Lanta Nice Beach House
Hotel met gratis parkeerplaatsen, op 9 minuten stappen van Strand van Klong Nin
Fotogalerie voor Lanta Nice Beach House





Beoordelingen
7,8 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 60
inclusief belastingen en toeslagen
1 dec - 2 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een zetelbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Waterkoker
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

113/23 Moo 8, Klong Nin Beach, Ko Lanta, Krabi, 81150
Over deze accommodatie
Lanta Nice Beach House
Gelijkaardige accommodaties

The Peace Tara House
The Peace Tara House
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 18 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer THB 150 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: THB 2500 per voertuig (enkele reis)
- Toeslag voor extra bed: THB 500.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Lanta Nice Beach House Hotel
Nice Beach House Hotel
Lanta Nice Beach House
Lanta Nice Beach House Hotel
Lanta Nice Beach House Ko Lanta
Lanta Nice Beach House Hotel Ko Lanta
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Lanta Nice Beach House
Beoordelingen
7,8
Goed
8,2/10
Netheid
7,6/10
Personeel en service
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
Reisde met een groep
9 mrt 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
6/10 – Redelijk
eugen
12 jan 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
A good value for money far from the beach
eugen
4 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Nelli
Reisde met familie
2 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gerne wieder !!!
Nelli
2 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Delfin, Montreal, Quebec, CANADA
19 mrt 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel not so close to the nicest beaches.....
Delfin
2 nachten verbleven in maart 2018
8/10 – Goed
Mike, bournemouth
28 feb 2018
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice spacious hotel to stay
Mike
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Eva
28 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bra hotell
Eva
2 nachten verbleven in februari 2018
8/10 – Goed
Maja
20 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Maja
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 dec 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in december 2017
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
27 feb 2017
Negatief: Comfort kamer
网站虚假宣传,欺骗顾客
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Xie
22 apr 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Xie
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
17 apr 2016
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8/10 – Goed
Andrzej, Sopot, Poland
11 feb 2016
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Andrzej
8/10 – Goed
TATIANA, Владивосток
28 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Всё замечательно!!!
TATIANA
2/10 – Ontzettend slecht
li, 上海
11 jan 2016
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
半夜遭遇入室抢劫。真是噩梦得罪一晚!!!!
li
8/10 – Goed
Virginie, London
8 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Clean and tidy
Virginie
10/10 – Uitstekend
Mikaela, Göteborg
8 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikaela
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
7 jan 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer








