2 buitenzwembaden

Beoordelingen van Avani+ Koh Lanta Krabi Resort

4.5 out of 5
Avani+ Koh Lanta Krabi Resort
315 Moo 1 Saladan, Ko Lanta, Krabi

Beoordelingen

8,6

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 334 van 686 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 257 van 686 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 65 van 686 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 21 van 686 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 9 van 686 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,8/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great
Nice place to stay, good service and good location
1 nacht verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019
Reactie van Finn op 24 jan 2019
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Erg mooi complex! Fijn verblijf gehad. De kamers waren schoon en het personeel vriendelijk. Mooi zwembad
4 nachten verbleven in december 2018
Reactie van Finn op 25 dec 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Goed

TONY

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Negatief: Netheid
Reactie van Finn op 31 mrt 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

6/10 – Redelijk

D, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Degelijk hotel, faciliteiten goed, verouderd
Eten was onder de maat, faciliteiten goed. Duidelijk in verouderde staat. Het bed was voor ons te hard, maar werd netjes opgelost door hotel door topper te plaatsen. Al met al prettig verblijf.
3 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Finn op 23 mrt 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

6/10 – Redelijk

Ko, Rotterdam

Positief: Netheid
Mooi hotel, afgelegen
Mooi hotel, waanzinnig ontbijt! Alleen de locatie is wat minder mooi dan het omschreven wordt. Het is 2 km naar het dorpje en er rijdt 3-4 x per dag een shuttle maar eigenlijk is dat te weinig. Jammere is dat het strandje van het hotel geen strand is om de hele dag aan het liggen. Met vloed is het hele strand weg. Prachtige zwembaden, maar ik was er in het low season en dan werd er aan veel dingen gewerkt. Prijs is denk ik redelijk voor het segment waar ze in willen zitten. Bij ons is de aircondition 4 x uitgevallen.. Maar dan ook midden in de nacht dat je zwetend wakker wordt. Als er dan iemand naar moet komen kijken ben je een half uur verder en het bleef maar gebeuren.
8 nachten verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Elly, Hilversum

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Een mooi gelegen goed onderhouden resort
Het personeel is uiterst vriendelijk en doet er alles aan om het je naar de zin te maken !!
18 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Marie

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fijn hotel
Heerlijk ontbijt Fijn ontvangst Transport om naar centrum te gaan top, shuttle naar hotel gratis ook super geregeld. Slechte checkout
Reactie van General Manager op 12 nov 2016
Thanks for sharing - we're delighted to hear you enjoyed your visit. We do apologize the checkout process though did not meet your expectations. Again, thank you for sharing your experience.

10/10 – Uitstekend

anoniem

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Top hotel
Prachtig hotel. Kamers en gehele complex goed verzorgd en hygiënisch. Vriendelijk personeel. Wij hadden een kamer waarbij je vanuit je terras het zwembad in kon lopen; dat is een aanrader. Het eten in het restaurant bij het grote zwembad vonden we niet bijzonder. Het ontbijt daarentegen is het beste wat wij in Thailand hebben gehad (havermout, gezonde smoothies, wafels en pannenkoeken ter plekke gebakken). De reggae-bar is echt een aanrader om de zonsondergang te zien onder het genot van een drankje in je 'eigen lounge-hutje', prachtig uitzicht.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kleinschalig vriendelijk hotel een prettige sfeer
Het is ons prima bevallen. We hadden 3 kamers geboekt. Bij aankomst kregen we mooie ruime kamers naast elkaar en direct aan het zwembad. De medewerkers zijn erg vriendelijk. Zij doen erg hun best om het je naar je zin te maken. De trap naar het openbare strand had wat ons betreft beter onderhouden mogen zijn. Onderaan de trap bij het strand lag veel rommel.

10/10 – Uitstekend

Katja, Delden

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super de luxe resort!
Super hotel! prachtige locatie. Heerlijk ontbijt. Erg vriendelijke personeel. Vooral het openbare strand naast het hotel is een plaatje! Met het busje van het hotel naar het centrum van het stadje!

10/10 – Uitstekend

Kayle Maxine, Vinkeveen

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastisch en heerlijk relaxed
Het hotel was super! Het personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Ontbijt is zeer uitgebreid. We hadden een kamer met uitzicht op het zwembad en de zee. Het grote buiten terras bij de kamer was erg aangenaam. In de avond komen ze nog je bed opmaken :-) het ideale verblijf voor als je lekker wilt ontspannen. Het dorpje is ook erg leuk. Tip huur een scooter dan kun je zelf lekker overal heen rijden.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mooi resort op een prachtige plek
Mooi resort met goede faciliteiten en goed personeel. Mooi gelegen, sunset kamer is aan te raden!

