Hotel Westree

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie, op enkele stappen van Kuala Lumpur Sentral

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,4 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Gratis wifi
  • Airconditioning
  • Wasvoorzieningen
  • Schoonmaakservice
  • 24/7 receptie

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe kamer, 1 queensize bed, niet-roken

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
  • 23 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Tweepersoonskamer, voor 1 persoon

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een haardroger
  • 15 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Deluxe eenpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een haardroger
  • 10 m²
  • Max. aantal: 1
  • 1 eenpersoonsbed

Familie suite

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
  • 32 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 queensize bedden

Premier driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Lakens van Egyptisch katoen
Luxe beddengoed
Traagschuim
  • 27 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed en 1 eenpersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Aangrenzende kamers beschikbaar
Televisie
Kussenkeuzemenu
Traagschuim
Luxe beddengoed
Lakens van Egyptisch katoen
Een haardroger
  • 20 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 142, Jalan Tun Sambanthan, Kuala Lumpur, 50470

In de buurt

  • NU Sentral-winkelcentrum - 1 min. wandelen - 0.1 km
  • Kuala Lumpur Sentral - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Botanische Tuin Perdana - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Sree Veera Hanuman Temple - 10 min. wandelen - 0.9 km
  • Mid Valley Megamall - 2 min. rijden - 2.3 km

Lokaal vervoer

  • Station KL Sentral - 1 min. wandelen
  • Station Kuala Lumpur Sentral - 4 min. wandelen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Aroii Thai - ‬1 min. wandelen
  • ‪Jardin Coffee & Tea - ‬1 min. wandelen
  • ‪Starbucks - ‬1 min. wandelen
  • ‪ABC Bistro Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪Bungkus Kaw Kaw - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Westree

Hotel vlak bij Kuala Lumpur Sentral
Geniet van een shoppingcenter ter plaatse, een kapsalon en een wasserij bij Hotel Westree. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een snackbar/deli.
Andere voordelen van dit hotel zijn:
  • Een kruier/portier, bagageopslagruimte en meertalig personeel
  • Gemeenschappelijke werkruimte, conciërgeservice en een waterkoeler
  • Een lift, rookvrije accommodatie en hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Westree hebben leuke voordelen zoals luxe beddengoed en kussenmenu's, naast voorzieningen zoals gratis wifi en bureaustoelen.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Lakens van Egyptisch katoen en bedden met traagschuimmatrassen
  • Badkamers met douches en bidets
  • Televisies van 32 inch met kabelzenders
  • Kinderstoelen, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Parkeerplaatsen buiten het terrein beschikbaar (MYR 10 per dag)

Eten en drinken

  • Snackbar/delicatessenwinkel

Dingen om te doen

  • Ecotours
  • Winkelcentrum

Gezinsvriendelijk

  • Kinderstoel
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Automaat
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij
  • Waterkoeler

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Flexwerkplekken

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Pad zonder treden naar de ingang
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie

Meer

  • 4 etages
  • Gebouwd in 2014
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Kussenkeuzemenu
  • Lakens van Egyptisch katoen
  • Matras van memory foam

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Aangrenzende kamers beschikbaar
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50.00
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur
Contactloos uitchecken
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Voor laat uitchecken wordt een toeslag aangerekend

Speciale incheckinstructies

Binnen de 24 uur voor aankomst ontvang je een e-mail met incheckinstructies. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 6 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 30.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 100 per accommodatie per verblijf
  • Contante schadeborg: MYR 100 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor parking in de buurt: MYR 10 per dag (op 100 meter afstand)
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50.00 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 30.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Aangrenzende kamers kunnen aangevraagd worden, afhankelijk van beschikbaarheid. Informeer rechtstreeks bij de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Westree Kuala Lumpur
Hotel Westree
Westree Kuala Lumpur
Hotel Westree Hotel
Hotel Westree Kuala Lumpur
Hotel Westree Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Westree?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoe laat kan ik bij Hotel Westree inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur. Tegen een bedrag van MYR 50.00 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Westree uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Waar staat Hotel Westree?

