Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor JINYA Fujikawaguchiko





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 105
21 aug - 22 aug
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe vierpersoonskamer, niet-roken
9,8 van 10
Uitzonderlijk
(9 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard Twin kamer, niet-roken (2 Single Beds) laden

Standaard Twin kamer, niet-roken (2 Single Beds)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, niet-roken laden

Deluxe driepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Verwarming
Een koelkast
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een ligbad
Een haardroger
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3457-5 Funatsu, Minamitsuru gun, Fujikawaguchiko, Yamanashi, 401-0301
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een rookmelder
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je met een hulpdier reist, neem dan voor aankomst contact op met de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie 山梨県指令富東福第3773
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
JINYA Fujikawaguchiko Hotel
JINYA Fujikawaguchiko Hotel
JINYA Fujikawaguchiko Fujikawaguchiko
JINYA Fujikawaguchiko Hotel Fujikawaguchiko
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over JINYA Fujikawaguchiko
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
10/10
Netheid
10/10
Personeel en service
9,6/10
Voorzieningen
9,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
9,6/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
7 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Michaela
28 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Michaela
1 nacht verbleven in april 2025
6/10 – Redelijk
Mona
17 apr 2025
Mona
2 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met familie
16 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
David
3 nachten verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
elisa
Reisde met familie
26 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
elisa
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Thomas
Reisde met familie
25 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Thomas
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
Wei Liang
Reisde met familie
7 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great hotel
Wei Liang
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Stephen
Reisde met partner
22 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Stephen
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Yiu Wan
20 jan 2025
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Yiu Wan
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Sebastian
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sebastian
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
JAMES
Reisde met familie
10 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fuji-san is here
JAMES
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Alex
6 jan 2025
Alex
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
YONG HUA
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
YONG HUA
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Jorge
30 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jorge
3 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
OCKSAEM
Reisde met familie
29 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
OCKSAEM
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Sharon
Reisde met familie
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sharon
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
28 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Odylin
21 dec 2024
Odylin
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ramachandra
Reisde met familie
9 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramachandra
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
WAI NGAN
Reisde met familie
30 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
WAI NGAN
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kam Fai
Reisde met familie
24 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kam Fai
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
11 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
jessica
Reisde met familie
30 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buena experiencia
jessica
1 nacht verbleven in oktober 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
26 okt 2024
Positief: Netheid
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Felipe
16 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Felipe
1 nacht verbleven in oktober 2024