Grand Hill Residence

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een privéstrand vlakbij, in de buurt van Maenam-pier

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Grand Hill Residence

Een buitenzwembad
Standaard kamer | Luxe beddengoed, Select Comfort-bedden, een bureau, geluiddichte muren
Serveert ontbijt, lunch, Thaise gerechten, uitzicht op het zwembad
Zonneterras
Een koelkast, een koffiezetapparaat/waterkoker

Beoordelingen

7,4 op 10 –

Goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
    Bar
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
  • Roomservice
    Roomservice
  • Spa
    Spa
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 5 kamers weergeven

Familie suite, 2 slaapkamers, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
  • 140 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 5
  • 2 kingsize bedden

Junior suite, 1 slaapkamer, uitzicht op zee

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Luxe beddengoed
Select Comfort
  • 62 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een balkon
Een aparte eetruimte
Geluidsisolatie
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Select Comfort
Luxe beddengoed
  • 35 m²
  • Uitzicht op zee
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
58/9 Moo 4, Tambol Maenam, Koh Samui, Surat Thani, 84330

In de buurt

  • Maenam-pier - 4 min. rijden
  • Pralan-veerbootpier - 4 min. rijden
  • Fisherman's Village Plaza - 8 min. rijden
  • Mae Nam-strand - 10 min. rijden
  • Nathon Pier - 13 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Ko Samui (USM) - 27 min. rijden

Restaurants

  • ‪Apple's Kitchen - ‬3 min. rijden
  • ‪Pa'Pen Thai Food - ‬4 min. rijden
  • ‪ป้านีส้มตำ - ‬9 min. wandelen
  • ‪Pizza da bardo - ‬3 min. rijden
  • ‪Monster cafe - ‬3 min. rijden

Over deze accommodatie

Grand Hill Residence

Hotel met een chique stijl in de bergen
Grand Hill Residence ligt in de buurt van Maenam-pier en verwent gasten met vervoer van/naar de luchthaven, een poolbar en een terras. Het plaatselijke restaurant serveert ontbijt, brunch, lunch en diner. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een koffiebar/café en een tuin.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Limousine- of autoservice, een ontbijtbuffet (toeslag) en gratis lokale shuttleservice
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservice en een lift
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Grand Hill Residence bieden veel comfort dankzij gratis internationaal bellen en luxe beddengoed, naast voordelen zoals airconditioning en aparte eetruimtes.
Er zijn extra voorzieningen zoals:
  • Badkamers met douches
  • Lcd-televisies met premium tv-zenders
  • Aparte eetruimtes, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Engels, Thai

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Plaatselijke shuttleservice
  • Gratis shuttleservice van/naar het strand
  • Shuttle van/naar het winkelcentrum (toeslag)
  • Limousine-/autoservice
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Beperkte parkeergelegenheid ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: THB 200 voor volwassenen en THB 100 voor kinderen
  • Een bar aan het zwembad
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Gezinsvriendelijk

  • Apart eetgedeelte in de kamer
  • Buitenzwembad
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis kinderopvang
  • Gratis plaatselijke shuttleservice
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum

Buiten

  • In de bergen
  • Terras
  • Tuin

Spa

  • Spadiensten

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 5 etages
  • Gebouw

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Select Comfort-matras

Badkamer

  • Douche
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • Apart eetgedeelte
  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Geluiddichte kamers
  • Gratis internationale gesprekken

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 24 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer THB 200 voor volwassenen en THB 100 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 500.00 per voertuig (enkele reis)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Hill Residence
Grand Hill Residence Condo Koh Samui
Grand Hill Residence Condo
Grand Hill Residence Koh Samui
Hill Resince Condo Koh Samui
Grand Hill Residence Hotel
Grand Hill Residence Koh Samui
Grand Hill Residence Hotel Koh Samui

Veelgestelde vragen

Beschikt Grand Hill Residence over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hill Residence?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Grand Hill Residence voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Grand Hill Residence inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 05.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hill Residence uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Hill Residence een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van THB 500.00 per voertuig.

