Peerless Hotel Kolkata

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel in het centrum in Kolkata, met 2 restaurants, bij het congrescentrum

Kies datums om prijzen te bekijken

Beoordelingen

7,2 op 10 –
Goed

Populaire voorzieningen

  • Ontbijt beschikbaar
  • Parking inbegrepen
  • Gratis wifi
  • Restaurant
  • Airconditioning
  • Sportschool
De huidige prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
24 jan - 25 jan 2026

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven

Suite, uitzicht op de stad

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een eettafel
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Badjassen
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Superior kamer

8,8 van 10
Voortreffelijk
(13 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Badjassen
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
  • 23 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Deluxe kamer

9,4 van 10
Uitzonderlijk
(3 beoordelingen)

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed OF 2 eenpersoonsbedden

Club kamer

Hoogtepunten

Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Een privébadkamer
Een haardroger
Badjassen
Gratis mineraalwater
  • 24 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Club suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een eettafel
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 50 m²
  • 1 slaapkamer
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Airconditioning
Een eettafel
Ledtelevisie
Luxe beddengoed
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
  • 42 m²
  • 1 slaapkamer
  • Max. aantal: 3
  • 1 queensize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
12 Jawaharlal Nehru Road, Kolkata, West Bengal, 700 013

In de buurt

  • Neumarkt - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Maidan - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Metropolitan Building - 2 min. wandelen - 0.2 km
  • Sudder Street - 7 min. wandelen - 0.6 km
  • Museo Indigena - 12 min. wandelen - 1.0 km

Lokaal vervoer

  • Station Eden Tuinen - 3 min. rijden
  • Station Esplanade - 4 min. wandelen
  • Kolkata (CCU-Netaji Subhash Chandra Bose International Airport) - 49 min. rijden

Restaurants

  • ‪K. C. Das - ‬5 min. wandelen
  • ‪Oceanic - ‬1 min. wandelen
  • ‪KFC - ‬3 min. wandelen
  • ‪Hotel Lindsay - ‬6 min. wandelen
  • ‪Elgin Fairlawn - ‬7 min. wandelen

Over deze accommodatie

Peerless Hotel Kolkata

Hotel met een chique stijl niet ver van Neumarkt
Bij Peerless Hotel Kolkata zijn er de volgende voorzieningen: een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en autoverhuur ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch en diner. Gratis wifi in de kamer, een bar en een fitnesscentrum zijn beschikbaar voor alle gasten.
Andere voordelen zijn:
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en vergaderruimtes
  • Een 24-uurs receptie, hulp bij uitstappen/tickets en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle 168 kamers zijn individueel gemeubileerd en zorgen voor veel comfort dankzij 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, naast voordelen zoals laptopwerkplekken en airconditioning.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Gratis theezakjes/oploskoffie en waterkokers
  • Badkamers met badkuipen of douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • (kleer)kasten, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Shuttleservice vanaf het treinstation (toeslag)
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse (valet- en zelf parkeren)
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen en parkeerplaatsen voor personenbussen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 07.00 uur tot 10.00 uur: INR 700 tot 800 per persoon
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Koffie en thee in gemeenschappelijke ruimtes

Restaurants ter plaatse

  • Oceanic restaurant

Dingen om te doen

  • Sportschool

Gezinsvriendelijk

  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Spa

  • Massages in de kamer

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • 1 rolstoeltoegankelijke parkeerplaats
  • Goed verlicht pad naar de ingang
  • Handgreep in douche (66 centimeter hoog)
  • Hardhouten vloer in de kamer
  • Helling bij de hoofdingang
  • Hendels als deurklinken
  • Lift (74 centimeter brede deur)
  • Make-upspiegel/scheerspiegel
  • Rolstoelen ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijk (mogelijk beperkt)
  • Rolstoeltoegankelijk businesscentrum
  • Rolstoeltoegankelijk pad naar lift
  • Rolstoeltoegankelijk restaurant
  • Rolstoeltoegankelijke conciërgebalie
  • Rolstoeltoegankelijke lounge
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle
  • Rolstoeltoegankelijke openbare wasruimte
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen
  • Rolstoeltoegankelijke personenbusparkeerplaats
  • Rolstoeltoegankelijke registratiebalie (76 centimeter hoog)
  • Rolstoeltoegankelijke sportschool
  • Trapleuningen (76 centimeter hoog)
  • Visuele alarmen in de gangen

Meer

  • 10 etages
  • 2 gebouwen
  • Feestruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Badjassen
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Theezakjes/oploskoffie

