7.8 van 10, Goed, 225 beoordelingen
De prijs is € 104
9 dec - 10 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 300.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
- Er kan een badbelasting bij de accommodatie in rekening worden gebracht. De badbelasting is van toepassing op accommodaties met warmwaterbronnen en varieert van JPY 150-500 per persoon, per nacht op basis van lokale regelgeving. Houd er rekening mee dat er mogelijk nog andere vrijstellingen van toepassing zijn.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1000 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Gozensui Kushiro
Hotel Gozensui
Gozensui Kushiro
Gozensui
Hotel Gozensui Kushiro, Japan - Hokkaido
Hotel Gozensui Hotel
Hotel Gozensui Kushiro
Hotel Gozensui Hotel Kushiro
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel Gozensui
7,8
Goed
7,4
Netheid
8,2
Locatie
8,2
Personeel en service
8,2
Milieuvriendelijkheid
6,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
20 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Terence
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Terence
3 nachten verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
MAMIKO
4 sep 2025
MAMIKO
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
久子
Reisde met familie
29 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


久子
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Mark C
31 mei 2025
Negatief: Netheid
Mark C
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
??
Reisde met familie en kleine kinderen
6 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service
??
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Chung Ping
Reisde met familie
3 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Chung Ping
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Patrick
20 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Belle étape
Patrick
1 nacht verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Miyuki, Calverton
Reisde met familie
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Miyuki
2 nachten verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Shaul
Reisde met familie
9 sep 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Voorzieningen
Shaul
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
?
9 aug 2024
Positief: Personeel en service
?
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Keisuke
20 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Keisuke
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Tilak
26 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tilak
1 nacht verbleven in juni 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
17 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
John
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
John
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Dustin
11 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dustin
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
21 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Good value for money
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
hidefumi
5 mei 2024
hidefumi
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
kuei chen
17 dec 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
簡陋的旅館
kuei chen
1 nacht verbleven in december 2023
8/10 – Goed
CHIH MING
16 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
CHIH MING
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Lai Fun
12 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lai Fun
1 nacht verbleven in oktober 2023
10/10 – Uitstekend
Dominique
10 okt 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Dominique
2 nachten verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Hong Aun
27 sep 2023
Hong Aun
3 nachten verbleven in september 2023
10/10 – Uitstekend
ヒロミツ
Reisde met familie en kleine kinderen
17 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ヒロミツ
1 nacht verbleven in september 2023







