King Ambassador Hotel Kumagaya
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Kumagaya
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor King Ambassador Hotel Kumagaya





Populaire voorzieningen
Kameropties
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

1-99-1 Tsukuba, Kumagaya, Saitama, 360-0037
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Smile Hotel Kumagaya
Smile Hotel Kumagaya
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Ontbijt beschikbaar
7.0 van 10, Goed, 84 beoordelingen
De prijs is € 40
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500 voor volwassenen en JPY 750 voor kinderen
- Toeslag voor parking in de buurt: JPY 700 per dag (op 10 meter afstand; 24 uur open)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Er gelden hoogtebeperkingen bij het parkeren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
King Ambassador Hotel
King Ambassador Kumagaya
Hotel King Ambassador Hotel Kumagaya Kumagaya
Kumagaya King Ambassador Hotel Kumagaya Hotel
Hotel King Ambassador Hotel Kumagaya
King Ambassador Hotel Kumagaya Kumagaya
King Ambassador
King Ambassador Kumagaya
King Ambassador Hotel Kumagaya Hotel
King Ambassador Hotel Kumagaya Kumagaya
King Ambassador Hotel Kumagaya Hotel Kumagaya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over King Ambassador Hotel Kumagaya
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
7,8/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
7,8/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
20 nov 2022
1 nacht verbleven in augustus 2022
6/10 – Redelijk
ふじいまき
Reisde met familie
14 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
ふじいまき
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
??
11 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??
1 nacht verbleven in oktober 2022
8/10 – Goed
ISHII
11 aug 2022
ISHII
1 nacht verbleven in augustus 2022
8/10 – Goed
NAOYUKI
Reisde met partner
7 aug 2022
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
NAOYUKI
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
NAOSHI
Zakenreiziger
25 jul 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NAOSHI
1 nacht verbleven in juli 2022
6/10 – Redelijk
KOBAYASHI
17 jun 2022
KOBAYASHI
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
13 jun 2022
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Andrew
Reisde met familie
12 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
1 nacht verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Genki
2 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Genki
1 nacht verbleven in mei 2022
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
29 mei 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
yasuko
Reisde met familie
25 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen
yasuko
1 nacht verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
マサユキ
14 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
マサユキ
1 nacht verbleven in mei 2022
6/10 – Redelijk
nobue
29 apr 2022
nobue
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Masae
23 apr 2022
Masae
1 nacht verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
30 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
満足
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in maart 2022
8/10 – Goed
Akiyoshi
Zakenreiziger
10 mrt 2022
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid
Akiyoshi
1 nacht verbleven in maart 2022
10/10 – Uitstekend
わたる
Zakenreiziger
3 mrt 2022
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
わたる
1 nacht verbleven in maart 2022
6/10 – Redelijk
TAKAHIRO
7 feb 2022
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
TAKAHIRO
1 nacht verbleven in februari 2022
8/10 – Goed
YUKARI
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
YUKARI
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
katsue
Zakenreiziger
15 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
katsue
1 nacht verbleven in januari 2022
10/10 – Uitstekend
????
7 jan 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
????
1 nacht verbleven in januari 2022
6/10 – Redelijk
daisuke
30 dec 2021
Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer
daisuke
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
24 dec 2021
Positief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2021
8/10 – Goed
カズアキ
11 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
カズアキ
1 nacht verbleven in december 2021