Hotel CAMELOT
Hotel met gratis parkeerplaatsen, in de buurt van Kawaguchimeer
Fotogalerie voor Hotel CAMELOT





Beoordelingen
9,4 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 101
4 nov - 5 nov
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenvoudige driepersoonskamer laden

Eenvoudige driepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige Twin kamer laden

Eenvoudige Twin kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een privébadkamer
Alle foto's voor Eenvoudige vierpersoonskamer laden

Eenvoudige vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Funatsu1659, Fujikawaguchikomachi, Fujikawaguchiko, Yamanashi, 401-0301
Over deze accommodatie
Hotel CAMELOT
Gelijkaardige accommodaties

HOTEL MYSTAYS Fuji Onsen Resort
HOTEL MYSTAYS Fuji Onsen Resort
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
8.8 van 10, Uitstekend, 1.196 beoordelingen
De prijs is € 136
3 nov - 4 nov
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
HOTEL CAMEROT
Hotel CAMELOT Hotel
Hotel CAMELOT Fujikawaguchiko
Hotel CAMELOT Hotel Fujikawaguchiko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel CAMELOT
9,4
Uitzonderlijk
9,2
Netheid
8,8
Voorzieningen
10
Personeel en service
9,6
Milieuvriendelijkheid
9,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met familie en kleine kinderen
22 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Kendra
24 apr 2025
Kendra
2 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Srividhya
Reisde met familie en kleine kinderen
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Srividhya
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Esty
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Esty
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Key Board
11 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Key Board
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Erin
8 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Erin
2 nachten verbleven in april 2024
10/10 – Uitstekend
??????
Reisde met familie en kleine kinderen
24 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
??????
2 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Wai lung otto
4 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Wai lung otto
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
CHOI
24 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
CHOI
2 nachten verbleven in november 2023
10/10 – Uitstekend
Francisco
Reisde met familie
23 nov 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francisco
1 nacht verbleven in november 2023