Dit hotel ligt in Brickfields, vlak bij NU Sentral-winkelcentrum en Kuala Lumpur Sentral. Ook Petronas Twin Towers en Mid Valley Megamall liggen op 5 km afstand. Station KL Sentral ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station Tun Sambanthan is het 7 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Westree

7,4

Goed

7,4

Netheid

8,0

Locatie

7,4

Personeel en service

6,4

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 48 van 262 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 114 van 262 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 262 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 22 van 262 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 13 van 262 beoordelingen

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Kaito

2 nachten verbleven in augustus 2025

8/10 – Goed

Ryosuke

冷蔵庫がなかったのが寂しかった
4 nachten verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Muhamad Syafiq

1 nacht verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

??

Negatief: Voorzieningen
チェックイン時にデポジット100RM取られます。問題なければチェックアウト時返金されます。 客室のオートロックを解除するのにカードをタップして10秒待機する動作を3回実行する必要があります。意味不明です。 客室には冷蔵庫がありません。フロントで冷やした水を売っていますが、外で買うより割高です。 エアコンに適合しないリモコンが置いてあったので、正しいリモコンに変えてもらいました。 シャワーヘッドの高さを変える装置が滑ってしまい固定できません。 バスマットとバスタオルだけが備え付けで、フェイスタオルはありません。 KLセントラル駅前という立地は素晴らしい!上記の欠点が気にならない人にはこのホテルをオススメします。
3 nachten verbleven in mei 2025

6/10 – Redelijk

V L

Positief: Netheid, personeel en service
9 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

SHINYA

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is near the kl central station. It was good. I don’t have any problems.
1 nacht verbleven in maart 2025

4/10 – Matig

B

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Room amenities need improvements

Very good location for transports, food & shopping. Room amenities need some improvements. The bedsheet looks old and torn. Shower in the bathroom was not working.
1 nacht verbleven in maart 2025

8/10 – Goed

Shanti

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is convenient to walk to restaurants and transportation.
4 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

Mohammad Farihan

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service
The mattress is too soft for me.
2 nachten verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

TUAN TATT, IPOH

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Located near KL Sentral but small room & dirty linings
1 nacht verbleven in augustus 2024

8/10 – Goed

Jenny Bee Yien

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in oktober 2024

6/10 – Redelijk

Anchalee

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
เดินทางสะดวก แต่เสียงรอบๆห้องค่อนข้างดังมาก เนื่องจากไม่เก็บเสียง
2 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

LU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good

1 nacht verbleven in oktober 2024

10/10 – Uitstekend

fumiko

2 nachten verbleven in september 2024

10/10 – Uitstekend

LU

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in juli 2024

6/10 – Redelijk

ASAMI, Nagoya City

Negatief: Voorzieningen
KLセントラル駅からNUセントラルというショッピングモールを抜けてすぐのところにあり、とても便利! 近くに昼からやっているBARがあるのもいい。
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

Masayuki

Zakenreiziger
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2024

4/10 – Matig

WENYANG

Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is old and not very clean in my opinion. Great location though
3 nachten verbleven in maart 2024

8/10 – Goed

Jacintha

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
It was close to kl sentral and nicely maintained
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Tomoki

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Only location is good.
1 nacht verbleven in februari 2024

2/10 – Ontzettend slecht

john

Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer

Very disappointing - photos are way out of date.

Hotel is in an excellent location next to KL Sentral train station but this was a really disappointing stay. You must give a 100 Ringitt cash deposit on arrival which sets the tone. The photos must be years and years out of date as the room was tired and a little depressing. The bed was comfortable. The hotel is on the noisy side, not much soundproofing and doors banging shut constantly. Towels had reached the end of their life and one had holes. Hairdryer was very good. The worst part of the stay was that the shower was not working properly but at 6am and due to go to the airport there was not much I could do about it.
2 nachten verbleven in januari 2024

8/10 – Goed

MASATAKA

5 nachten verbleven in mei 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in mei 2021

8/10 – Goed

Muhammad azmirul

4 nachten verbleven in april 2021

10/10 – Uitstekend

Fai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2021