Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Boutique Hotel 43





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 95
inclusief belastingen en toeslagen
25 aug - 26 aug
Kameropties
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Deluxe tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,4 van 10
Zeer goed
(7 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Luxe beddengoed
Alle foto's voor Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed laden

Superior tweepersoonskamer, 1 kingsize bed
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon of patio
Geluidsisolatie
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Pillowtop
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

43 Stationsstraat, Koog aan de Zaan, NH, 1541 LG
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 7.71 per persoon, per nacht voor volwassenen; EUR 3.85 per nacht voor gasten tot 16 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor laat uitchecken: EUR 20 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en pinpassen; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie maakt gebruik van milieuvriendelijke schoonmaakproducten
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft geen classificatie gekregen van het toeristenbureau in Nederland. Voor het gemak van onze klanten hebben wij op basis van ons classificatiesysteem deze accommodatie een sterrenclassificatie toegewezen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Boutique Hotel 43 Hotel
Boutique Hotel 43 Koog aan de Zaan
Boutique Hotel 43 Hotel Koog aan de Zaan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Boutique Hotel 43
Beoordelingen
7,6
Goed
8,2/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
7,6/10
Voorzieningen
8,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger, Reisde met partner
4 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Karen
Reisde met partner
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Karen
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Danny
27 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Danny
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Steven
9 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
4 nachten verbleven in november 2024
8/10 – Goed
carmen
18 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
carmen
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Francis
Reisde met partner
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francis
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Audrey
Reisde met partner
6 mei 2024
Positief: Personeel en service
Audrey
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Ricardo
6 apr 2024
Positief: Netheid
Ricardo
1 nacht verbleven in april 2024
4/10 – Matig
Renzo
1 mrt 2024
Renzo
2 nachten verbleven in februari 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Jan-Willem
3 okt 2023
Jan-Willem
1 nacht verbleven in oktober 2023
8/10 – Goed
Flora
Reisde met partner
1 aug 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Flora
1 nacht verbleven in juli 2023
6/10 – Redelijk
Trees
31 jul 2023
Trees
1 nacht verbleven in juli 2023
4/10 – Matig
Arja
Reisde met partner
25 jun 2023
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Arja
1 nacht verbleven in juni 2023
8/10 – Goed
Marjolein
Reisde met partner
30 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Marjolein
2 nachten verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
henri
16 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zaanse schans
henri
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
wylie
Reisde met een groep
27 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
wylie
3 nachten verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Veiko
15 apr 2025
Veiko
4 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Noriko
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Noriko
7 nachten verbleven in april 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
2 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Horrible…
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jephunnia
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jephunnia
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Vincent, Barberton
6 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vincent
7 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Amy
Reisde met een groep, Reisde met partner
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Amy
4 nachten verbleven in november 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Emer, Strasbourg
25 okt 2024
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Emer
4 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Mischa
Reisde met een groep
25 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mischa
2 nachten verbleven in oktober 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Chavon
12 okt 2024
Chavon
3 nachten verbleven in oktober 2024