Eazy Hotel at Ampang

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een 24-uurs receptie in Ampang

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,8 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Airconditioning
  • Gratis wifi

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven

Deluxe tweepersoonskamer, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 10 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe driepersoonskamer

10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Minikoelkast
Televisie
Een privébadkamer
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Kabelzenders
  • 13 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Deluxe Double Room with One Queen Bed

  • Max. aantal: 2

Deluxe Double Room with One King Bed

  • Max. aantal: 2

Deluxe Family Room

  • Max. aantal: 4

Deluxe Triple Room

  • Max. aantal: 3

Superior Family Room

  • Max. aantal: 5

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Lot 52, Jalan Mamanda 9, OffJalan Ampang, Ampang, Kuala Lumpur, 68000

In de buurt

  • Ampang Point Shopping Centre - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • KPJ Ampang Puteri Specialist Hospital - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Taman Tasik Ampang Hilir - 9 min. wandelen - 0.8 km
  • Gleneagles Kuala Lumpur - 2 min. rijden - 1.6 km
  • Great Eastern Mall - 2 min. rijden - 1.9 km

Lokaal vervoer

  • Station Ampang - 4 min. rijden
  • Station Kuala Lumpur Kuala Lumpur - 7 min. rijden
  • Subang (SZB-Sultan Abdul Aziz Shah) - 39 min. rijden

Restaurants

  • ‪Nasi Ayam Hailam - ‬1 min. wandelen
  • ‪The Coffee Bean & Tea Leaf - ‬1 min. wandelen
  • ‪Restoran Rasyid - ‬3 min. wandelen
  • ‪AMP Cafe - ‬1 min. wandelen
  • ‪HARTA Space - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

Eazy Hotel at Ampang

Hotel vlak bij Petronas Twin Towers
Vlak bij KLCC Park biedt Eazy Hotel at Ampang alles wat je nodig hebt. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een shuttleservice van/naar de luchthaven, bagageopslagruimte en een lift
  • Rookvrije accommodatie, een 24-uurs receptie en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Eazy Hotel at Ampang bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, bovenop voorzieningen zoals gratis wifi en geluiddichte muren.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Televisies met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • Parkeerplaatsen op straat beschikbaar
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Plaatselijke shuttleservice (toeslag)

Gezinsvriendelijk

  • Geluiddichte kamers

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby

Gastendiensten

  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift

Meer

  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Tv met kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Contante waarborg: MYR 50.0 per verblijf

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 180.00 per voertuig (retour)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Easy @ Ampang
Easy Hotel
Easy Hotel @ Ampang
Eazy Hotel at Ampang Hotel
Eazy Hotel at Ampang Ampang
Eazy Hotel at Ampang Hotel Ampang

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Eazy Hotel at Ampang?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Eazy Hotel at Ampang inchecken?

Inchecken kan vanaf: 13.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Eazy Hotel at Ampang uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Eazy Hotel at Ampang een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van MYR 180.00 per voertuig.

Waar staat Eazy Hotel at Ampang?

Dit hotel in Ampang ligt op 2 km afstand van Ampang Point Shopping Centre en Gleneagles Kuala Lumpur. Ook Royal Thai Embassy en Ampang Park liggen op 5 km afstand. Station Ampang ligt op 23 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Eazy Hotel at Ampang

7,8

Goed

8,0

Netheid

8,2

Locatie

8,4

Personeel en service

7,6

Milieuvriendelijkheid

7,8

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 32 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 32 beoordelingen

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

jota

1 nacht verbleven in oktober 2025

8/10 – Goed

Haida

Reisde met een groep
Positief: Voorzieningen
The room was okay. Just need to add more plug on wall. Our room did not have extra plug for charging. Need to switch off either fridge or tv to use
1 nacht verbleven in september 2025

6/10 – Redelijk

Willie

Negatief: Voorzieningen
Basic accommodations. Nothing fancy but functional
7 nachten verbleven in februari 2025

6/10 – Redelijk

For

Positief: Personeel en service

No soundproof

Noisy from hallway is anoting
1 nacht verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Nao

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Omar

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in september 2024

8/10 – Goed

LIEW

Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Good place to stay but room a bit small
10 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ahmad Lutfi

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Moderate

10/10 – Uitstekend

syed mir shahbaz ahmed

1 nacht verbleven in december 2022

10/10 – Uitstekend

Hisham

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

General

It was generally good and satisfied
1 nacht verbleven in juni 2021

6/10 – Redelijk

Mohd Yaser

Reisde met familie
1 nacht verbleven in november 2020

8/10 – Goed

Juha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Viihdyn itseasiassa edelleen, 15.4 asti siivous joka päivä, mukava henkilökunta kaikki löytyy läheltä
1 nacht verbleven in april 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2020

10/10 – Uitstekend

sen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
many stairs up to the hotel
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

조금만 더 신경 써 주시길

직원분들 모두 친절하고 전반적으로 좋았지만, 방에 벌레가 좀 있어서 신경이 쓰였어요 그리고 샤워기가 막혀서 하루는 샤워를 제대로 못했어요 그래도 직원 도움으로 해결됐지만 아쉽네요
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Michael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A few negative observations

Only 1 power point not good in this day and age when computers, iPad and phones need charging. Large TV but no fridge in this hot country!
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

ALIYA, johor bahru

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
recommended with restaurant downstair
1 nacht verbleven in maart 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good customer service, location convenience, price reasonable, clean
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10 – Matig

Amy

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Got switched to another room 3 Times. First room had a broken AC. Second room had roaches. Third room had roaches, dirty sheets, no mini fridge. Was promised a better room the next day but that didn’t happen. They did bring up a mini fridge though. The third room was also a smoking room when we ordered a non-smoking room.
4 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Zainab

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value for money

Friendly staff great location lots of eateries good size room
1 nacht verbleven in december 2018

8/10 – Goed

MOHAMAD IZZAT SYAHMI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice.hotel close shopping mall and restaurant
3 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Nor Hafizan

1 nacht verbleven in oktober 2018