Lanta Ray Bay Hotel
Strandaccommodatie in de buurt van Strand van Klong Nin
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
9 van 9 kamers weergeven
Alle foto's voor Familie driepersoonskamer laden

Familie driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer laden

Deluxe driepersoonskamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Superior kamer laden

Superior kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Kitchenette
Minikoelkast
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een microgolfoven
Alle foto's voor Premier Deluxe Twin Room laden

Premier Deluxe Twin Room
Alle foto's voor Superior Double Bed Room laden

Superior Double Bed Room
Alle foto's voor Standard Double Room laden

Standard Double Room
Alle foto's voor Family Suite laden

Family Suite
Large Twin Room
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

139/1 Moo. 6, Ko Lanta, Krabi, 81150
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Lanta Infinity Resort
Lanta Infinity Resort
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 82 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lanta Ray Bay
Lanta Ray Bay Hotel Hotel
OYO 866 Lanta Ray Bay Hotel
Lanta Ray Bay Hotel Ko Lanta
Lanta Ray Bay Hotel Hotel Ko Lanta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lanta Ray Bay Hotel
Beoordelingen
8,8
Uitstekend
8,6/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,8/10
Voorzieningen
8,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met een groep
4 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Zakia
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zakia
3 nachten verbleven in februari 2025
4/10 – Matig
Jan
2 feb 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jan
6 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Keita
15 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Just what we wanted.
Keita
5 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Joel
8 mrt 2024
Joel
3 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
6 mrt 2024
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
Gary
1 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Staff
Gary
3 nachten verbleven in februari 2024
8/10 – Goed
Timo
Reisde met partner
13 feb 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Timo
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
28 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
David
Reisde met partner
26 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in januari 2024
10/10 – Uitstekend
Tore Martin
Reisde met familie
11 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tore Martin
4 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Toralf
Reisde met familie
6 jan 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Toralf
3 nachten verbleven in januari 2024
8/10 – Goed
Ollie
5 jun 2023
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Ok
Ollie
3 nachten verbleven in mei 2023
10/10 – Uitstekend
Lasse Kaalby
26 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lasse Kaalby
4 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Steven
4 jan 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Steven
6/10 – Redelijk
Marie
2 apr 2020
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid, personeel en service
Marie
10 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
GreekQueenDina, Boston MA
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
GreekQueenDina
1 nacht verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
dennis
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
dennis
1 nacht verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Chrissy, victoria
Reisde met partner
13 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chrissy
2 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
12 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Jeff
8 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jeff
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
5 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Tore Martin
14 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tore Martin
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Natsamon
22 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natsamon
1 nacht verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Natsamon
20 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Natsamon
1 nacht verbleven in april 2019