Alila Bangsar, Kuala Lumpur

5.0-sterrenaccommodatie
Luxe hotel met 2 restaurants en fitnessfaciliteiten

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Alila Bangsar, Kuala Lumpur

Lobby
Terras
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Een buitenzwembad
Suite (Bangsar) | Hypoallergeen beddengoed, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

9,2 op 10 –
Fantastisch

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
De huidige prijs is € 90
inclusief belastingen en toeslagen
31 jul - 1 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Premier kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 55 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Studio (2 Twin Beds and 1 Sofa Bed)

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 2 eenpersoonsbedden

Studio, 1 kingsize bed met slaapbank

9,6 van 10
Uitzonderlijk
(15 beoordelingen)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 38 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed en 1 tweepersoons zetelbed

Deluxe kamer, balkon

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
  • 46 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite (Bangsar)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 95 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Junior suite

8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Gratis babybed
Ledtelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Kussenkeuzemenu
Verduisterende gordijnen
  • 59 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Misschien vind je dit ook leuk

Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
58 Jalan Ang Seng, Kuala Lumpur, Kuala Lumpur, 50470

In de buurt

  • Kuala Lumpur Sentral - 12 min. wandelen - 1.0 km
  • Mid Valley Megamall - 17 min. wandelen - 1.5 km
  • Berjaya Times Square - 5 min. rijden - 4.6 km
  • Petronas Twin Towers - 6 min. rijden - 5.3 km
  • Pavilion Kuala Lumpur - 6 min. rijden - 5.7 km

Lokaal vervoer

  • Station Bangsar - 2 min. wandelen
  • Station Kuala Lumpur Sentral - 15 min. wandelen
  • Kuala Lumpur International Airport (KUL) - 45 min. rijden

Restaurants

  • ‪Restoran Rasmeena - ‬5 min. wandelen
  • ‪The Lido - ‬1 min. wandelen
  • ‪Entier French Dining - ‬1 min. wandelen
  • ‪San Francisco Coffee - Menara UOA - ‬7 min. wandelen
  • ‪Yamasushi Express - ‬4 min. wandelen

Over deze accommodatie

Alila Bangsar, Kuala Lumpur

Hotel met een luxe stijl en een groen/duurzaam beleid vlak bij Kuala Lumpur Sentral
Alila Bangsar, Kuala Lumpur ligt in de buurt van Mid Valley Megamall en biedt een droogkuis/wasserijservice, een bar en een fitnesscentrum. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten kunnen verbinding maken met het internet via gratis wifi in de kamer.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een buitenzwembad
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), valetparkeerservice en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Rookvrije accommodatie, huwelijksservices en meertalig personeel
  • Een kluis bij de receptie, conciërgeservice en bagageopslagruimte
  • Beoordelingen van gasten zeggen niets dan goeds over het behulpzame personeel
Kamervoorzieningen
Alle 143 kamers bieden volop comfort dankzij kussenmenu's en laptopwerkplekken, bovenop voordelen zoals airconditioning en badjassen.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
  • Hypoallergeen beddengoed en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met regendouches en bidets
  • (kleer)kasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Prijzen en affiliaties

Accommodatie met ecologisch certificaat
Deze accommodatie is gecertificeerd door EarthCheck, een programma dat de impact van een accommodatie op een of meer van de volgende gebieden meet: milieu, gemeenschap, cultureel erfgoed, lokale economie.

Talen

Chinees (Mandarijn), Engels, Hindi, Maleis

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) op verzoek tussen 08.00 uur en 18.00 uur
  • Beveiligde overdekte parkeerplekken ter plaatse (MYR 19,08 per dag)
  • Beveiligd valetparkeren ter plaatse (MYR 50 per nacht)

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.30 uur: MYR 58 voor volwassenen en MYR 29 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Botanica + Co
  • Entier

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis babybed
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • 4 vergaderruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 7 etages
  • Gebouwd in 2018
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Gratis babybed
  • Hypoallergeen beddengoed
  • Kussenkeuzemenu
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Bidet
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Regendouche
  • Tandenborstel en tandpasta (op verzoek)

Entertainment

  • Led-tv van 50 inch

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Restaurantgidsen

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Laat uitchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Toeslag voor laat uitchecken: MYR 216

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan MYR 162 per dag.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer MYR 58 voor volwassenen en MYR 29 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: MYR 260 per voertuig (enkele reis, voor maximum 2 personen)
  • Betaald parkeren (overdekt): MYR 19.08 per dag
  • Valetparkeerkosten: MYR 50 per nacht
  • Toeslag voor laat uitchecken: MYR 216 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
  • Toeslag voor extra bed: MYR 162 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Het zwembad is toegankelijk van 06.00 uur tot 22.00 uur
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Alila Bangsar Kuala Lumpur Hotel
Alila Bangsar Hotel
Alila Bangsar
Alila Bangsar, Kuala Lumpur Hotel
Alila Bangsar, Kuala Lumpur Kuala Lumpur
Alila Bangsar, Kuala Lumpur Hotel Kuala Lumpur

Veelgestelde vragen

Beschikt Alila Bangsar, Kuala Lumpur over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad. Het zwembad is van 06.00 uur tot 22.00 uur geopend.

