Swiss Hotel Kuala Lumpur

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Kuala Lumpur, met een 24-uurs receptie, bij het shoppingcenter

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

6,6 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Receptie 24/7
  • Schoonmaakservice
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Wasservice
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 queensize bed, uitzicht op de stad (Queen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe driepersoonskamer (Deluxe)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 22 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Standaard kamer (Queen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Familie vierpersoonskamer, 2 queensize bedden, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 25 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Premium vierpersoonskamer, 2 queensize bedden (Family)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 25 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Verduisterende gordijnen
Select Comfort
Luxe beddengoed
Een regendouche
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Standard Single Room

  • Max. aantal: 1

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2

Premium Family Room KL Tower View

  • Max. aantal: 4

Deluxe Single Room With Merdeka View

  • Max. aantal: 1

Family Deluxe

  • Max. aantal: 3

Standard Queen Room

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room

  • Max. aantal: 2

Deluxe Triple Room

  • Max. aantal: 3

Deluxe Queen Room With City View

  • Max. aantal: 2

Deluxe Family Room With City View

  • Max. aantal: 4

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 12 Jalan Tuanku Abdul Rahman, Kuala Lumpur, 50100

In de buurt

  • Masjid India-moskee - 1 min. wandelen - 0.0 km
  • DBKL City Theatre - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Merdeka-plein - 3 min. wandelen - 0.3 km
  • Petaling Street - 8 min. wandelen - 0.8 km
  • Centrale markt - 8 min. wandelen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 5 min. wandelen
  • Station Bandaraya - 13 min. wandelen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 47 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Din Sakeela - ‬1 min. wandelen
  • ‪Cafeteria DBKL - ‬1 min. wandelen
  • ‪'Q' Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Restoran Canteen Skolah - ‬1 min. wandelen
  • ‪Restoran Jai Hind - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Swiss Hotel Kuala Lumpur

Hotel vlak bij Petaling Street
In de omgeving van Toren Menara KL en Jalan Alor ligt Swiss Hotel Kuala Lumpur, waar je geniet van een droogkuis/wasserijservice. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, rookvrije accommodatie en een lift
  • Kranten in de lobby, bagageopslagruimte en een 24-uurs receptie
  • Conciërgeservice, hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 115 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals luxe beddengoed en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en aparte zitruimtes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Regendouches, bidets en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplekken ter plaatse (MYR 18 per dag)

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Gebouwd in 2006
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Regendouche

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 50

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Kinderen van 12 jaar en jonger kunnen gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 53.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Betaald parkeren: MYR 18 per dag
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 53.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Swiss Hotel Kuala Lumpur
Swiss Kuala Lumpur
Swiss Hotel
Swiss Hotel Kuala Lumpur Hotel
Swiss Hotel Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Swiss Hotel Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Swiss Hotel Kuala Lumpur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Parkeren kost MYR 18 per dag.

Hoe laat kan ik bij Swiss Hotel Kuala Lumpur inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Swiss Hotel Kuala Lumpur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van MYR 50 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Swiss Hotel Kuala Lumpur?

Dit hotel ligt in Golden Triangle, op 15 minuten wandelen van DBKL City Theatre en Petaling Street. Ook Toren Menara KL en Jalan Alor liggen op 2 km afstand. Station Bandaraya ligt op 13 minuten wandelen en naar Station Dang Wangi is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Swiss Hotel Kuala Lumpur

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 15 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 7 van 44 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 4 van 44 beoordelingen

6,8/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

7,2/10

Voorzieningen

6,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid
Staff are helpful. Extra 10 MR tax a night add to the room
3 nachten verbleven in november 2025

4/10 – Matig

Ambiga

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Staff is friendly. Its very noisy outside the hotel, I booked four nights but checked out after two, couldn’t sleep at all the secound night because of the bikes racing around the hotel in the middle of the night
4 nachten verbleven in oktober 2019

4/10 – Matig

TOSHIO

Negatief: Personeel en service, comfort kamer
前回は良い部屋でしたが、今回は外れでした
3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The receptionist is helpful and friendly. However the elevator is too old and guests are freely smoke inside the room which spread out to walking space.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Cleanliness

Improve the quality of cleaning. Floor, toilet and towel not really clean.
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Shahidan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good choice hotel

1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good service & comfort zone. ...........
1 nacht verbleven in mei 2019

6/10 – Redelijk

Rafi, Sabaha, my

Reisde met familie
I don't like about cleanies
3 nachten verbleven in april 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The hotel is neat and clean, my only caveat is the rooms are too small and without windows it feels like you are in a bird box.
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Herly

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Noriyoshi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

預かり金 返せ

ホテルチェックイン時 20リンギ 預かり金 渡しましたが チェックアウト 返却 されなく なぜでしょう 何度か 返却 確認しましたが 戻らないとのこと  何も していないので もどってくるのでは、  英語が 堪能でないので 仕方なく チェックアウト 次の旅行始めました。

4/10 – Matig

Rabia

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

ummi, kedah

Positief: Netheid, personeel en service

selalu mginap di sini ..dekat dgn sgala kemudahan.

harap dapat mnikmati kmudahan n keselesaan yg makin terbaru di sini
1 nacht verbleven in januari 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Limited parking (hotel only provide 4 parking lots). This is difficult to find parking nearby. Front desk staffs are not friendly. There are bad ordor in the room due to bad maintain of carpet and bed sheet. The room is not completed with basic equipment.
1 nacht verbleven in december 2017

4/10 – Matig

TAN

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Old hotel with old facilities.

Not so good.
1 nacht verbleven in november 2017

10/10 – Uitstekend

Mohd zamri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2017

6/10 – Redelijk

Teh Wai Fun

Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer

Avoid this hotel during weekend.

Reasonable price, who want to stay peacefully during weekend please avoid this hotel. Because the room partition is too weak, can hear the exhausted pipe sound clearly during midnight due to too many rempit at Dataran Merdeka.
1 nacht verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

MUHAMMAD FAIZAL

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Bagus

Bilik yg sesuai. Bersih & selesa. Akan menginap lagi disini. Cuma x boleh merokok
1 nacht verbleven in september 2017

6/10 – Redelijk

sha, malaysia

not for family..

i was arrived at 4am, theres no parking hotel so i have to park at paid parking lucky it was beside there but cost 8 ringgit untill 7.00 am .i ask for the breakfast but the staff say my booking is without breakfast .so i have to printscreen my booking and showed to him to proof that as i made the booking it say the breakfast was include .so after he check it i ve given the breakfast voucher but then the restaurant is not in the hotel.i have to cross the road and find the president restaurant which is actually mamak's rsrnt. omg.. not worth it for the hundred and twenty plus for per room/night.i ask for the housekeeping in the morning when i went out and when i return back at 4 pm ,unfortunately they dont make it. i ask it take very long time .

8/10 – Goed

Saiful Adli, ipoh

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

baik

Hotel yang selesa

2/10 – Ontzettend slecht

Aseem , San Jose

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Is Zero stars possible?

Worst hotel I have EVER stayed at. This is not hyperbole. Here is my list of grievances: 1) Swarm of red ants in the room 2) Tiny rooms 3) Tiny bathrooms 4) Horrible WiFi - it was either not working, or even when it was, it was super slow. 5) Food at restaurant = terrible 6) Worst of all, when we needed a cab to go to the bus depot, we asked the front desk if they could call a cab for us - they said no!! What kind of a hotel does that? I'm glad we only stayed here one night - it was a complete dump, most of the staff was rude, and the food was bad. Avoid this hotel.