Waar staat Grand Hill Residence?

Dit hotel ligt in de bergen, op 3 km afstand van Ochtendmarkt van Mae Nam, Maenam-pier en Pralan-veerbootpier. Ook Maenam-markt en Ban Tai-strand liggen op 3 km afstand.

Beoordelingen over Grand Hill Residence

Beoordelingen

7,4

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 31 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 39 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 17 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 9 van 105 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 105 beoordelingen" "

8,0/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

7,2/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

8/10 – Goed

Gwen, Oene

Positief: Personeel en service
Beautiful location & nice price
We stayed in the Grand Hill Residence for 5 nights. Location is beautiful yet far away from the hustle and bustle of Chaweng Beach of other highlights, but this is compensated with a hotel shuttle bus to the nearest beach. Rooms (we stayed in a combined family room on the first floor) are very spacious with two comfortable bathrooms, During our entire stay the bed linen was not changed which is rather unpleasant in the tropics. Towels are worn and need changing too. Staff are very helpful and friendly. Food is OK and for everyones tastes. Price / quality balance is excellent.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Slidt badeværelse , værelsedøren med defekt lås, personalet gået i stå, sikkert grundet manglende gæster
6 nachten verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

david

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hideaway.
Great staff who were very helpful. Fantastic views and very spacious rooms but the hotel appears to be out of the main thoroughfare , but the staff will arrange a taxi for very little cost to get you everywhere in Samui. A lovely experience and the manager, Kat is great.
10 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Andrew, London

Positief: Netheid
Needs some TLC
The hotel is a little dated and needs some TLC to get higher ratings. A lot of light bulbs not working and tiles missing in the pool etc. We were on the 5th floor and had a great view of the mountain and also could see the sea. You’ll want to hire a scooter here but note you MUST leave your passport with the hotel. We didn’t have any issues but we’re a little unsure about leaving a passport with them.
4 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Dan, Halifax, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Set on a Hill
We like to be just off the beaten path and this place was perfect. Set on a hill in a quiet area, the views were great but not right on the busyness of the beach. The main road was only a km away. The staff was VERY helpful and friendly and the food in the restaurant was delicious.
11 nachten verbleven in februari 2018

10/10 – Uitstekend

Crystal

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Breathtaking Hotel
Loved it! Was greated with tea and wipes to freshen up. The hotel was beautiful and the staff was always attentive and very helpful. I would definitely stay here again!
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Camilla

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell!
Bra hotell med nydelig utsikt mot havet. Bassenget er litt slitt, men i fortsatt god stand! Fine rom og flott restaurant/uteområdet.
3 nachten verbleven in januari 2018

10/10 – Uitstekend

Adam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5* quality, excellent value for money
Great hotel with very friendly service, excellent value for money. The room was above average standard with excellent amenities. Very close to local motorbike rental so very easy to get around. Fantastic pool and bar and staff are very attentive and always available to help.
2 nachten verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Ang, tpt

รร บนเนินเขา เงียบสงบ ห้องกว้างขวาง
ทางเข้า รร ไม่มีป้ายบอก ต้องเปิดกุเกิลนำทาง และต้องขับขี่รถไป เพราะอยู่ในซอยลึก รร เงียบสงบดี ห้องพักกว้างขวาง พนักงานก็เป็นกันเอง
2 nachten verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

Melanie, New Zealand

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Best accommodation ever
Most amazing accommodation - lovely staff, breathtaking views from our level, the pool was amazing and the view from it was breathtaking. Our room was huge and very clean. Would love to come back. Best hotel I have ever stayed at!!
1 nacht verbleven in juli 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Irresponsible staff, unhelpful, ruined my clothes
First, I was in a moped accident where a local Thai man hit me and had to go to the ER. The concierge were adamant that I need not contact the police because they say they're no help to foreigners.they told my driver not to take me but I insisted and I went anyway and the police were very helpful and even was able to get video footage of he accident. Second, I gave them a pair of RL leather shorts to fix the clasp but the concierge gave it to laundry and ruined it along with my other laundry. Suddenly they don't understand my English. It was a $350 shorts and they tried to say that they're my friend and sorry. Sorry just doesn't cut it when I already pay more than avg for their taxi service everyday. There is nothing to do in the area so i ended up paying 800 baht to go to lamai and 500 to chaweng when it's actually cheaper to hire public taxi. Everything they offered me, as a "friend" was way more expensive than if I went elsewhere. Save your money and holiday spirits and go elsewhere. I was never compensated for my shorts.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

nola, weastern australia

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Great location and amazing views
Meeting with staff on arrival was very welcoming and pleasant, Giff was just so easy going and professional, made us feel at ease, nothing was a problem for her what ever we wanted our needs were meet, can't praise her enough, and Ay was another lovely lady very good at her job, all the staff were great. We were very well looked after.
9 nachten verbleven in juni 2017

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
BUGS , false advertising and bad management
When we arrived, we notice the hotel looked significantly different. The furniture in the front was not there , the pool was run down and there was no restaurant. Also there were plates filled with dead cockroaches in the hallways. We ignored it , and moved onto our room. We soon realized we didn't have plumbing in the bathroom and did not get offered an upgrade until I asked for a refund. They expected us to stay in the room with a broken sink and no running water. The room they tried to upgrade us to had no roof over the bathroom which resulted in it being infested with bugs and lizzards. We said no and I insisted to stay somewhere else. After I got in a argument with the manager over the phone(stating that this was not what I paid for) she repeatedly refused and said no refunds. Then she proceeded to tell me I had to go through Expedia. After hanging up on me, the front desk lady once again upgraded our room to their master suite where There were cockroaches in the bathrooms as well as under the couches and bed. The doors to outside didn't close properly and the kitchen was dirty . I tried to call Expedia using my hotel room phone and the front desk phone , but they do not allow calls outside Thailand. The manager avoided Expedia when they called (even tho I just spoke to her). After booking with someone else I herd the girl on the phone with the manager asking to get us a cab. We still have not receive any refund due to the owners avoiding Expedia. Do not stay here !

2/10 – Ontzettend slecht

Sendrine

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Nous avons passé un bon séjour le personnel très à notre écoute par contre hôtel très mal entretenu car nous sommes restés coincé dans l ascenseur dans le noir sans pouvoir utiliser l appel au service technique avec deux enfants qui ont eu très peur heureusement que nous avions la lumière sur nos téléphone coincés plus de vingt minutes nous avons tape pour être entendu et la on a essayé de nous sortir avec un porte manteau et une barre de fer qui a est tombé a deux centimètre de nos pieds il n arrivait pas à utiliser la clé pour ouvrir les portes donc hôtel très mal entretenu c est inadmissible donc je ne recommanderais pas cette hôtel a des familles mêmes si le personnels est très gentils

2/10 – Ontzettend slecht

nick, canada

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Isolated
I donot understand how Expedia would recommend a hotel like that to anyone

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Gabriel

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
grand hill residence
Placed in quiet area,near mountins,excellent service,clean apartment,nicemanagment.I recommend this hotel for everybody.[families,couples....].Also near beaches,shopping,pubs to dine.Just better you have to rent automatic moto cycle[1 day 150-200 Bht],you get another funny and easy transport to discovery Koh Samui

4/10 – Matig

Robert

Negatief: Personeel en service
Hatten kein Warmwasser u. wifi, obwohl das Hotel gut ausgestattet ist. Wir bekamen einen zweiten Zimmerschlüssel nur zum duschen? Kein Zimmertausch!!! Kein Wifi im ganzen Hotel!!! Das war ein übler Scherz!

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
not as advertised. 3 star maximum!!
i booked this hotel to spend my last night in koh samui after a 3 month trip here with my girlfriend. we checked in mid afternoon and headed out to see the sunset and have some dinner. we booked a deluxe jacuzzi seaview room,advertised with a king size bed with premium bedding, cable tv with premium channels, in room climate control.on returning to the room in the night time, we went out onto the balcony.the light for this didn;t work.in fact,6 out of the 8 light switches in the room did not work. with the lights of koh phangan in the distance, i went to run my girlfriend a bath.the water was cold and barely came out of the tap.the wash basin and shower produced only cold water. i called reception and the lovely lady immediately came to the room, in the meantime, i had switched on the tv. only 4 channels worked. the lady couldn't get the jacuzzi to work. the water in our bathroom was still cold. i asked if we could change rooms. the room next door was available, but on inspection, was much smaller with a queen size bed a tiny shower and a small balcony. obviously the spec for this room was much lower than what i had booked and paid for, but no other alternative was offered. the hotel was empty, however i was told no other alternative room could be found. the offer was for us to check out and book another hotel???!!!! at 9.30pm! this level of service for what is allegedly a 4* hotel is simply unacceptable.

10/10 – Uitstekend

Ellinore

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bo här!!
Superbra hotel med bra service och hög standard!

6/10 – Redelijk

guillaume, koh samui

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Vraiment moyen!
Nous avion réserver une chambre avec jacuzzi vue sur la mer. Arrivée : -pas d'eau chaude ! -pas de lumière sur la terrasse. -Draps qui sentaient mauvais Et En reponse : on verra ca demain . Ok donc 1ère nuit sans pouvoir se doucher apres avoir passer la journée complète de trajet (avion,bus,bateau) et avec la chaleur je vous laisse imaginer qu'une douche aurais étais appréciable. Le lendemain ne trouvant pas de solution (sûrement faute de personnel ) on nous a quand même changé de chambre. Chambre dans laquelle nous avions bien le jacuzzi que nous avions pris en option , mais que nous n'avons pu utiliser car la réceptionniste nous a expliquer qu'il fallait remplir le jacuzzi avec tuyau de douche situé a 1 m de là .(super) Sauf que : -pas de pression -impossible davoir de l'eau tiède ( ou brûlante ou froide) 3 ème jour . Nous arrivons pour déjeuner. Mince! Aucune table de disponible . Seule solution que l'on nous propose déjeuner dans la salle d'attente de l'accueil sur une table basse . Et je passe des détails -manque de personnel car réceptionniste obligé de servir le petit déjeuner ) -wifi aléatoire -bâtiment pas entretenu (1 ascenseur sur 2 qui fonctionne. ) -draps pas changé durant notre séjour (10jours) Bref travaillant dans l'hôtellerie et la restauration nous sommes compréhensifs et pas particulièrement exigents nous aurions voulu un minimum de prestations et de standing au vu du prix payé. 1ère et dernier expérience dans cet hôtel .

2/10 – Ontzettend slecht

Janey, london

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Rats no TV no internet
No-one stayed in the hotel it was empty. No-one collected me from the airport having advertised transport available. lied about internet access all the time everything was tomorrow parts engineer I was the only person there no lighting at night lift got stuck on 5th floor I was alone all night terrifying I left after 4 days of no hot water staff spent the day smoking in corridors instead of cleaning the room I asked for a refund this was refused

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Normales Hotel in Noblerer Gegend
Hotel ist auf einem Hügel weg vom Strand und der Stadt. Personal was sehr sehr hilfsbereit und zuvorkommend, Hotel selbst jedoch in einem guten jedoch nicht sehr guten zustand. Hatten Geko im Zimmer und die waren überall. Personal TOP Shuttle zum Strand TOP Hotel allgemein GENÜGEND Fazit, wer sich Schweizer Standard gewöhnt ist sollte nicht mit allzu viel rechnen.

8/10 – Goed

Fernando, Buenos Aires

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel and value
So nice hotel, it seems to be in the middle of the jungle because of huge gardens and trees. Outstanding view in the higher floors.

4/10 – Matig

Pia Krogh, Odense

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Mangel på service og rengøring
Service på stedet var næsten ikke tilstede p.g.a. personalet havde hver i sær for mange opgaver og løste derfor ingen af dem tilfredsstillende. Personalet var venligt og smilende men virkede ikke engageret og havde ikke evnerne til at være sådan et sted. Ikke et sted vi vil anbefale.