Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Vierpersoonskamer laden

Vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Driepersoonskamer laden

Driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Executive tweepersoonskamer laden

Executive tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Een privébadkamer
Dagelijkse huishoudservice
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 154 beoordelingen
De prijs is € 63
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

ZP- 01, Zest Point, Lebuhraya Bukit Jalil BK 9, Puchong, Selangor, 47180
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hilton Garden Inn Puchong
Hilton Garden Inn Puchong
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 386 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
29 jul - 30 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.00 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Puchong New Town Hotel
Puchong New Town
Puchong New Town Hotel Hotel
Puchong New Town Hotel Puchong
Puchong New Town Hotel Hotel Puchong
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Puchong New Town Hotel
Beoordelingen
4,8
4,8/10
Netheid
5,4/10
Personeel en service
5,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
7 aug 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
21 feb 2017
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Newtown Puchong stay
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Yu
30 dec 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not recommend to stay
Yu
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2016
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2/10 – Ontzettend slecht
Tan, Pahang
28 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smelly room
Tan
2/10 – Ontzettend slecht
Tan, Pahang
28 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Smelly room
Tan
2/10 – Ontzettend slecht
Tan, Pahang
28 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty bathroom
Tan
2/10 – Ontzettend slecht
Tan, Perak
28 mrt 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad hotel facilities and dirty toilet.
Tan
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
31 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten