Hotel Metro at KL Sentral

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kuala Lumpur Sentral

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,0 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Parkeren inbegrepen
  • Ontbijt beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
17 van 17 kamers weergeven

Family Quadruple Room

  • Max. aantal: 4

Family Triple Room

  • Max. aantal: 3

Superior kamer, 1 queensize bed

7,0 van 10
Goed
(2 beoordelingen)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Standaard kamer, 1 queensize bed, geen ramen

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe kamer (King Bed with Window)

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Badjassen
Een bidet
Een regendouche
Een privébadkamer
  • 11 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Familie driepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 eenpersoonsbed

Familie vierpersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 15 m²
  • Max. aantal: 4
  • 2 kingsize bedden

Standaard Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een privébadkamer
Een haardroger
Een regendouche
Een koffiezetapparaat/waterkoker
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Superior Queen Room

  • Max. aantal: 2

Superior Twin Room

  • Max. aantal: 2

Standard Queen Room No Window

  • Max. aantal: 2

Standard Twin Room No Window

  • Max. aantal: 2

Standard Room-No Window

  • Max. aantal: 2

Junior King Suite

  • Max. aantal: 2

Junior King Suite

  • Max. aantal: 2

Deluxe Room

  • Max. aantal: 2

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 3, Jalan Thambypillai, Brickfields, Kuala Lumpur, 50470

In de buurt

  • Kuala Lumpur Sentral - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Petaling Street - 19 min. wandelen - 1.6 km
  • Mid Valley Megamall - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Berjaya Times Square - 4 min. rijden - 3.4 km
  • Petronas Twin Towers - 6 min. rijden - 4.2 km

Lokaal vervoer

  • Station KL Sentral - 2 min. wandelen
  • Station Kuala Lumpur Sentral - 5 min. wandelen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 46 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Happy - ‬1 min. wandelen
  • ‪Brickfields Pisang Goreng 十五碑炸香蕉 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Restoran Husen Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪pu xian wei 蒲鮮味 - ‬1 min. wandelen
  • ‪Restoran Loke Fatt - ‬1 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Metro at KL Sentral

Hotel vlak bij Kuala Lumpur Sentral
Hotel Metro at KL Sentral is niet ver van Petaling Street en verwent gasten met dagelijks een gratis receptie, een wasserij en een restaurant. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een à la carte ontbijt (toeslag), snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Rookvrije accommodatie, een lift en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
De 85 kamers bieden leuke voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning, bovenop faciliteiten zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn nog meer gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • Lcd-televisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks à-la-carte-ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 11.00 uur: MYR 10 per persoon
  • Dagelijks gratis welkomstreceptie
  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Extra bed (toeslag)
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Handgreep naast het toilet
  • Lift

Meer

  • 1 gebouw
  • 6 etages
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Bidet
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met kabel-/satellietzenders

Eten en drinken

  • Elektrische waterkoker
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Roomservice

Meer

  • Airconditioning
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur
Vroeg inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 18.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 50 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer MYR 10 per persoon
  • Toeslag voor vroeg inchecken: MYR 50 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 50 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Metro KL Sentral Kuala Lumpur
Hotel Metro KL Sentral
Metro KL Sentral
Metro At Kl Sentral
Hotel Metro at KL Sentral Hotel
Hotel Metro at KL Sentral Kuala Lumpur
Hotel Metro at KL Sentral Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Metro at KL Sentral?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Metro at KL Sentral voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Metro at KL Sentral inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.30 uur. Tegen een bedrag van MYR 50 kun je vroeg inchecken (afhankelijk van beschikbaarheid). Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Metro at KL Sentral uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat Hotel Metro at KL Sentral?

Dit hotel ligt in Brickfields, op 2 km afstand van NU Sentral-winkelcentrum, Kuala Lumpur Sentral en Petaling Street. Ook Berjaya Times Square en Pavilion Kuala Lumpur liggen op 5 km afstand. Station KL Sentral en Station Tun Sambanthan liggen op 5 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Hotel Metro at KL Sentral

7,0

Goed

7,4

Netheid

7,4

Locatie

7,0

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,0

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 56 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 177 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 108 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 47 van 411 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 411 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Ricardo

Negatief: Voorzieningen
The internet conection was bad.
2 nachten verbleven in januari 2025

