Lounge

Beoordelingen van Hotel Nelson

4 out of 5
Hotel Nelson
Meerminlaan 36, Knokke-Heist

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 11 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 17 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 32 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 32 beoordelingen" "

9,0/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Lode, Houthalen

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Koffie/thee voorziening op de kamer zou een toegevoegde waarde zijn op de overigens zeer mooie kamer. In de reservering stond een Bluetooth speaker vermeld, helaas niet gevonden.
1 nacht verbleven in april 2024
Reactie van John Verwee, Manager op 25 apr 2024
Beste Lode,Het verheugt ons te horen dat u de kamer en de staat van ons hotel als zeer positief heeft ervaren.Echter, het spijt ons dat u de Bluetooth speaker niet heeft kunnen vinden. Wij zullen ons team informeren om te zorgen dat deze voorzieningen duidelijker zichtbaar zijn voor onze gasten. Wat betreft de koffie- en theefaciliteiten op de kamer, nemen we uw suggestie ter harte en zullen overwegen hoe we dit in de toekomst kunnen implementeren. Wij streven ernaar om de service voortdurend te verbeteren en waarderen het dat u dit met ons heeft gedeeld.Wij zijn blij dat de netheid van de kamer naar tevredenheid was en hopen dat u ook de nabijheid van het strand en ons restaurant heeft kunnen waarderen tijdens uw verblijf.Bij een volgend bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten,John Verwee, Manager

8/10 – Goed

Frank

Reisde met partner
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Goede accommodatie op een hele goede locatie. Goed verzorgd ontbijt met ruime keuze. Kamers netjes Wij hadden gezocht op hotel met parkeren en ook parkeren bijgeboekt, Bij aankomst kregen we te horen dat we geen parkeerplaats hadden en er maar 7 parkeerplaatsen beschikbaar waren. Helaas 45 min rond gereden voor een parkeerplek. Dat was voor ons dus een groot min punt
2 nachten verbleven in juli 2023
Reactie van John Verwee, Manager op 9 sep 2023
Beste Frank,Bedankt voor uw feedback.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met onze accommodatie, locatie en het uitgebreide ontbijt. Het is fijn om te weten dat u onze kamers netjes vond.We begrijpen uw teleurstelling over het parkeren en bieden onze excuses aan voor het ongemak. Ons hotel heeft inderdaad slechts 7 parkeerplaatsen beschikbaar en het kan tijdens het hoogseizoen moeilijk zijn om een parkeerplek te vinden in het centrum van Knokke, op slechts 20 meter van het strand. We hopen dat dit uw verblijf niet al te veel heeft beïnvloed en dat u desondanks een aangenaam verblijf bij ons heeft gehad.Bij een volgend bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten,John Verwee, Manager

8/10 – Goed

Jo

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van John Verwee, Manager op 22 aug 2023
Beste Jo,Dank u voor uw mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u tevreden was met uw verblijf bij ons en dat de netheid van de kamer naar wens was. Daar doen we het voor!Wij ontvangen u graag terug als onze gast. Met warme groeten,John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

Katrijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in augustus 2023
Reactie van John Verwee, Manager op 22 aug 2023
Beste Katrijn,Hartelijk bedankt voor deze mooie review.We zijn blij om te horen dat u tevreden was met de netheid van de kamer, de staat van het hotel en de service die u heeft ontvangen.Nogmaals bedankt voor uw vriendelijke woorden en we hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Wij ontvangen u graag terug als onze gast. Met warme groeten,John Verwee, Manager

8/10 – Goed

Sandra

Reisde met een groep
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Super hotel en heerlijk ontbijt. Personeel aan de receptie balie bij inchecken onvriendelijk en bij uitcheclen iemand anders en een man nog onvriendelijker wat jammer is.
2 nachten verbleven in juni 2023
Reactie van John Verwee, Manager op 30 jun 2023
Beste Sandra,Bedankt voor uw beoordeling en feedback.Het verheugt ons dat u over het algemeen tevreden was over uw verblijf en het ontbijt.We vinden het echter jammer dat de service niet geheel aan uw verwachtingen voldeed. We zullen dit intern bespreken voor verbetering.Graag tot nog eens. Met vriendelijke groet,John Verwee, Manager

6/10 – Redelijk

Léonce

Positief: Netheid
2 nachten verbleven in mei 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 28 mei 2023
Beste Leonce,Hartelijk dank dat u de tijd heeft genomen voor het schrijven van deze review.Het spijt ons dat uw verblijf niet aan uw verwachtingen voldeed.Kan u ons vertellen wat u had gewenst? We willen het de volgende keer beter doen.Bij een volgend bezoek staan we graag weer voor u klaar. Met vriendelijke groeten,John Verwee, Beheerder

8/10 – Goed

Henk

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 7 mei 2023
Beste Henk,Bedankt voor uw fijne review.Het verheugt ons dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Met warme groeten en graag tot een volgende keer,John Verwee, Beheerder

8/10 – Goed

A.P.

