Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Lanta Palm Beach Resort





Beoordelingen
7,0 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Kamer laden

Kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Een bureau
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

47 Moo 3, Phra Ae Beach, Saladan, Ko Lanta, Krabi, 81150
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Lanta Paradise Beach Resort
Lanta Paradise Beach Resort
- Op privéstrand
- Zwembad
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
7.8 van 10, Goed, 88 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 250 voor volwassenen en THB 150 voor kinderen
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 2500 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor babybed: THB 450.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lanta Palm Beach
Lanta Palm Beach Resort
Lanta Palm Beach Resort Hotel
Lanta Palm Beach Resort Ko Lanta
Lanta Palm Beach Resort Hotel Ko Lanta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lanta Palm Beach Resort
Beoordelingen
7,0
Goed
6,6/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
4,0/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
6,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
23 apr 2017
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
6/10 – Redelijk
Martin
Reisde met een groep
2 mrt 2025
Positief: Comfort kamer
Martin
13 nachten verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Eric
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vacances
Eric
5 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tomas
31 jan 2025
Positief: Personeel en service
Ok Resort
Tomas
13 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Christopher
24 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Christopher
13 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Kamilla
Reisde met een groep
3 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beach bungalow

Kamilla
3 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Charlotte
15 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Charlotte
3 nachten verbleven in februari 2020
4/10 – Matig
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
7 feb 2020
Negatief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Jonna
Reisde met familie
6 feb 2020
Positief: Netheid
Jonna
4 nachten verbleven in februari 2020
8/10 – Goed
Henn
13 dec 2019
Positief: Comfort kamer
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Henn
7 nachten verbleven in november 2019
8/10 – Goed
Madeleine
18 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Palm beatch
Madeleine
11 nachten verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Lars-Inge
17 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lars-Inge
5 nachten verbleven in maart 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Mette
12 mrt 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mette
5 nachten verbleven in maart 2019
6/10 – Redelijk
Marc
21 feb 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Marc
13 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Roger
19 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Roger
5 nachten verbleven in februari 2019
6/10 – Redelijk
Camilla
15 feb 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Camilla
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kamilla
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Koh lanta
Kamilla
1 nacht verbleven in februari 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kamilla
5 feb 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Longbeach
Kamilla
6 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
29 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Camilla
23 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Camilla
2 nachten verbleven in januari 2019
8/10 – Goed
Marielle
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Marielle
2 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Rosen, Gandia
26 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Hotel frente al mar
Rosen
4 nachten verbleven in juni 2018
4/10 – Matig
goeran
8 mei 2018
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer