The Mercy Luxury Business Hotel

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel aan het water met gratis valetparkeerservice en een healthclub

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Mercy Luxury Business Hotel

Receptie
Executive kamer | Luxe beddengoed, bedden met traagschuimmatrassen, een minibar
Ingang accommodatie
Een buitenzwembad
Restaurant

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Parkeren inbegrepen
  • Schoonmaakservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Een plafondventilator
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Suite

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Een plafondventilator
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Executive kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Individueel gemeubileerd
Individueel gedecoreerd
Airconditioning
Een koelkast
Hd-televisie
Een wasmachine en droogkast
Een plafondventilator
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
M.G Road, Ravipuram, Kanayannur, Kerala, 682015

In de buurt

  • Cochin Shipyard - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Marine Drive - 4 min. rijden - 2.9 km
  • Wonderla Amusement Park - 12 min. rijden - 8.8 km
  • Mattancherry-paleis - 13 min. rijden - 9.9 km
  • Fort Kochi Beach - 15 min. rijden - 11.6 km

Lokaal vervoer

  • Kadavanthra Station - 3 min. rijden
  • Metrostation Lissie - 6 min. rijden
  • Internationale luchthaven van Cochin (COK): - 65 min. rijden

Restaurants

  • ‪Haji Ali Fresh Fruit Juices - ‬2 min. wandelen
  • ‪The Mercy - ‬1 min. wandelen
  • ‪Mercy Rooftop Bar - ‬1 min. wandelen
  • ‪Real Arabia - ‬8 min. wandelen
  • ‪Al Hussai Food Court - ‬10 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Mercy Luxury Business Hotel

Hotel met een chique stijl aan het water
Overweeg een verblijf bij The Mercy Luxury Business Hotel en geniet van shoppen ter plaatse, een tuin en een kapsalon. Trakteer jezelf op een gezichtsbehandeling of andere wellness. Gratis wifi in de gemeenschappelijke delen, een droogkuis/wasserijservice en een bar zijn beschikbaar voor alle gasten.
Er zijn ook voordelen, zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Ontbijt (toeslag), plaatsen voor lang parkeren en snelle uitcheckservice
  • Snelle incheckservice, geldautomaat/bankservice en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle 60 kamers zijn individueel gemeubileerd en bieden volop comfort met 24-uurs roomservice en luxe beddengoed, bovenop voordelen zoals airconditioning en aparte zitruimtes.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met douches en gratis toiletartikelen
  • Hd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Aparte zitruimtes, koelkasten en koffiezetapparaten/waterkokers

Talen

Arabisch, Engels, Hindi, Urdu

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamer: wifi (toeslag)
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi, kabelinternet (toeslag)

Parkeren en vervoer

  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse
  • Lang parkeren ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijt tegen een toeslag beschikbaar: INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een restaurant

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Fitnesscentrum
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasmachine/droogkast in de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kapsalon
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 24-uurs businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimtes

Buiten

  • Aan het water
  • Tuin

Spa

  • Gezichtsbehandelingen

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 1 gebouw
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2007
  • Receptieruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Luxe beddengoed
  • Matras van memory foam
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Badjassen
  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium kabelzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Apart zitgedeelte
  • Elke dag gratis kranten
  • Individueel ingericht
  • Individuele aankleding
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon
  • Wasmachine/droogkast

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Snelle incheckservice

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per dag.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Ontbijttoesag: ongeveer INR 200 voor volwassenen en INR 200 voor kinderen
  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Let op: om te voldoen aan de plaatselijke wetgeving, zal er op de eerste dag van elke maand bij deze accommodatie geen alcohol geserveerd worden.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mercy Luxury Business
Mercy Luxury Business Cochin
Mercy Luxury Business Hotel
Mercy Luxury Business Hotel Cochin
Mercy Luxury Business Hotel
Mercy Luxury Business
Hotel The Mercy Luxury Business Hotel
Mercy Luxury Business Kochi
The Mercy Luxury Business Hotel Kochi
Mercy Luxury Business Hotel Kochi
Hotel The Mercy Luxury Business Hotel Kochi
Kochi The Mercy Luxury Business Hotel Hotel
The Mercy Luxury Business
The Mercy Luxury Business Hotel Hotel
The Mercy Luxury Business Hotel Kanayannur
The Mercy Luxury Business Hotel Hotel Kanayannur

Veelgestelde vragen

Beschikt The Mercy Luxury Business Hotel over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Mercy Luxury Business Hotel?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Mercy Luxury Business Hotel voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Mercy Luxury Business Hotel inchecken?

Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: middernacht.

Tot hoe laat kan ik bij The Mercy Luxury Business Hotel uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The Mercy Luxury Business Hotel?

