4/10 – Matig
W.Wouthuyzen, Groningen
29 jun 2019
De portiers en deskpersoneel zijn altijd bereid te helpen. Als je een taxi nodig hebt, bellen ze helaas geen taxi voor je maar sturen je met de hoteltaxi naar plaats van bestemming wat vele malen duurder is dan een normale taxi. Ook de kosten van de drankjes (cola is 10 keer duurder dan dezelfde flesje cola bij de supermarkt) bij de bar is te duur voor de ambiance die er is. Ik gun SOTIS hun winsten maar 10 keer duurder is voor een 4 sterren hotel wel erg veel. Het ontbijt duurt van 6 am tot 11 am en dat is geweldig. Ik ga altijd ontbijten om 8 am echter de warme gerechten bij het ontbijt is in de 3 weken dat ik er was ALTIJD KOUD. Dit is onvoorstelbaar voor een 4 sterren hotel. Bij de chef kok geklaagd in de eerste week maar dat is praten tegen een dummy want deze aardige man lachte alleen, maar deed NIETS aan mijn verzoek. In de 3 weken dat ik er was hebben ze mij smorgens welgeteld 4 keer gevraagd of ik koffie wenste bij mijn ontbijt! Het personeel in het restaurant graag wat beter opleiden zodat zij daar smorgens niet gaan staan als mode-poppen maar dat zij beseffen dat er gewerkt moet worden namelijk het bedienen van de gasten, in de trant van 'goedemorgen meneer/mevrouw zou u koffie of thee bij het ontbijt willen?'. Er was lekkage in de badkamer na 1 week verblijf maar pas aan het einde van de tweede week werd het verholpen. Ook was er geen kraanwater gedurende een halve dag in de tweede week van mijn verblijf. Op zich heb ik begrip maar info erover was belabberd.
W.Wouthuyzen
20 nachten verbleven in april 2019