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vriendelijk personeel , kleine , dure kamer en hoog parkeergeld
2 nachten verbleven in april 2023
Reactie van John Verwee, Manager op 13 mei 2023
Beste gast,Bedankt voor deze mooie beoordeling.Het doet ons veel plezier dat u genoten heeft van uw verblijf bij ons. Ons team dankt u voor het compliment!Jammer echter dat u onze parkingprijs te hoog vond, we proberen nochtans marktconforme prijzen te hanteren. We hopen verder dat u goed heeft geslapen en met plezier aan uw verblijf terugdenkt.Met warme groeten en graag tot een volgende keer.John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

Wim

Reisde met huisdieren, Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Zeer mooie kamers, uitstekend ontbijt en vriendelijk personeel.
2 nachten verbleven in februari 2023
Reactie van John Verwee, Beheerder op 1 mrt 2023
Beste Wim,Bedankt voor uw fijne review.Het doet ons veel plezier dat u zo blij was met uw korte verblijf, dankzij ons enthousiaste team en het lekkere ontbijt.Vriendelijke groet en graag tot ziens,John Verwee, Beheerder

8/10 – Goed

Patricia

1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van John Verwee, Beheerder op 13 feb 2023
Beste Patricia,Hartelijk dank voor deze mooie score.Het doet ons veel plezier dat u een fijn verblijf heeft gehad in ons hotel.Vriendelijke groeten en graag tot nog eens,John Verwee, Beheerder

8/10 – Goed

mireille

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
tevreden
Zowel de hotelkamer als het restaurant was prima orde.
5 nachten verbleven in juli 2021
Reactie van John Verwee, Beheerder op 6 aug 2021
Beste Mireille, Hartelijk dank voor deze uitstekende score! Het doet ons plezier dat u tevreden was over uw kamer en ons restaurant. Hopelijk zien we je snel nog eens! John Verwee, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Dimitris

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tof verblijf!!!!
Het hotel is goed gelegen! Vlakbij het strand. Door de covid liep het ontbijt wat fout maar de mensen deden echt hun best. Het is niet simpel om zo te werken. De kamers super clean, bravo! De receptie heel vriendelijk!
1 nacht verbleven in september 2020
Reactie van John Verwee, Beheerder op 1 feb 2021
Beste Dimitris, Bedankt voor deze mooie beoordeling. Wat fijn dat wij met onze goede locatie, nette kamers en vriendelijke medewerkers mochten bijdragen aan een tof verblijf in Knokke. Met vriendelijke groeten en graag tot een volgende keer, John Verwee, Beheerder

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Uitstekend Vriendelijk onthaal en service Correcte prijs
1 nacht verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Michel Louisa

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Perfecte ligging
Douche. Gebrek van een handvat en een antislip. Bodem is zeer glad. Verder geen opmerkingen. Zeer tevreden
3 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

RAYMOND

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Prettig Hotel met excellent ontbijt
Goed gelegen . Ruime kamers en comfortabele badkamers . Dat alles gelegen vlakbij de zee
1 nacht verbleven in december 2017

6/10 – Redelijk

Jan, Brussel

Positief: Netheid
Goed gelegen hotel maar kamer mag iets meer zijn
Goed gelegen hotel met vernieuwde publieke ruimtes. De kamers mogen echter iets meer zijn. Er was geen water en geen koffie-zet beschikbaar en de mini-bar was leeg. Dat hoeft niet gratis maar het aanbod zou er toch moeten zijn. Bij het ontbijt, een uur voor einde, werd er ook niets meer aangevuld. Ok dus, maar zeker geen topper.
1 nacht verbleven in oktober 2017

8/10 – Goed

Freddy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
PARFAIT
Hotel agréable, chambre rénovée et propre bon accueil
3 nachten verbleven in oktober 2023
Reactie van John Verwee, Manager op 15 nov 2023
Cher Freddy,Merci de partager vos impressions avec nous !Nous sommes ravis de lire que vous avez apprécié votre chambre rénovée et propre, ainsi que l'accueil que vous avez reçu.Nous nous efforçons de fournir un service de qualité à nos clients et nous sommes heureux de constater que cela a été le cas lors de votre séjour.Nous espérons vous recevoir une nouvelle fois pour une expérience toujours de qualité. Cordialement,John Verwee, Manager

