Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kama Siri





Beoordelingen
9,8 op 10 –
Uitzonderlijk
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tent, 1 queensize bed, privébadkamer laden

Deluxe tent, 1 queensize bed, privébadkamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Familie tweepersoonskamer laden

Familie tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed laden

Standaard tweepersoonskamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Superior tent, 1 queensize bed, privébadkamer laden

Superior tent, 1 queensize bed, privébadkamer
Hoogtepunten
Een draagbare ventilator
Aparte slaapkamer
Een haardroger
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

44 Moo 1 Soi Kaset, Ko Kood, Trat, 23000
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

A-Na-Lay Resort Koh Kood
A-Na-Lay Resort Koh Kood
- Zwembad
- Gratis wifi
- Restaurant
- Ontbijt beschikbaar
7.8 van 10, Goed, 61 beoordelingen
De prijs is € 43
inclusief belastingen en toeslagen
23 jul - 24 jul
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer THB 200.00 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kama Siri Hostel Ko Kood
Kama Siri Hostel
Kama Siri Ko Kood
Kama Siri
Kama Siri Ko Kood
Kama Siri Campsite
Kama Siri Campsite Ko Kood
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kama Siri
Beoordelingen
9,8
Uitzonderlijk
9,4/10
Netheid
10/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,2/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
18 okt 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in oktober 2022
10/10 – Uitstekend
Atsushi
Reisde met familie
29 mrt 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very good
Atsushi
2 nachten verbleven in februari 2021
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
25 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2020
10/10 – Uitstekend
Valerie
Reisde met familie
19 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bon souvenir
Valerie
4 nachten verbleven in januari 2020
8/10 – Goed
GORDON
18 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable but not by the sea...
GORDON
7 nachten verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
17 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
8 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Chantraine
Reisde met familie
31 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
Chantraine
3 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
30 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
10 nachten verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Umesh Singh
Reisde met familie
13 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Umesh Singh
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
27 apr 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in april 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met partner
9 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Mikael
6 mrt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mikael
1 nacht verbleven in maart 2019
8/10 – Goed
Sei
17 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sei
1 nacht verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
14 feb 2019
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in februari 2019
10/10 – Uitstekend
Kate
31 jan 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Everything is amazing!
Kate
3 nachten verbleven in januari 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 okt 2018
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in oktober 2018
10/10 – Uitstekend
Remy
20 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
très bon sejour a kamasiri
Remy
3 nachten verbleven in maart 2018
10/10 – Uitstekend
Francesco, Milano
9 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Ottima struttura, ottimi servizi.
Francesco
2 nachten verbleven in januari 2018
10/10 – Uitstekend
Christina
22 mrt 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer