Balikcilar Hotel
Hotel met gratis ontbijt en gratis valetparkeerservice in Konya
Fotogalerie voor Balikcilar Hotel





Beoordelingen
9,0 op 10 โ
Fantastisch
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is โฌย 79
inclusief belastingen en toeslagen
19 nov - 20 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige suite, 1 queensize bed laden

Eenvoudige suite, 1 queensize bed
Hoogtepunten
Een aparte zitruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een gratis babybed
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Eenvoudige tweepersoonskamer laden

Eenvoudige tweepersoonskamer
8,8 van 10
Voortreffelijk
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Alle foto's voor Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden laden

Twin kamer, 2 eenpersoonsbedden
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privรฉbadkamer
Een haardroger
Een minibar
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Mevlana Karsisi No:2, Karatay, Konya, 42030
Over deze accommodatie
Balikcilar Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Think Hotel
Think Hotel
- Ontbijt inbegrepen
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 622 beoordelingen
De prijs is โฌย 61
inclusief belastingen en toeslagen
14 nov - 15 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor luchthavenshuttle: EUR 50 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.ย
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bijย check-inย worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 2679
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het is mogelijk dat plaatselijke wetgeving verbiedt dat ongehuwde gasten een kamer delen. Gasten dienen op verzoek van de accommodatie aan te kunnen tonen dat zij gehuwd zijn.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Deze accommodatie serveert geen alcoholische dranken.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Balikcilar Hotel Konya
Balikcilar Konya
Balikcilar
Balikcilar Hotel Hotel
Balikcilar Hotel Konya
Balikcilar Hotel Hotel Konya
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Balikcilar Hotel
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
8,8/10
Netheid
9,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
29 jul 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Selami
14 aug 2023
Selami
1 nacht verbleven in juli 2023
10/10 โ Uitstekend
Rabia
5 aug 2023
Rabia
2 nachten verbleven in augustus 2023
8/10 โ Goed
nermin
Reisde met partner
8 sep 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nermin
3 nachten verbleven in september 2022
8/10 โ Goed
Irfan
Reisde met familie
13 aug 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Irfan
1 nacht verbleven in augustus 2022
10/10 โ Uitstekend
Yacine
2 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yacine
3 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Oguz Kaan
Reisde met familie
6 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Oguz Kaan
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 โ Uitstekend
Tracy
2 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tracy
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 โ Uitstekend
Ehsan, San Diego
Reisde met familie
1 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ehsan
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
S.
Reisde met familie
24 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
S.
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
Yรผcel
Reisde met familie
16 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Yรผcel
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 โ Goed
CENGIZ
3 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
CENGIZ
1 nacht verbleven in juli 2025
6/10 โ Redelijk
Alistair
Reisde met familie
11 jun 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Alistair
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 โ Goed
Emrah
Zakenreiziger
4 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Emrah
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 โ Redelijk
Reza
Reisde met familie
3 mei 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Reza
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
2 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
ๆ้ซใฎ็ซๅฐใจไธๅฏงใชใตใผใใน
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Ercan
Reisde met familie
24 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ercan
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 โ Uitstekend
Mojgan
22 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mojgan
2 nachten verbleven in april 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
Hasan
Zakenreiziger
11 apr 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hasan
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 โ Goed
Shahin
Reisde met een groep
29 mrt 2025
Shahin
2 nachten verbleven in maart 2025
6/10 โ Redelijk
Roya Karimi
17 mrt 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Roya Karimi
2 nachten verbleven in maart 2025
10/10 โ Uitstekend
Geverifieerde reiziger
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2025
10/10 โ Uitstekend
Kadir
Zakenreiziger
20 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kadir
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 โ Ontzettend slecht
anne
Zakenreiziger
12 feb 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
์ฐ์ธ
anne
1 nacht verbleven in januari 2025