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Bureaustoel
  • Elke dag gratis kranten
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Laptopvriendelijke werkplek
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
De informatie die de accommodatie verstrekt, is mogelijk vertaald met automatische vertaaltools
Indische staatsburgers dienen een geldig Indisch identiteitsbewijs te tonen bij check-in. PAN-kaarten (Permanent Account Number) worden vanwege nationale regelgeving niet geaccepteerd. Reizigers die geen staatsburger zijn van India dienen een geldig paspoort en visum te overleggen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er kunnen 2 kinderen van 8 jaar en jonger gratis verblijven als ze gebruikmaken van de aanwezige bedden wanneer ze slapen in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer INR 700–800 per persoon
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: INR 3300 per voertuig (enkele reis, voor maximum 3 personen)
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Kolkata Peerless Inn
Peerless Inn
Peerless Inn Kolkata
Peerless Kolkata
The Peerless Inn Kolkata
The Peerless Inn Kolkata
Peerless Hotel Kolkata Hotel
Peerless Hotel Kolkata Kolkata
Peerless Hotel Kolkata Hotel Kolkata

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Peerless Hotel Kolkata?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel kost een verblijf bij Peerless Hotel Kolkata?

Vandaag, 27 dec. 2025, kost een verblijf bij Peerless Hotel Kolkata van één nacht voor twee volwassenen op 24 jan. 2026 min. € 70,67, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Hoeveel kost het om hier te parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Peerless Hotel Kolkata inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij Peerless Hotel Kolkata uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Peerless Hotel Kolkata een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van INR 3300 per voertuig.

Waar staat Peerless Hotel Kolkata?

Dit hotel ligt in Dharmatala, vlak bij Neumarkt en Metropolitan Building. Ook Maidan en Museo Indigena liggen op 10 minuten wandelen. Station Esplanade ligt op maar 4 minuten wandelen en naar Station Chandni Chowk is het 10 minuten wandelen.

Beoordelingen

Beoordelingen over Peerless Hotel Kolkata

7,2

Goed

7,4

Netheid

7,8

Locatie

7,6

Personeel en service

7,8

Milieuvriendelijkheid

7,2

Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 79 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 99 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 55 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 38 van 294 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 23 van 294 beoordelingen

Beoordelingen

4/10 – Matig

Roy, Den Haag

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Slecht hotel vlakbij het centrum

Als toerist verblijf je in een hotel, dichtbij het centrum, waarbij je direct het dagelijkse ritueel meemaakt: Ontzettend veel lawaai/herry van het drukke verkeer Daarnaast zijn er heel veel kleine ondernemers die zich proberen te redden met het verkopen van allerlei spullen langs de straat, het is een beleving tussen al die duizenden lokale bevolking. De airco werkte niet goed De koelkast was leeg maar koelde niet De bedden zijn smal De kamers ruiken muf De kamers worden niet goed schoon gemaakt Wij hadden voor een duurdere kamer betaald en kregen eerst een goedkopere, vieze, klein kamer waar de airco jaren niet was schoongemaakt, zo zwart zag het er uit. Wij hebben geweigerd en kregen een ander kamer in het nieuwe gedeelte en de klachten: lees bovenstaand!!!
4 nachten verbleven in september 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Hotel up to western standards

This hotel is quite nice and is located near shopping streets. You are able to go out to the Tantra nightclub if you're into clubbing in the nearby Plaza hotel. You can walk there in about 15 - 20 minutes. It has a nice view if you're on the 8th floor facing the victoria palace. You are able to see the park and the palace itself. The 2 restaurants in the hotel are good as well and the Aaheli is recommended if you want to try Bengali food. According to an Indian and Bengali friend of mine this is the best Bengali restaurant. Only remark, but that accounts for all the high class hotels, is that you need to be scanned by security each time you enter the hotel. This has started after the Mumbai bombing.

8/10 – Goed

SHYAMAL

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Breakfast could be better..
1 nacht verbleven in december 2025

8/10 – Goed

charlene

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Thankyou to the staff who were always ready to Lean a hand. They were so nice and helpful. Food from Oceania was great..If you are sensitive to noise I advise you ask for a quieter side of the hotel as where I was, faced the road. The noise from traffic went a lot of the day and night with a loud speaker also on top of this. Otherwise great stay thankyou
4 nachten verbleven in december 2025

10/10 – Uitstekend

Bhaskar

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Friendly staff, spacious room
5 nachten verbleven in november 2025

6/10 – Redelijk

George

Reisde met familie
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Rooms cleanliness could be seriouly improved, to the standards advertised. We were in rooms 1105 and 1106. Occasionally roaches, and a lot of dust in the rear and underneath the beds. We had to address it to be fixed, but a tip was always subtly requested by housekeepers. Staff, extremely polite and always with a smile. But our taxis to the airport were organised by 2 senior Bell men. They gave us a promising 600 roopies for 2 vehicles each. When we boarded the vehicles, the booking was for another destination matching 600 roopies,not the Airport!!!! After arguing with the Uber drivers, we finally paid 2000 roupees for each taxis. Breakfast buffet: it is advertised as international. THAT IS A WRONG DESCRIPTION. MOSTLY indian food, even yogurts are local. The only international food were omelette and corn flakes. Breakfast clearly needs to be improved. But overall, the GM was extremely condescendant, briefed his staff to care for us above expectations. Location is very good too.
Few insects
12 nachten verbleven in november 2025

10/10 – Uitstekend

Jeanne

3 nachten verbleven in november 2025

8/10 – Goed

NDONGO

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The breakfast is great
9 nachten verbleven in oktober 2025

10/10 – Uitstekend

Bandana

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in oktober 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Monjurul

Reisde met familie en kleine kinderen
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
As a returning guest, I am deeply disappointed with my recent stay at this hotel. While our first visit was excellent, this second experience fell significantly short of expectations. The service quality has deteriorated considerably, particularly at the front desk. Despite having confirmed reservations for two superior rooms, we faced numerous challenges: Major Issues Encountered: 1. Unresponsive customer support phone line 2. Extended check-in delays due to "rooms not being ready" 3. Room type discrepancy - given lower category rooms than booked, with a casual suggestion to "adjust for one night" 4. Misleading website photos - advertised images are from the original building, while we were placed in the new building without reception facilities 5. Extremely poor room service responsiveness requiring multiple follow-ups The staff's default response to any concern was simply "this is our policy," showing little regard for guest satisfaction. For a hotel charging premium rates, the service standards are unacceptably low. The disconnect between price point and service quality is striking. Given this unsatisfactory experience, I cannot recommend this hotel for family stays and will not be returning.
2 nachten verbleven in augustus 2025

10/10 – Uitstekend

Dhruv

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2025

10/10 – Uitstekend

INDIA

1 nacht verbleven in juli 2025

6/10 – Redelijk

Debdeep

Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a ok hotel . Nice clean and conveniently located .
1 nacht verbleven in juli 2025

8/10 – Goed

Yashpal

Decent
1 nacht verbleven in juni 2025

4/10 – Matig

Sandip

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
It had cockroaches in the room- spotted small cockroaches in teh bathroom sink on multiple days. They changed the room. Overall experience - quite bad. Staff was unfelpful want requested to accomodate an additional person in their guest roster, though only 2 of us stayed in the room for 9 days. We wanted them swap one guest with another for some of the days but they were unwilling to help. Power cut - once got stuck in the elevator due to power disruption - though it restarted shortly but the claustrophobic feeling during the power cut in the elevator in hot weather was something else. Won't recommend
9 nachten verbleven in mei 2025

4/10 – Matig

Sumanta

4 nachten verbleven in mei 2025

10/10 – Uitstekend

Thierry

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great

We stay here for the third time. Every thing is perfect : staff, house keeping, room and breakfast. The location is very convenient with the metro and new market. We will come back..
13 nachten verbleven in april 2025

8/10 – Goed

Per

Zakenreiziger
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2025

6/10 – Redelijk

Richard

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
I would have rated this hotel a full 5 stars but for one disappointing experience. On our last day I had a very early flight but my companion wasn’t leaving until late morning. I checked out at 5:30 AM (the reservation was in my name and credit card.) I specifically told the desk clerk my companion was still in the room and would be having breakfast later. He assured me it would not be an issue, and breakfast was included in the room. Later, my companion was told the opposite - they were denied breakfast. How sad that something as simple as breakfast can ruin a great stay - and a hotel review. Other than the above, the food was good and the suite was superb.
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Sanjeev

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay in Koljatta

Comfortable, located in the city,great service. Its a old landmark hotel needs maintenance but still clean and efficient
2 nachten verbleven in maart 2025

10/10 – Uitstekend

Somdatta

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
I recently stayed at the peerless Hotel in Kolkata for a week located near Park Street, which is one of the city's most vibrant areas, and I had a wonderful experience. The room was spacious, comfortable and spotless. The staff were extremely courteous and attentive throughout my stay. The hotel's restaurant served a variety of dishes with a special emphasis on Bengali cuisine, which I absolutely loved. The food was flavorful, and I particularly enjoyed the local delicacies. The breakfast Buffett was also a highlight, offering wide range of options, from continental to local Indian dishes. Overall, a memorable experience.
This was on the last day at the hotel.
8 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

William

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This is a nice hotel in a great location. The staff was helpful. The restaurant had a good breakfast. The place was clean.
4 nachten verbleven in november 2024

10/10 – Uitstekend

SUKALYAN

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Anil

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in februari 2025

10/10 – Uitstekend

Arunava

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
At home feelings.
2 nachten verbleven in januari 2025