Koyasan Syukubo Zofukuin
Ryokan met gratis parkeerplaatsen in Koya
Fotogalerie voor Koyasan Syukubo Zofukuin





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Superior kamer (Japanese Style, Superior) laden

Superior kamer (Japanese Style, Superior)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, Small, 5 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese, Small, 5 Tatami Mats)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming met klimaatregeling
Een apart bad en aparte douche
Een haardroger
Een bidet
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, Standard, 8 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese, Standard, 8 Tatami Mats)
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Alle foto's voor Traditionele kamer (Japanese, Family, 10 Tatami Mats) laden

Traditionele kamer (Japanese, Family, 10 Tatami Mats)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Verwarming met klimaatregeling
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

339 Koyasan, Koya, Ito, Wakayama, 648-0211
Over deze accommodatie
Koyasan Syukubo Zofukuin
Gelijkaardige accommodaties

Koyasan Sainan-In
Koyasan Sainan-In
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Zakelijke services
- Schoonmaakservice
8.8 van 10, Uitstekend, 16 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Opmerking: deze accommodatie serveert slechts 2 dinervariaties die elkaar elke dag afwisselen. Aan verzoeken om het menu te wijzigen kan niet worden voldaan.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Koyasan Syukubo Zofukuin Inn
Syukubo Zofukuin Inn
Syukubo Zofukuin
Koyasan Syukubo Zofukuin Koya
Koyasan Syukubo Zofukuin Ryokan
Koyasan Syukubo Zofukuin Ryokan Koya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Koyasan Syukubo Zofukuin
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,8/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
6,8/10
Voorzieningen
8,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
5 dec 2025
Negatief: Voorzieningen
1 nacht verbleven in november 2025
8/10 – Goed
Vicente
22 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicente
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
Cesar
Reisde met partner
23 aug 2025
Cesar
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Olga
Reisde met partner
19 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Olga
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
エリ
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
エリ
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Meryll
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Meryll
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Lorène
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lorène
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
NANCY
8 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NANCY
2 nachten verbleven in juni 2025
6/10 – Redelijk
Juliane
31 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Juliane
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
3 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisk
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Stephanie
Reisde met een groep, Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephanie
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
E
26 dec 2024
E
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Judith
Reisde met partner
9 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Judith
1 nacht verbleven in oktober 2024
4/10 – Matig
Hamada
7 mei 2024
Negatief: Personeel en service
Hamada
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Richard, Sonoma
7 okt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Richard
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Pieter
Reisde met familie
27 sep 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pieter
1 nacht verbleven in september 2023
6/10 – Redelijk
Laval
24 sep 2023
Laval
1 nacht verbleven in september 2023
8/10 – Goed
Silvia
Reisde met familie
18 aug 2023
Silvia
1 nacht verbleven in augustus 2023
8/10 – Goed
Marcus
15 jul 2023
Positief: Netheid, personeel en service
Marcus
8/10 – Goed
susan
8 apr 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
susan
2 nachten verbleven in april 2023
6/10 – Redelijk
Tanus
8 apr 2023
Tanus
1 nacht verbleven in april 2023
4/10 – Matig
Maria
Reisde met een groep
18 mrt 2023
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Maria
1 nacht verbleven in maart 2023
6/10 – Redelijk
YUKIE
2 okt 2022
YUKIE
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Takeo
Reisde met familie
16 aug 2022
Positief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeo
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
NORIO
30 aug 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
NORIO
1 nacht verbleven in augustus 2021