10/10 – Uitstekend

CHRISTINE

1 nacht verbleven in mei 2023
Reactie van John Verwee, Directeur op 19 mei 2023
Chère Madame Christine,Nous vous remercions pour ce retour positif.Nous sommes ravis que vous ayez passé un agréable séjour parmi nous.Votre satisfaction est notre plus belle récompense.Au plaisir de vous revoir prochainement,John Verwee, Directeur

10/10 – Uitstekend

Philippe

1 nacht verbleven in maart 2023
Reactie van John Verwee, Directeur op 31 mrt 2023
Cher Philippe,Merci pour cette appréciation très positive.Nous nous réjouissons de savoir que vous avez été entièrement satisfait de nos prestations. Nous ne manquerons pas de transmettre votre opinion à toute notre équipe.Nous espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau prochainement.Cordialement,John Verwee, Directeur

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super petit déjeuner
Hôtel moderne; belle chambre décorée avec goût, spécialement la salle de bains; petit déjeuner buffet très bien; proximité de la digue
1 nacht verbleven in november 2022
Reactie van John Verwee, Directeur op 10 dec 2022
Cher hôte,Merci d'avoir pris le temps de nous faire part de votre avis.Nous nous réjouissons que votre séjour dans notre établissement se soit parfaitement bien déroulé et nous sommes ravis que le confort de votre chambre vous ait plu.Au plaisir de vous accueillir à nouveau,John Verwee, Directeur

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Decevant , car jamais su regarder la tele, rtbf ou chaines francaises en brouillees, la porte en verre de la salle de bain qui racle le sol et difficile de l ouvrir avec un bruit pas possible , et la cerise sur le gateau chambre 510 qui laisse un chien dans la chambre et qui aboie des heures . Vraiment decue alors que d habitude nous n avions pas a nous plaindre . J attendais un geste commercial mais bon .
2 nachten verbleven in juni 2021
Reactie van John Verwee, Directeur op 15 jun 2021
Chers Hôtes, Merci d'avoir pris le soin de rédiger ce commentaire. Nous sommes sincèrement désolés pour les désagréments rencontrés. Nous vous invitons à nous informer immédiatement dans pareille situation. Notre équipe se tient à votre disposition en cas de souci pour vous proposer des solutions immédiates. C'est en effet decevant que certain client ne respecte pas le sommeil des autres. Nous accordons une importance particulière au confort de notre clientèle. Nous ferons les vérifications qui s'imposent dans votre chambre afin d'améliorer ce qui doit l'être. Nous espérons avoir l’opportunité de vous accueillir de nouveau afin de changer votre perception concernant notre établissement. Bien cordialement, John Verwee, Directeur

10/10 – Uitstekend

Nathalie

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Escapade à la mer
Accueil très sympathique et services offerts dans les conditions Covid excellents! Repas du soir délicieux, petit-déjeuner ultra copieux. À 2 pas de la mer, rooftop bien orienté d’où on peut commander une boisson et vélos à disposition, voilà le cocktail parfait pour un séjour parfait!
1 nacht verbleven in maart 2021
Reactie van John Verwee, Directeur op 6 apr 2021
Chère Nathalie, Merci beaucoup pour ce commentaire sympathique. Nous sommes ravis que votre séjour se soit parfaitement déroulé et que vous ayez apprécié notre emplacement ainsi que la qualité de nos offres de restauration adaptées à la situation actuelle. Merci d'avoir souligné la sympathie de notre équipe ! Au plaisir de vous revoir parmi nous, John Verwee, Directeur

10/10 – Uitstekend

Maud

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
1 nacht verbleven in maart 2019

8/10 – Goed

Marlene, liege

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bien
Tres bon ptit dejeuner , climatisation ds les chambres devrait être obligatoire ! Car fenêtres ouvertes , le bruit et les mouettes. Autrement tres Bien
8 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Marlene, hermee

Positief: Netheid, personeel en service
Proche de la plage. Tres bon dejeuner
Mais quand vs regardez leur site il explique chaque chambre avec ptit dejeuner inclus alors que non. Plus de clarté
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Michaela

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hôtel très bien tenu et excellent accueil
2 nachten verbleven in mei 2018

6/10 – Redelijk

Ann

Positief: Netheid, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Familjeägt vid stranden
Jättebra frukost och perfekt läge nära stranden, men personalen skällde ut både min man ( som inte förstod deras intrikata system för att låna en cykel) och en annan gäst (oklart varför).
1 nacht verbleven in juli 2017

8/10 – Goed

Morten

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
A nice place to stay. I was there one night for bussiness purpose. A lot of resturants and Bar`s in the erea. One big problem; there was no air condition in the room, and it was really hot ther when I was there.
1 nacht verbleven in juni 2017