Hoeveel kost een verblijf bij Alila Bangsar, Kuala Lumpur?

Vandaag, 21 jul. 2025, kost een verblijf bij Alila Bangsar, Kuala Lumpur van één nacht voor twee volwassenen op 31 jul. 2025 min. € 89,60, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Alila Bangsar, Kuala Lumpur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Alila Bangsar, Kuala Lumpur voor parkeren?

Parkeren kost MYR 19.08 per dag. Valetparkeren is mogelijk tegen een toeslag van MYR 50 per nacht.

Hoe laat kan ik bij Alila Bangsar, Kuala Lumpur inchecken?

Inchecken kan vanaf: 15.00 uur; inchecken kan tot: op elk moment.

Tot hoe laat kan ik bij Alila Bangsar, Kuala Lumpur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken. Tegen betaling van een toeslag van MYR 216 kun je laat uitchecken (afhankelijk van beschikbaarheid).

Biedt Alila Bangsar, Kuala Lumpur een shuttle naar het vliegveld?

Ja, een shuttleservice van/naar de luchthaven is op verzoek beschikbaar tussen 08.00 uur en 18.00 uur. Er geldt een toeslag van MYR 260 per voertuig.

Waar staat Alila Bangsar, Kuala Lumpur?

Dit luxe hotel ligt in Brickfields, op 2 km afstand van Kuala Lumpur Sentral en Mid Valley Megamall. Berjaya Times Square ligt op 5 km. Station Bangsar ligt op maar 2 minuten wandelen en naar Station KL Sentral is het 14 minuten wandelen.

Beoordelingen over Alila Bangsar, Kuala Lumpur

Beoordelingen

9,2

Fantastisch

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 325 van 494 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 133 van 494 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 19 van 494 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 494 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 494 beoordelingen

9,2/10

Netheid

9,2/10

Personeel en service

8,8/10

Voorzieningen

9,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

abdelilah

3 nachten verbleven in augustus 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Prettig hotel Goede locatie Uitstekende staff Veilig
4 nachten verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
One of the best service of KL. Thank u to the head host Mrs Erica for listing to the feedback. Clean and Large rooms. Friendly Staff . Breakfast, Lunch and Diner all Good. See u soon
1 nacht verbleven in juni 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super lekker bed en het ontbijt is heerlijk. De buurt is niet heel aantrekkelijk. Het station voor de metro is vlakbij. Rooftopbar is oke. Er zijn rooftopbars in KUL met mooiere uitzichten.
3 nachten verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
The hotel is very beautiful, the rooms had a Nice view over the city. Point to work on is the cleanliness. There were dishes laying around in the hallway at the coffeemachine and the room itself was a bit dusty, the curtains dirty. But other than that everything was very nice and modern.
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Susanne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi hotel met hele ruime kamer. Heerlijke douche.
1 nacht verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

Hector L.M

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very nice hotel, good amenities, clean and polite staff. The food is really good too, we like the breakfast buffet. Location is okay.
Ground floor
Breakfast
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Sangwon, Singapore

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jajajajsnsn
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

Marion

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great staff, everybody was lovely.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Kok Cristal Su

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
Surrounding area not so good accept there is LRT and a bus terminal.
2 nachten verbleven in juni 2025

6/10 – Redelijk

Andrew

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen
Could not be more different than Bali property. 3 seperate lifts to get to your room - every time!!!! Beyond annoying. Had to move room after first night due to power tripping g out twice. Botanic Restaurant for Breakfast not much choice and average. Had dinner at Entiere one night and quite good - very tasty but rushed through as told that Kitchen shutting at 9pm Staff were good and accommodated request for late check out All in all will not stay there again
3 nachten verbleven in juni 2025

10/10 – Uitstekend

Intan

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent quality of service. Luxurious property!
3 nachten verbleven in april 2025

10/10 – Uitstekend

Chee-er

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Love the decor, brass fittings on dark concrete. New lux. Altho lighting in the bathroom could be brighter.. difficlut for doing make up. Otherwise, room and bathroom are spacious. Gym is good enuf, nice pool area with stunning views. Clean. Drinks and snack pantry on every floor is great.
3 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Christina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Sofia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025

8/10 – Goed

Simin

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable and beautiful hotel with amazing views and service Aircon can be cold though
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Beautiful Zen Hotel with friendly staff

Our family had another wonderful stay at Alila! This was our third visit, and it continued to exceed our expectations. The staff is welcoming, professional, and provides outstanding service. The rooms are spacious, and the hotel has plenty of common breakout areas for us to relax. Alila took great care of us, making our stay truly enjoyable. Highly recommended!
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Erkan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

kazuaki

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ラグジャリーホテルらしく35階から最上階の41階までがホテルで40階が眺望満点のプール。ごちゃごちゃせず高級で落ち着ける。各階エレベーターホールにコーヒーマシーンとアイスティーボトル、スナックがあり24時間利用できる。朝食ブュッフェもチャイナ マレー インド料理があり多彩で美味しい。
7 nachten verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Wardah

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Our stay was lovely. Excellent hotel
9 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

Sazzali

1 nacht verbleven in december 2024

10/10 – Uitstekend

JANE ENGPING

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in december 2024

8/10 – Goed

Zachary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2024