Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Alila Bangsar, Kuala Lumpur





Kuala Lumpur Sentral en Mid Valley Megamall zijn niet ver van Alila Bangsar, Kuala Lumpur. De accommodatie biedt een droogkuis/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
28 aug - 29 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Alle foto's voor Premier kamer laden

Premier kamer
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Studio (2 Twin Beds and 1 Sofa Bed) laden

Studio (2 Twin Beds and 1 Sofa Bed)
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Aparte slaapkamer
Alle foto's voor Studio, 1 kingsize bed met slaapbank laden

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank
9,6 van 10
Uitzonderlijk
(16 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe kamer, balkon laden

Deluxe kamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Alle foto's voor Suite (Bangsar) laden

Suite (Bangsar)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Junior suite laden

Junior suite
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
Misschien vind je dit ook leuk

Grand Hyatt Kuala Lumpur
Centrum van Kuala Lumpur
- Zwembad
- Spa
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
9.4 van 10, Uitzonderlijk, 1.004 beoordelingen
De prijs is € 164
inclusief belastingen en toeslagen
20 sep - 21 sep
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

58 Jalan Ang Seng, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 50470
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 58 voor volwassenen en MYR 29 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 260 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
- Betaald parkeren (overdekt): MYR 19.08 per dag
- Valetparkeerkosten: MYR 50 per nacht
- Toeslag voor laat uitchecken: MYR 216 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor extra bed: MYR 162 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 22.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Alila Bangsar Kuala Lumpur Hotel
Alila Bangsar Hotel
Alila Bangsar
Alila Bangsar, Kuala Lumpur Hotel
Alila Bangsar, Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Alila Bangsar, Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Alila Bangsar, Kuala Lumpur
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
5 sep 2024
3 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
14 jun 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
24 mrt 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 feb 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Susanne
13 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Susanne
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
KENJI
Zakenreiziger
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KENJI
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
daniel
Reisde met een groep
20 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
daniel
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Jeff
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jeff
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Anurag
Reisde met familie
17 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anurag
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Shah Siti Marlia Natasha Binte
25 jul 2025
Shah Siti Marlia Natasha Binte
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Weng Hong
25 jul 2025
Weng Hong
1 nacht verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Stuart
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stuart
2 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Hector L.M
Reisde met partner
17 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Hector L.M
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Sangwon, Singapore
7 jul 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sangwon
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Marion
1 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marion
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Kok Cristal Su
22 jun 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Kok Cristal Su
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Andrew
Reisde met partner
17 jun 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Andrew
3 nachten verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Denise
16 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch
Denise
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Intan
5 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Intan
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
aesop korea
24 apr 2025
aesop korea
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Chee-er
Reisde met familie
29 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chee-er
3 nachten verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Christina
Reisde met familie
14 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christina
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Sofia
Reisde met familie
25 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sofia
3 nachten verbleven in februari 2025