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prima resort
Mooi resort, 30 minuten lopen van Saladan maar 3/4 keer per dag een shuttle (5 min), alleen niet eerder dan 13:30. Restaurants en bars goed, iets duurder dan de rest van het eiland maar niet buitensporig veel. Nette, grote kamers en prima personeel. Zwembad goed, "privestrand" vnl. rotsen en iets te wild water om te zwemmen, ik heb er in ieder geval niemand gezien.

10/10 – Uitstekend

Hans

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett fantastisk fint boende med service i toppklass. Rätt backig terräng så de hade shuttle cars, som skjutsade oss, med korta väntetider. En egen mindre strand med lite stenar på botten och en publik enorm strand bara 100 m från anläggningen. Rekommenderar det starkt
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Parinya Wongwai l Front Office Manager op 22 nov 2023
Dear Mr. Hans,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards, Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Tamara

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
4 nachten verbleven in november 2023
Reactie van Parinya Wongwai l Front Office Manager op 22 nov 2023
Dear Ms. Tamara,Thank you for taking some of your valuable time to review and give us 5 rating. We are delighted to know you were thoroughly satisfied with service and facility we provided. We look forward to welcome you again soon.' Best Regards, Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Björn

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ett paradis i paradiset
En fantastisk full-service resort. Bodde där några dygn nu på sommaren (juli 2023). Fantastiskt fint, underbar personal. Både jag och hustrun ger dom 6 av 5 stjärnor (de är värd den extra).
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van Parinya Wongwai l Front Office Manager op 20 jul 2023
Dear Mr. Bjorn,Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us and fully satisfied with service and facility we provided. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

Gunnar

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Traumhafte Anlage sehr zu empfehlen
Von A bis Z hier passt einfach Alles. Eine traumhafte Anlage in ruhiger Alleinlage die von einem motivierten und sehr freundlichen Team betrieben wird. Jeder Wunsch wird einem erfüllt. Leckeres Essen im Restaurant, und ein ruhiges Zimmer mit schönem Ausblick machen den Aufenthalt wirklich perfekt.
3 nachten verbleven in april 2023
Reactie van Nicky op 25 apr 2023
Dear Mr. Heuchele, Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us and that your meal in the restaurant was to your liking. I will be sure to pass the lovely feedback to the team. We look forward to welcoming you back soon. Best Regard, Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Therese

1 nacht verbleven in april 2023
Reactie van Nicky op 17 apr 2023
Dear Ms. Therese, Thank you very much for rating on expedia.com. I am delighted to know you were thoroughly satisfied with the service and facility we provided. Yours sincerely,Parinya Wongwai l Front Office Manager

8/10 – Goed

Kenneth

Reisde met een groep, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert Hotel, Høj Standard - Væk fra byen!
Et skønt og dejligt hotel. Hotellet ligger væk fra byen dette skal man være opmærksom på! Hotellet er dyrt for området. Servicen er høj og standarden er generelt høj. Vi var der sidst på høj sæsonen og der var ganske få gæster på hotellet.
8 nachten verbleven in maart 2023
Reactie van Nicky op 17 apr 2023
Dear Valued Guest, Thank you for taking the time to write a review about our hotel. We were delighted to hear that you enjoyed your stay with us and fully satisfied with service and facility we provided. We look forward to welcoming you back soon. Yours sincerely,Parinya Wongwai l Front Office Manager

10/10 – Uitstekend

Matias

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Martin

4 nachten verbleven in februari 2023

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Väldigt fräsch hotell, väldigt bra upplevelse. Härligt bemötande med välkomstdrink. Enda nackdelen med detta hotell, värdelös strand
3 nachten verbleven in januari 2023
Reactie van Bank Sahapol | Hotel Manager op 1 feb 2023
Dear Valued Guest,Thank you very much for the kind review of Avani Koh Lanta Krabi Resort during your recent stay.We are delighted to know we could make your stay a memorable and enjoyable one.We look forward to the pleasure of welcoming you again soon.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Jenny

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
10 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Bank Sahapol | Hotel Manager op 1 feb 2023
Dear Valued Guest,Thank you for your recent visit to Avani Koh Lanta Krabi Resort and for having taken some of your valuable time to review our hotel. We are delighted to learn that you have found every aspect of your accommodation highly satisfactory.It was indeed a pleasure having you as our guest, we look forward to seeing you again soon.Best Regards,

8/10 – Goed

Pertti

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
3kk matkan yksi hotelleista
9 yötä tässä aika uudessa hotellissa. Ehkä sen takia siivous ja aamupala takkkuili. Hotelli on rakennettu jyrkällä mäelle en suosittele liikuntarajoitteisille.
9 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Bank Sahapol | Hotel Manager op 4 jan 2023
Dear Valued Guest,Thank you for staying with us at Avani Koh Lanta Krabi Resort and for having taken some of your valuable time to share your experience.All points of your concerns are well received and duly passed on to the department concerns for proper attention.Once again, thank you for your kind support, we look forward to your return visit so that we can show you the improvement we have made.Yours sincerely,

10/10 – Uitstekend

KIRTI

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Beautiful location & generously spacious huge terraced corner room overlooking the beach & pool. Ant infestation on bed proved to be a persistent menace though :-(
Reactie van Bank op 24 dec 2022
Dear Valued Guests,Thank you very much for having taken some of your valuable time to complete Expedia Guest Satisfaction Survey. We appreciate the information you have provided and are certainly delighted to read your positive impression of our overall service and facilities. your comment with regard to the ants in room are well received and passed onto our Executive Housekeeper for for a proper attention.Meanwhile, we are looking forward to your return visit to Koh Lanta and Avani Koh Lanta Hotel at which time it will be entirely our pleasure to extend once again the very best of our hospitality.Yours sincerely,Bank Sahapol Hotel Manager

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Exceptionnel !
Séjour fantastique avec des hôteliers super sympa
2 nachten verbleven in december 2022
Reactie van Bank op 24 dec 2022
Dear Valued Guest,Thank you very much for staying with us recently. We truly appreciate your feedback and are delighted to know that you have enjoyed you visit and fully satisfied with facility and service we provided.We look forward to welcome you again in the near future.Best Regards,

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir (M34 und W30)hatten 5 fantastische Tage bei mäßigem Wetter in diesem Resort. Es war sehr ruhig - ggf. aber auch weil wenig los war. Ein kleiner, abgeschirmter Sandstrand ist exklusiv zugänglich. Ruhe findet man hier auf jeden Fall. Das Service Team ist engagiert und gut aufgestellt wenn man außerhalb des Resorts etwas unternehmen will. Roller, Ausflüge und Fähre oder Transfer sind vom Hotel aus etwas günstiger als außerhalb. Nur das Essen im Cliff Restaurant hat fast westliches Preisniveau. Die Auswahl ist okay - für 5 Tage ausreichend, für 2 Wochen bestimmt etwas langweilig. Die Qualität des Essens war gut. Das Zimmer war sauber und modern. Zimmerservice und in-Room- Dinning war hervorragend. Der Samsung Fernseher leider restriktiv eingestellt und ohne Internetzugang - also besser ein USB -HDMI Kabel mitbringen ;) Wir hatten ein Zimmer mit Meerblick- der war gerade so akzeptabel. Ein Upgrade auf die Villen mit Pool war vor Ort deutlich günstiger als vorab online - haben es aber nicht gemacht. Wir würden es wieder Buchen!
Reactie van Parinya Wongwai l Front Office Manager op 22 nov 2023
Dear Mr. Michael,Thank you for taking the time to share your valuable feedback with us.We appreciate your feedback and are delighted to learn that you enjoyed your stay, and we met your expectations. Your feedback has been shared with the team to continue to inspire and motivate them to deliver exceptional guest service.Thank you for choosing to stay with us. We look forward to an opportunity to welcome you back in the near future.Best regards, Parinya Wongwai l Front Office Manager

8/10 – Goed

Danny

3 nachten verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Thierry

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Ingve

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Mikael

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Laurence, amiens

Reisde met partner
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Un hôtel situé dans un environnement magnifique très bien entretenu et des prestations sur place très agréables (piscine restaurant vue mer ...)
5 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hvis du gerne vil være et sted hvor der er roligt, så er Crown Lanta et oplagt sted. Dog bør man være opmærksom på pool access værelser ligger meget for sig selv (det gør hele resortet), så man kan ikke "bare" gå ned på stranden og finde noget mad. Pool Villa er helt klart at foretrække hvis man vil glemme tiden og nyde hinanden.
3 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Et super dejligt hotel, meget venligt personale.
14 nachten verbleven in maart 2020

10/10 – Uitstekend

Anne

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
7 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Aurélie

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Berith

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotell med egen ”lagun-strand”
Hotell på kuperat område - kunde ringa efter bil om man inte vill gå i backarna. Stora rum - lite slitna men ok. Egen liten strand - som en lagun. Gångavstånd till stranden Klong Dao med massor av restauranger. Trevlig och god mat på hotellets BBQ-kväll. Kan rekommenderas. Frukost Ok.
Hotellets egen strand hade klart vatten och vackra fiskar. Trevligt att snorkla.
7 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 – Goed

Ray

2 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Liisa

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel. Little wear and tear in the rooms. Use buggy car within resort.
4 nachten verbleven in februari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Nice staff. Simple room. Private beach is nice because not a lot of people, but the public beach next door is more scenic and easier to walk on.
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing hotel, highly recommended
We had the most amazing time. I would recommend this hotel to any coulpe that need a romantic holiday. Both hotel standard, the friendly personel and management and great food and drinks made our stay memorable. Also, the fantastic and quiet location of the hotel is hard to find somewhere else. Look forward to go back again soon!
10 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

6 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Laura

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Amazing stay at crown lanta! The rooms were clean, bathrooms up todate and large. We stayed at a room with a swim up pool which was peaceful. We had a blast at the swim up bar and had great views for sunset at the reggae bar. The hotel has staff to arrange all excursions to town, boat cruises and transportation right in the lobby which was very convenient. We had an amazing time and would stay here again without reservation
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Eran

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Caroline

Reisde met familie
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Finn op 9 mrt 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nydelig sted
Ble oppgradert til en stor pol-villa med eget basseng og nydelig utsikt mot havet og solnedgangen. Nærmeste nabo var et tukan-fuglepar med rede rett over evighetsbassenget. Helt magisk! Stort oppholdsrom / stue, flott bad og veldig romslig soverom. Et fantastisk sted! Resorten er helt nydelig. To bassengområder. Det største har poolbar, restaurant med nydelig mat og fantastisk service. Egen privat strand og bare 100 meter til den vanlige stranda. Vi skal tilbake
5 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 13 feb 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Kim

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Beste hotellet vi har bodd på!
Hvor skal vi starte? Crown Lanta er uten tvil det beste hotellet vi noen gang har bodd på. Uansett land og by. Delikate og rene rom med behagelige senger og rikholdig minibar. Omgivelsene er helt utrolige! Du våkner til eksotiske fuglelyder ettersom hotellet er intergrert så godt i naturen. Alt ser så Innbydende og eksotisk ut at du må klype deg i armen. Nydelig utsikt, egen privat og rolig strand som ser nydelig ut, i tillegg til kort gå-avstand til den vakre «public beachen» like ved med masse av barer, restauranter og mulighet for solstoler og solsenger. Bor du her er du både helt uforstyrret og bare kort gange fra den største og vakre stranda på Koh Lanta. Maten på restaurantene er helt nydelig og massasjen på spa er fantastisk. Vi tok to timer herlig massasje, og etterpå ble vi servert te med en helt utrolig fin utsikt. Bassengområdene er sykt fine, og aldri opplevde vi problemer med å få solsenger. Eksepsjonell god service på alt fra roomservice, frokost, resepsjonen, vask av klær til restaurantene og resepsjonen. Resorten er stor, men du kan ringe resepsjonen for en «golfbil» som kjører deg rundt dit du vil. Kommer på to minutter og koster ingen ting! Skulle bo her i tre netter, men forlenget til åtte. Ble oppgradert til poolvilla med eget basseng. Helt utrolig! Reist rundt og sett på mange hoteller på Koh Lanta, men ingen slår dette! Ja, litt dyrt. Men kjør på! Du vil neppe angre!!
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 13 feb 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in februari 2020
Reactie van Finn op 13 feb 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.

8/10 – Goed

Kresten

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Gode fællesområder
Godt sted, men man skal vælge pool access room eller privat vila med pool for at nyde det, da man ikke er lige på stranden. Maden er dyr og ikke særlig god, men personale og renlighed er fin.
7 nachten verbleven in januari 2020
Reactie van Finn op 8 feb 2020
On behalf of the management and staffs of Crown Lanta Resort and Spa, Koh Lanta Krabi, we would like to sincerely thank you for your feedback which great help in raising the level of service for us.