Dit hotel ligt in het centrum van Kanayannur, op 15 minuten wandelen van Mahatma Gandhi Road en Cochin Shipyard. Ook Gurudwara Sri Guru Singh Sabha en Durbar Hall Kunstgalerie liggen op 2 km afstand. Station Ernakulam Junction ligt op 21 minuten wandelen en naar Maharaja's College Station is het 21 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Mercy Luxury Business Hotel

Beoordelingen

7,8

Goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 12 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 34 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 34 beoordelingen

7,8/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

7,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

uma

Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in februari 2025

2/10 – Ontzettend slecht

Prakash

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very bad stay

Housekeeping is very poor. They do not check if the room is ready before handing over the keys to the customer. There was a kettle for making coffee in the room but no coffee or tea sachets. No hot water in the shower.
1 nacht verbleven in november 2024

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep, Zakenreiziger
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It was disappointed that the room service. They don't know how to manage the customer
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

SENTHIL KUMAR

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2019

6/10 – Redelijk

ISSEI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

ホテルの外観スタッフの対応、その他全てが高級ホテルの待遇だが部屋内にある冷蔵庫がつかないのが残念。

年末年始の滞在でガラディナーが無料ではなく優料なのがチョイ、気になった。
2 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Poor service at the restaurant and disappointing food with a very limited buffet.
2 nachten verbleven in november 2018

10/10 – Uitstekend

JC, Atlanta, GA

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Convenient location for reason for my visit. Room was spacious. Has a restaurant with good Indian buffet breakfast (included in fare).
1 nacht verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

Ganesh

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent hotel for around 3k

Excellent hotel in an excellent location too (My business was in Willington Island and this location was the best to access business and also for evening shopping). Hotel was very hygiene. Food was OK. My only and minor grouse was that the pillow was bit too thick... I could not get used to such a think pillow..

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

DEBA PRASAD

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Clean hotel. Cockroaches were seen in the room

Wi fi should be accassable from any where in in hotel. Food quality is ok. Linen should be better quality.

10/10 – Uitstekend

Taraj, Canada

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great hotel in quiet location.

Love this hotel located next to shipyard. Excellent service, very comfortable and spacious room, courteous staff, rooftop restaurant with lovely pool. This is my second stay and the hotel has been upgraded to meet modern standards. I will come again. Thank you , Mercy, for making my arrival into Cochin an easy transition.

8/10 – Goed

christina, Norrland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Businesshotell

Valde detta hotell med anledning av pool. Den var på översta våningen och vi var ensamma i den i 4 dagar. Mycket stort hotell med trevlig och uppmärksam personal. Fick utan problem byta rum pga oljud.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

5 star comfort at the hotel.

Truly good hotel and superb service.

10/10 – Uitstekend

HEEMANSHU, Chennai

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

----

Good Hotel

8/10 – Goed

VENUGOPAL, Dallas, TX

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good value.

Good hotel. Very attentive staff. Excellent restaurant. Crowded area but easy to find transportation. Good value.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

It was good. Value for money.

Nice experience. Staff is good. Breakfast served was tasty. Location convenient.

6/10 – Redelijk

Julie, Ottawa, ON

Not so Luxury Business Hotel

Checkin was easy and quick. Staff was numerous and helpful enough. This hotel is a 3 star hotel. One elevator was not working, sheets had holes in them, got bitten a few times during the night by mosquitos/spiders? Room has no clock/alarm. The fact that this hotel calls themselves a luxury business hotel is kind of ridiculous. There was no free WiFi in rooms (Surcharge 500 INR per day) an none in public areas. his was very inconvenient for us as we needed to check emails, maps and schedules of train/bus. The description on Expedia is accurate, but the hotel should rethink about offering free WiFi at least in the general areas. Breakfast was included, very nice selection and good food.

8/10 – Goed

Rakesh, Mumbai

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

Centrally Located

Centrally located on M.G.Road, with clean & comfortable rooms. However the room service needs to improve.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Very comfortable.

This is a good hotel with great restaurant, clean and well kept, only drawback is has terrible humming sound I am the room, I don't know if it's the gen set or anything else, and secondly there are many restricted to photography areas as it is next to the cochin port... It feels little uncomfortable as there are boards of the notice every 10 feet, otherwise it's good.

10/10 – Uitstekend

Dr John, kerala

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Enjoyed the stay.Rooms were comfortable,Good south Indian breakfast,goodservic not far from city centre

10/10 – Uitstekend

Saleem Ismail, Pfeffingen - Schweiz

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Angenehm überrscht

Durch Internet. Leider den gesamten Betrag wurde vor meine Aufenthalt abgebucht. Dies war gegen er Geschäftsbediningunen der Hotel.com. Dies war sehr entäuschend.

10/10 – Uitstekend

Vipin, London

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

A perfect hotel, great service in a good location

We stayed at the Mercy on two separate occasions and both times were 100% satisfied. We were on holiday but I travel for business a lot so am used to a high standard which the Mercy met. Staff were very helpful, the roof bar and pool was nice, breakfast was decent and rooms were 100% spot on, And from outside you can jump in to an autorickshaw to all the best places in Ernakulum for between Rs 30 and Rs 50.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good city hotel

We booked this hotel as our arrival destination before we embarked on a 3 week tour of Kerala and stayed for 4 nights. It's located adjacent to the shipyard but this doesn't affect your experience at all, as it's set well back from the busy MG road so limited traffic noise. They are really trying to impress other travellers apart from their main business use. A good location for the ferry terminal serving the other islands - about 10 mins in a rickshaw - which is much more convenient than other larger hotels that you will see on this website.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer