Voorkant van accommodatie

Beoordelingen van Renai Hotel Kota Bahru (formerly known as The Grand Renai Hotel)

4 out of 5
Renai Hotel Kota Bahru (formerly known as The Grand Renai Hotel)
Kota Sri Mutiara Jln Yahya Pet, Kota Bharu, Kelantan

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 122 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 126 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 43 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 14 van 306 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 306 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Prima voor een kort verblijf
Hoewel het hotel er uitziet alsof het betere tijden gekend heeft, is het een prima hotel voor een kort verblijf. Het is meer een hotel voor zakelijk verblijf dan voor vakantie. Het zwembad is koud en tochtig en er kijkt een enorme torenflat bovenop. Groot pluspunt: Het ontbijtbuffet is zeer uitgebreid.

8/10 – Goed

Margriet

Positief: Netheid, personeel en service
Prima hotel voor een korte trip
Het zwembad viel erg tegen, het ligt tussen de hoge gebouwen en hierdoor is er weinig zon en erg veel wind. Het personeel hielp ons niet met de koffers toen we aankwamen. Op zich vinden wij dit niet erg, maar in elk ander hotel in Maleisië werd je wel geholpen. Daarentegen was het personeel verder heel erg vriendelijk, zowel bij de receptie als in het restaurant. Het eten is erg goed. Het is was duurder, maar de kwaliteit is wel goed. Wij zijn verder het hotel niet uit geweest omdat er weinig leuk is in Kota Bharu. De kamer was net een vrieskist toen we aankwamen. In meerdere hotels denkt men dat je dit lekker vindt.. We hebben de airco vervolgens uitgezet en niet meer gebruikt. Verder is de kamer enigzins gedateerd, maar prima voor een kort verblijf. De kamer is wel erg groot.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Uitstekend hotel
Uitstekend hotel. Wel massaal. Kregen een update naar een excutive kamer. Klasse. Prima spafaciliteiten.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A bit run down for this hotel need refurbishment
2 nachten verbleven in februari 2024

6/10 – Redelijk

Chee

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
A glimpse into the past
This is an old-fashioned grand hotel which unfortunately has been allowed to go into a decline. The decorative condition is appalling in places, eg paper peeling off one wall in our room and water leak damage in the corridor ceiling. If this kind of thing was repaired immediately, the hotel could be so much better. Breakfast had a huge variety of food, although not all was good quality. Car parking when we arrived was chaotic as there was a truck blocking direct access to the car park. Nevertheless it was all tolerable for the cheap rate we paid.
1 nacht verbleven in februari 2024

10/10 – Uitstekend

Noorazli

Zakenreiziger
1 nacht verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stayed here for 2 nights and I thought it was great - large hotel, well furnished, good gym & pool and close to everything in Kota Bharu.
2 nachten verbleven in december 2023

10/10 – Uitstekend

Ernie

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good
3 nachten verbleven in oktober 2023

8/10 – Goed

Chin

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Overall, the hotel is comfortable and newly refurbished. Reasonable price for a 5 stars hotel standard. Good choice of breakfast selection too.
1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Abu Hasan, KUANTAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
👍👍
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van NIK op 27 sep 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 – Uitstekend

AIZAT HILMI ZAMZAM

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Good
3 nachten verbleven in september 2023
Reactie van NIK op 27 sep 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 – Uitstekend

Abu Hasan, KUANTAN

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Excellent
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van NIK op 27 sep 2023
Dear XXX,Thank you for choosing THE GRAND RENAI HOTEL as your preferred hotel. We are happy to read your review and that you are happy staying with us .We hope to see you again soon !RegardsTHE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Superb breakfast spread !
1 nacht verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Mohd Diqi

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
classic!!
3 nachten verbleven in juli 2023

10/10 – Uitstekend

MOHD AMIR SHAUKHI

5 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van NIK op 3 jul 2023
Dear Mr MOHD AMIR SHAUKHI .Thank you for staying with us and your reviews. We are glad you enjoyed your stay.Thank you.THE MANAGEMENTTHE GRAND RENAI HOTEL

10/10 – Uitstekend

Shuhaida

2 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Aina op 2 apr 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

ChenHao

1 nacht verbleven in februari 2023
Reactie van Aina op 2 apr 2023
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Abd rahman

2 nachten verbleven in januari 2023

8/10 – Goed

Shabnam

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Renovations needed for this beautiful hotel. Remove old smelly carpet, painting hallways and needs new mattress. Need glass cleaning from outside. Other than that it is a beautiful place to stay.
1 nacht verbleven in december 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Decent Place
normal room is ok. quarantine room has lots of ants which come when they smell food on table.
1 nacht verbleven in augustus 2022
Reactie van Aina op 27 aug 2022
Thank you for your support. We look forward to welcoming you back soon!

2/10 – Ontzettend slecht

Ng

2 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Izahar

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Great ambiance,good service and located right in the heart of the city. On the flip side breakfast was not as good, skipped it.
1 nacht verbleven in mei 2022
Reactie van Aina op 15 aug 2022
Hi Izahar, Thank you so much for the positive rating. We look forward to welcoming you back the next time you are in town!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stayed there b4, perhaps 10 yrs ago. Good friendly staff
2 nachten verbleven in april 2022
Reactie van Aina op 15 aug 2022
Dear beloved guest, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel staffs are helpful and nice. But beds and furniture are old, and the hotel is not really practicing SOP against coronovirus especially when using the elevator.
4 nachten verbleven in januari 2022
Reactie van Aina op 7 feb 2022
Dear beloved guest, Thank you for sharing your review. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead.

8/10 – Goed

MOHD SHAHIDAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great choice
The staff was great. The room was a bit dated . Breakfast selection was excellent.
1 nacht verbleven in januari 2022
Reactie van Aina op 7 feb 2022
Dear Shahidan, Thank you for the positive rating, we appreciate your feedback to ensure a comfortable and relaxing stay in the future. We look forward to welcoming you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Room service - prompt & great tasting food
Gd location just next to a shopping mall. The room service serves great tasting lobster....also the simple congee with condiments... a must try indeed ! The mattresses however need to be replaced as they are already curved at the centre & certainly not able to gv gd support of the spine
2 nachten verbleven in december 2021
Reactie van Aina op 7 feb 2022
Dear beloved guest, We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. We are constantly working on improving our products and services to serve our guests better. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We look forward to serving you better on your next visit.

8/10 – Goed

ZAIDNUDDIN

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
breakfast included (pay at the hotel)
the hotel stay was nice but breakfast was not included in the room rate.... the term breakfast included (pay at the hotel) confusing...better say breakfast not included in the first place.
2 nachten verbleven in november 2021
Reactie van Aina op 7 feb 2022
Dear beloved guest, We apologize for the issue faced and we’ll strive to ensure better services further. We look forward to welcoming you back the next time you are in town.

8/10 – Goed

Rommel

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Happy
Happy. Staff were fantastic.
1 nacht verbleven in november 2021
Reactie van Aina op 7 feb 2022
Dear Rommel, Thank You for your good comment. We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Redelijk

Jonathan

Zakenreiziger
Positief: Personeel en service
Hotel room is a bit old with damp smell. Visitors tend to smoke at non-smoking floor causing weird smell at the corridor. Bathroom is clean and bed is comfortable.
1 nacht verbleven in juli 2021
Reactie van Aina op 22 sep 2021
Hi Jonathan. Thank you for sharing your feedback. We regret that your experience with us was not so pleasant. Please accept our sincere apologies for the setbacks. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead!

10/10 – Uitstekend

LATIFAH

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2021
Reactie van Aina op 20 mei 2021
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Iswarni

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pleasant stay and good hotel
Overall a very good stay. Convenient location. Clean and efficient service by staff make a pleasant stay
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van Aina op 20 mei 2021
Thank you for sharing your feedback. It is good to know you have had a pleasant experience. We look forward to welcome you back to The Grand Renai, the next time you are back in Kota Bharu.

6/10 – Redelijk

Norhayati

Reisde met familie
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Out of maintanance
1. Dirty window and building 2. Old facilities
No view because the window is very dirty
1 nacht verbleven in november 2020
Reactie van Aina op 20 mei 2021
Thank you for sharing your feedback. Please accept our sincere apologies for the shortcomings. We are constantly upgrading our products in stages.

8/10 – Goed

Cheng Ee

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wonderful stay
3 nachten verbleven in oktober 2020
Reactie van Aina op 19 okt 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Shuhaida

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice n comfortable.
2 nachten verbleven in september 2020
Reactie van Aina op 19 okt 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

8/10 – Goed

nur zunaidah

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
One of the best hotels in Kota Bharu, albeit a bit far from other attractions
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Aina op 19 okt 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Fazlina, Kuala Lumpur

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
My second time stay at Grand Renai. Warm welcomes by the staffs. Spacious room and comfortable stays. Room are well-maintained. Happy to be here.
3 nachten verbleven in augustus 2020
Reactie van Aina op 19 okt 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

10/10 – Uitstekend

Tan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in augustus 2020
Reactie van Aina op 20 mei 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Mohd Belia

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van Aina op 20 mei 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Aina op 20 mei 2021
Thank you for your support.We look forward to welcome you back soon!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger, Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly, helpful staff. Hotel rather dated but reasonably clean.
1 nacht verbleven in juli 2020
Reactie van Aina op 19 okt 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

6/10 – Redelijk

MOHD FIKRE

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in juli 2020
Reactie van CC Song op 13 jul 2020
Thank you for your feedback. We hope to serve you better on your next visit.

8/10 – Goed

Abdul aziz

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van CC Song op 13 jul 2020
Thank you for your support. We look forward to welcome you back soon.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very comfortable and friendly staffs at the counter.
2 nachten verbleven in juni 2020
Reactie van CC Song op 13 jul 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had enjoyed your stay. We look forward to welcome you back soon.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juni 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for your feedback. We are constantly upgrading our products and services to serve our guests better.

10/10 – Uitstekend

Aminuddin

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 – Uitstekend

ANDREW

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for taking the time to share your feedback. We are glad you enjoyed your stay with us. Looking forward to welcome you back the next time you are in town.

8/10 – Goed

Anggun

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Our Hotel is constantly upgrading our products and service in stages to serve you better.

10/10 – Uitstekend

Nur Baiduri

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice stay
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for sharing your review. We are glad you had enjoyed your stay with us. Thanks again for your support and hope to see you again.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for your support and your good review. We are delighted to know you had a good stay experience with us. We look forward to welcome you back soon !

10/10 – Uitstekend

ESAS, Kuala Lumpur

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It is a very nice and high class hotel. The ambiance, room design and maintenance is very good.
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van CC Song op 18 jun 2020
Thank you for sharing your feedback. We are delighted to know that you had a pleasant stay experience with us. We look forward to welcome you back in the future.