Eazy Hotel at Ampang
Hotel met een 24-uurs receptie in Ampang
Fotogalerie voor Eazy Hotel at Ampang





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 18
inclusief belastingen en toeslagen
4 jan - 5 jan 2026
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
Deluxe Double Room with One Queen Bed
Deluxe Double Room with One King Bed
Deluxe Family Room
Alle foto's voor Deluxe Triple Room laden

Deluxe Triple Room
Alle foto's voor Superior Family Room laden

Superior Family Room
Misschien vind je dit ook leuk

DoubleTree by Hilton Shah Alam i-City
Shah Alam
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 189 beoordelingen
De prijs is € 67
inclusief belastingen en toeslagen
15 dec - 16 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Lot 52, Jalan Mamanda 9, OffJalan Ampang, Ampang, Kuala Lumpur, 68000
Over deze accommodatie
Eazy Hotel at Ampang
Gelijkaardige accommodaties

Safari Hotel
Safari Hotel
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
6.2 van 10, 30 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Contante waarborg: MYR 50.0 per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 180.00 per voertuig (retour)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Easy @ Ampang
Easy Hotel
Easy Hotel @ Ampang
Eazy Hotel at Ampang Hotel
Eazy Hotel at Ampang Ampang
Eazy Hotel at Ampang Hotel Ampang
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Eazy Hotel at Ampang
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 nov 2025
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
Haida
Reisde met een groep
22 okt 2025
Positief: Voorzieningen
Haida
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Willie
1 mrt 2025
Negatief: Voorzieningen
Willie
7 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
For
21 feb 2025
Positief: Personeel en service
No soundproof
For
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Nao
Zakenreiziger
1 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nao
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Omar
5 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Omar
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
LIEW
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
2 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
LIEW
10 nachten verbleven in december 2023
10/10 – Uitstekend
Ahmad Lutfi
Reisde met partner
30 dec 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ahmad Lutfi
10/10 – Uitstekend
syed mir shahbaz ahmed
3 dec 2022
syed mir shahbaz ahmed
1 nacht verbleven in december 2022
10/10 – Uitstekend
Hisham
Zakenreiziger
2 jul 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
General
Hisham
1 nacht verbleven in juni 2021
6/10 – Redelijk
Mohd Yaser
Reisde met familie
6 nov 2020
Mohd Yaser
1 nacht verbleven in november 2020
8/10 – Goed
Juha
5 apr 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Juha
1 nacht verbleven in april 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
sen
7 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
sen
1 nacht verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
8 mei 2019
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
조금만 더 신경 써 주시길
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Michael
14 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A few negative observations
Michael
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
ALIYA, johor bahru
11 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ALIYA
1 nacht verbleven in maart 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2019
4/10 – Matig
Amy
16 jan 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
4 nachten verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Zainab
20 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good value for money
Zainab
1 nacht verbleven in december 2018
8/10 – Goed
MOHAMAD IZZAT SYAHMI
17 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
MOHAMAD IZZAT SYAHMI
1 nacht verbleven in december 2018
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in december 2018
6/10 – Redelijk
Nor Hafizan
28 okt 2018
Nor Hafizan
1 nacht verbleven in oktober 2018

















