Resort Hotel Umibenokajuen
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Konan
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Resort Hotel Umibenokajuen





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style) laden

Traditionele kamer, niet-roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Twin kamer, roken (Japanese Style) laden

Twin kamer, roken (Japanese Style)
Hoogtepunten
Flatscreentelevisie
Een ligbad
Een toilet met elektronisch bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een haardroger
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Yasu-cho, Teiyama, 506-1, Konan, Kochi, 781-5622
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Mercure Kochi Tosa Resort & Spa
Mercure Kochi Tosa Resort & Spa
- Zwembad
- All-inclusive
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
8.0 van 10, Zeer goed, 100 beoordelingen
De prijs is € 95
15 jul - 16 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer JPY 1650 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Resort Hotel Umibenokajuen Konan
Umibenokajuen Konan
Resort Umibenokajuen Konan
Resort Hotel Umibenokajuen Hotel
Resort Hotel Umibenokajuen Konan
Resort Hotel Umibenokajuen Hotel Konan
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Resort Hotel Umibenokajuen
Beoordelingen
7,8
Goed
8,0/10
Netheid
8,0/10
Personeel en service
6,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
30 dec 2022
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
NOHARA
30 dec 2022
NOHARA
1 nacht verbleven in december 2022
4/10 – Matig
hiroshi
6 okt 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Kyoko
12 aug 2022
Kyoko
3 nachten verbleven in augustus 2022
10/10 – Uitstekend
Robert
28 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Robert
1 nacht verbleven in juni 2022
6/10 – Redelijk
Izumi
3 dec 2021
Izumi
5 nachten verbleven in november 2021
6/10 – Redelijk
MEGUMI
14 nov 2021
MEGUMI
1 nacht verbleven in november 2021
10/10 – Uitstekend
KEIKO
12 nov 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KEIKO
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Yuka
8 nov 2021
Yuka
1 nacht verbleven in november 2021
8/10 – Goed
Hiroka
5 aug 2021
Hiroka
2 nachten verbleven in augustus 2021
10/10 – Uitstekend
KOJI
1 apr 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KOJI
1 nacht verbleven in maart 2021
8/10 – Goed
MIHO
18 mrt 2021
MIHO
1 nacht verbleven in maart 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2020
8/10 – Goed
Masaru
Reisde met familie
17 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Masaru
1 nacht verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
15 nov 2019
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 sep 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
5 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in mei 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
25 nov 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2018
8/10 – Goed
hiroko
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また利用したいホテルです。
hiroko
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
28 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
25 jul 2018
Positief: Netheid
改善
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juli 2018