Particuliere eigenaar
HAPPY HOTEL
Hotel met 15 binnenzwembaden en een volledig uitgeruste spa in Krabi
Fotogalerie voor HAPPY HOTEL





Beoordelingen
7,4 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Familiekamer laden

Familiekamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Minikoelkast
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een sofabed
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis babybed
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Een sofabed
Verduisterende gordijnen
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer laden

Deluxe Twin kamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een gratis minibar
Lcd-televisie
Draagbare ventilator
Verduisterende gordijnen
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Family Room laden

Family Room
Alle foto's voor Deluxe Double With Balcony laden

Deluxe Double With Balcony
Alle foto's voor Deluxe Twin Room With Balcony laden

Deluxe Twin Room With Balcony
Alle foto's voor Deluxe Twin Room, 1 Bedroom laden

Deluxe Twin Room, 1 Bedroom
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

658 Moo 2, Ao Nang, Krabi, Krabi, 81180
Over deze accommodatie
HAPPY HOTEL
Gelijkaardige accommodaties

Anyavee Chom By The Sea
Anyavee Chom By The Sea
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.8 van 10, Uitstekend, 45 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 500 voor volwassenen en THB 300 voor kinderen
- Toeslag voor extra bed: THB 850.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een particuliere eigenaar, d.w.z. een persoon die niet handelt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep. De consumentenwetgeving van de EU, met inbegrip van het herroepingsrecht, is niet van toepassing op je boeking. Voor je boeking geldt het annuleringsbeleid van de particuliere eigenaar.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Overige info
Het zwembad is toegankelijk van 08.00 uur tot 21.00 uur
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over HAPPY HOTEL
7,4
Goed
7,8
Netheid
6,8
Voorzieningen
8,4
Personeel en service
7,8
Milieuvriendelijkheid
7,4
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met partner
20 mrt 2025
Positief: Netheid
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
9 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lomalla lasten kanssa
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Yusuf Sertaç
5 mrt 2025
Yusuf Sertaç
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Wesley
Reisde met een groep
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wesley
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Daniel
3 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Daniel
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Tabitha
28 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic, clean, modern
Tabitha
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gray
27 feb 2025
Gray
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Gray
Reisde met een groep
26 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gray
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Pablo
Reisde met een groep
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Pablo
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Not finished being built


Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Christine
24 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy Hôtel comme notre séjour

Christine
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Aleksandr
Reisde met familie
21 feb 2025
Positief: Personeel en service
Aleksandr
4 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Bent
21 feb 2025
Bent
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Viktor
21 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Viktor
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Sofia
21 feb 2025
Sofia
5 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Jeanette
19 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Defekt badværelser
Jeanette
2 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
elodie
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
elodie
7 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Polina
18 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Polina
3 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Iasmin-Daniel
Reisde met een groep
17 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Iasmin-Daniel
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Finn
16 feb 2025
Positief: Netheid, comfort kamer
Snart klar
Finn
9 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Theya
14 feb 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Theya
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Lauren
13 feb 2025
Lauren
4 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Florian
12 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Florian
7 nachten verbleven in januari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
11 feb 2025
Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Paul
3 nachten verbleven in februari 2025
6/10 – Redelijk
Mark
10 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Mark
3 nachten verbleven in februari 2025








