47, Jalan Sentosa 4, Taman Bayu Tinggi, Klang, Selangor
Beoordelingen
7,8
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 3 van 16 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
3
Gastenscore: 8 - Goed. 10 van 16 beoordelingen" "
8 - Goed
10
Gastenscore: 6 - Redelijk. 2 van 16 beoordelingen" "
6 - Redelijk
2
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 16 beoordelingen" "
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 16 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
1
7,6/10
Netheid
7,8/10
Personeel en service
6,6/10
Voorzieningen
6,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
6/10 – Redelijk
MOHAMAD HANIF
27 mei 2020
MOHAMAD HANIF
1 nacht verbleven in mei 2020
Reactie van Bella op 16 jun 2020
Hi, Hanif! We are sad to see that you are not satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to ensure a comfortable stay in the future. Regards, Bella
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
12 jan 2020
Positief: Netheid, personeel en service
Quite clean for the charge
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Zara op 16 jan 2020
Charmed to see you loved our services, Have a pleasant day ahead :) Regards, Zara
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
7 jan 2020
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
Reactie van Ammy op 8 jan 2020
Thanks for rating us superbly. Glad to know that you loved our services :) Regards, Ammy.
2/10 – Ontzettend slecht
Yog, Kedah
Zakenreiziger, Reisde met familie en kleine kinderen
14 dec 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
No proper facility.. The towels got stains.. Not even provide hot water for customer... Worse staff ever see.. Asking for hot water.. Say take it from heater from bathroom.. Like seriously? This is the way you treat your customer? Bathroom shower not properly managed.. Even the kept 1 cup only for 2 person room.. haisee the worse hotel I ever stayed in my lifetime..
Yog
1 nacht verbleven in december 2019
Reactie van OYO op 16 dec 2019
Hi, Yog! Sorry for the trouble faced. We have duly noted your feedback and will ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Kevin
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
10 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in december 2019
Reactie van Joey op 10 dec 2019
Glad to see that you have rated us positively, Do give us more chances to delight you in the future as well. Regards, Joey
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
1 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
ok la.dekat dengan tempat yg hendak pergi.. yg lain smua ok je.. buleh laa
Geverifieerde reiziger
7 nachten verbleven in november 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
27 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service
Bilik penginapan berada pada tahap yang amat memuaskan. Staf yang terbaik. Mungkin untuk masa akan datang, boleh juga disediakan mini fridge, jug kettle serta cawan dan keperluan minuman sachet 3 in 1.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2019
8/10 – Goed
kenslshr, Kuala Lumpur
Reisde met familie
30 jun 2019
Positief: Netheid
room was clean
kenslshr
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Charlie op 2 jul 2019
Hey Kenslshr, Thank you so much for the wonderful rating. Please share your views in the future as well. Have a nice day! Regards, Charlie
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie en kleine kinderen
18 jun 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room hotel is so good & the friendly staff. Will see u soon !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Cheshta op 26 jun 2019
Thank you for rating us super, Delighted to know you liked our services. Hope to welcome you again soon:) Regards, Cheshta
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
10 jun 2019
Services is good
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2019
Reactie van Cheshta op 26 jun 2019
Love to hear this, It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Cheshta
8/10 – Goed
Mohd.Imad
Reisde met een groep, Zakenreiziger
3 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Strategic area.
Mohd.Imad
1 nacht verbleven in april 2019
Reactie van Cheshta op 21 jun 2019
Love to hear this, Mohd! It’d be great if you can spread the word among your circle. Have a pleasant day ahead :) Regards, Cheshta
8/10 – Goed
Khairul, Ampang, Selangor
Zakenreiziger
1 mei 2019
Positief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The room is clean, but the towel got some yellow stain.
Khairul
2 nachten verbleven in april 2019
Reactie van Barbara op 15 mei 2019
Hi, Khairul! Sorry for the trouble faced. We've duly noted your feedback and ensure better services in the future. Have a nice day ahead :) Regards, Barbara
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
11 sep 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good hotel with great food choices
Enjoyed the stay and one of the best place for the variety of food options available. The only setback would be the noise generated by the plumbing system. If you can ignore this noise then it's a great value for money.
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2018
8/10 – Goed
CHEN
31 jul 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Comfortable room at affordable price
Quiet, made up from several shop houses. Restaurants were closed but there are plenty of food stalls nearby
CHEN
2 nachten verbleven in juli 2018
10/10 – Uitstekend
PATRICK
27 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Value for money short stay
Greeted by a very friendly and helpful staff (Carol)
Lots of cheap n good food around
Room and toilet is clean, hot shower and liquid soap in toilet. Kettle, coffee, tea and drinking water in room.
PATRICK
1 nacht verbleven in mei 2018
6/10 – Redelijk
Azam, Kampar, Perak.
5 dec 2017
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Good for short trip to Klang.
Just nice for busy business trip. This is a good hotel with few minutes drive to shopping center and Klang town. Please use Google maps for direction. Thanks.
Azam
2 nachten verbleven in november 2017
Reactie van Stephanie H Robin op 22 dec 2017
Dear Mr Azam,
Thanking you for your reviews! Hope you had a pleasant stay.