Prescott Hotel Bukit Bintang

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel in luxe stijl in Kuala Lumpur, bij het shoppingcenter, op 6 minuten stappen van Berjaya Times Square

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Schoonmaakservice
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven

Standaard Twin kamer

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een bidet
Een haardroger
Een privébadkamer
  • 20 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No 77, Jalan Changkat Thambi Dollah, Off Jalan Pudu, Bukit Bintang, Kuala Lumpur, 55100

In de buurt

  • Berjaya Times Square - 5 min. wandelen - 0.5 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 14 min. wandelen - 1.2 km
  • Petaling Street - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Toren Menara KL - 3 min. rijden - 1.9 km
  • Petronas Twin Towers - 4 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 4 min. rijden
  • Station Imbi - 7 min. wandelen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Mercure KL Lobby Lounge - ‬6 min. wandelen
  • ‪Bestow - ‬1 min. wandelen
  • ‪Restoran Ali Mama - ‬6 min. wandelen
  • ‪Teji Chicken Rice - ‬6 min. wandelen
  • ‪Restoran Pudu Utama - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Prescott Hotel Bukit Bintang

Hotel met een luxe stijl niet ver van Berjaya Times Square
Prescott Hotel Bukit Bintang bevindt zich dicht bij Pavilion Kuala Lumpur en Petaling Street en biedt een droogkuis/wasserijservice en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een 24-uurs receptie en een televisie in de gemeenschappelijke ruimte
  • Een feestzaal, conciërgeservice en bagageopslagruimte
  • Een kluis bij de receptie, rookvrije accommodatie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
De 62 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: MYR 20 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • 2 gebouwen
  • 3 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2011
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Donzen dekbed

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 19

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Bij het inchecken dienen gasten bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen
Alle gasten vanaf 12 jaar dienen een bewijs van een volledige Covid-19-vaccinatie voor te leggen. Gasten dienen ten minste 14 dagen vóór het inchecken een volledige Covid-19-vaccinatie te hebben ontvangen

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 50.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 20 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Beltif
Beltif Hotel
Beltif Hotel Kuala Lumpur
Beltif Kuala Lumpur
Hotel Beltif
Prescott Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Prescott Bukit Bintang Kuala Lumpur
Prescott Bukit Bintang
Hotel Prescott Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Kuala Lumpur Prescott Hotel Bukit Bintang Hotel
Hotel Prescott Hotel Bukit Bintang
Beltif Hotel
Prescott Bukit Bintang
Prescott Hotel Bukit Bintang Hotel
Prescott Hotel Bukit Bintang Kuala Lumpur
Prescott Hotel Bukit Bintang Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Prescott Hotel Bukit Bintang?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij dit hotel zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Prescott Hotel Bukit Bintang inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Prescott Hotel Bukit Bintang uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Prescott Hotel Bukit Bintang?

Dit luxe hotel ligt in Imbi, op 2 km afstand van Berjaya Times Square en Pavilion Kuala Lumpur. Ook Petaling Street en Toren Menara KL liggen op 3 km afstand. Station Imbi ligt op 7 minuten wandelen en naar Station Hang Tuah is het 9 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Prescott Hotel Bukit Bintang

7,4

Goed

7,4

Netheid

7,4

Locatie

7,4

Personeel en service

5,4

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 32 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 79 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 49 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 182 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 182 beoordelingen

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid
Hotel is clean ok. Room has no window. Bathroom small tight, no vanity space, no shower curtain, shower water splashing everywhere on the floor.
4 nachten verbleven in oktober 2025

6/10 – Redelijk

Takahiro

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

JAYCEAL FAITH

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very convenient place to stay,. walking distance to shopping mall as well
1 nacht verbleven in mei 2023

4/10 – Matig

raymond

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No repeat accommodation

Moldy grout in bathroom. Bed loaded with bed mites. Flity carpet in room with no windows and old cigarette smoke smell. Very dissapointed as Prescott Medan Tuanku i stayed numerous times and happy with their great condition.
2 nachten verbleven in mei 2023

8/10 – Goed

MICHEL

Positief: Personeel en service, comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2023

6/10 – Redelijk

Virva

10/10 – Uitstekend

LIP JIN

2 nachten verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

OMAR

1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Is always so easy, professional, and I have never had a problem that's only packing at the public packing. Good, Nice and Enjoyed.
1 nacht verbleven in maart 2021

4/10 – Matig

LOY

2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Sharumathi

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

Dailek

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10 – Uitstekend

Dailek

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Shah

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Hale

Positief: Personeel en service
1 nacht verbleven in oktober 2019

6/10 – Redelijk

Elena

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
В отеле очень душно и пахнет сыростью. Завтраки более чем скромные. Персонал дружелюбный и вежливый. Удобное расположение в городе.
1 nacht verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

HOR CHYE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
everything is fine,price is cheap and people are nice
4 nachten verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanliness and friendly check in
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Temi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely stay

Lovely hotel & nice staff. My room lock wasn’t working so they moved me to a another one and were very helpful. Desk needed to be wiped down, was a bit dirty, but was fine. Would come back.
2 nachten verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in maart 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid

Bad cleaning.

Bed didn't clean properly. Luckily just stay one night.
1 nacht verbleven in maart 2019