4/10 – Matig

Timothy

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in november 2024

8/10 – Goed

Daniel Gitau

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Its very quite which i like, but has no restaurant so one has to eat elsewhere.
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

chih yung

Zakenreiziger
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2024

8/10 – Goed

HYGINUS, W. P. LABUAN

Positief: Netheid, voorzieningen
Strategically located, walking distance to NuSentral and KL Sentral. The room I got was spacious.
1 nacht verbleven in juli 2024

8/10 – Goed

SADAYUKI

2 nachten verbleven in mei 2024

6/10 – Redelijk

CHINGTE

不如預期

飯店地點交通方便,周遭有各類餐飲可以選擇,距離NU Sentrala蠻近,逛街購物相當便利,但房間稍嫌老舊,入住房間之門後安全門栓會妨礙進出時門之關閉,房內燈光明顯不足,書桌上亦無檯燈輔助商務辦公,另外浴室無拉門可以關閉,造成水流外濺。
1 nacht verbleven in maart 2024

4/10 – Matig

WAI KEI

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

整體感覺不太潔淨

浴窒熱水不穩定, 很快就不熱, 毛巾也是灰灰色 房間椅子破了一大個洞, 而且感覺有點污穢. 房間牆壁有污水污積, 有點恐怖.
1 nacht verbleven in december 2023

4/10 – Matig

Misuk

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
전반적으로 청결하지 않아요 가격대비 별로에요
1 nacht verbleven in april 2023

8/10 – Goed

Fareed

2 nachten verbleven in januari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Judith

1 nacht verbleven in december 2022

4/10 – Matig

Raja

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen
Less than 10 TV channels. Thin walls. They put me in a cheaper room than the one I paid for. Don't pay for breakfast if you are only 1 person. Front desk staff mostly unfriendly. Overall Ok, but I would not stay there again, as I did not enjoy my stay and thought it was poor value.
7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

hasnizul

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
very clean and tidy
1 nacht verbleven in februari 2022

10/10 – Uitstekend

Yong m

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing
1 nacht verbleven in juli 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

MOHD SHAHIDAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
แย่มาก เราจองห้องซูพีเรัยทวินแต่ได้ห้องเตียงควีน พอไปถามก็บอกว่าห้องเต็ม ไม่มีการช่วยเหลือ พนักงานนิสัยแย่มาก ทำเหมือนเราไปขอพักฟรี ห้องเล็กมากเราเคยมาพักที่นี่ปีละ 2 - 3 ครั้ง เมื่อก่อนห้องใหญมาก แต่ครั้งนี้ไป เอาห้องมาแบ่งให้เล็กลง เหลือแค่เตียงกับห้องน้ำไม่มีที่วางกระเป๋า พอแค่ซุกหัวนอน ตู้เย็นไม่มี ไม่มีอะไรทีจะทำให้เราคิดจะกลับมาพักอีก เพิ่มเงินอีกนิดหน่อย หรือห้องราคาเท่ากัน ใกล้ๆแถวนั้รมีให้เลือกเยอะ ใครคิดจะจองควรคิดใหม่เถอะครับ
2 nachten verbleven in februari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Keskeinen paikka hyvä. Melu ja epäsiisteys, aikaisemman asiakkaan hiukdia ei korjattu koko aikana. Henkilökunta lupaili kaikkea kuten parempaa huonetta, mutta ei toteuttanut. Aikainen varaus ei takaa mitään, ala-arvoiseen huoneeseen on tyydyttävä, koska hotelli on muks aina täysi.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Standard rooms are... Pretty average. Superior or Deluxe are the minimum of what I'd be happy to stay in for more than a night.
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
the pros is still walkable to the central station, breakfast buffet has to walk 100m to a restaurant but only offer set menu with little choice, shower is not adjustable and can wet the whole toilet floor which maybe slippery
7 nachten verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

立地は良いが、問題が多いホテル

KLセントラル駅からは近くて、立地は良いです。ただ問題なのは部屋の給湯器が故障していて、シャワーからお湯が出なかったのは辛かったです。あと、部屋は狭くないのですが、スーツケースを開くことができない絶妙な空間が残念でした。
1 nacht verbleven in december 2019

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Netheid
The floor was a bit sticky when we entered the room. The description indicated a room with city-view, but our room was facing the back structure of another building. We have booked 2 rooms with a queen bed as per described. However the hotel did not provide a room with queen bed for 1 of the rooms. If there is no room available, it should be stated at the point of booking, not at check in! Hope the hotel can hold on to what has been promised at the time of booking.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Close to train station and shopping mall. Indian and Chinese food nearby.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

HAZAISWANDI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Cozy even sorrunding quite noise and bz.
1 nacht verbleven in december 2019