Kitami Pierson Hotel
Hotel met 2 restaurants en een 24-uurs receptie in Kitami
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Kitami Pierson Hotel





Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Twin kamer, roken laden

Twin kamer, roken
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een ligbad
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, roken laden

Eenpersoonskamer, roken
8,0 van 10
Zeer goed
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Gratis extra bedden
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, roken laden

Tweepersoonskamer, roken
Hoogtepunten
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een donzen dekbed
Aparte slaapkamer
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een haardroger
Een ligbad
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3 Nishi 3-chome, Kitami, Hokkaido, 090-0043
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Toyoko Inn Hokkaido Kitami Ekimae
Toyoko Inn Hokkaido Kitami Ekimae
- Ontbijt inbegrepen
- Gratis wifi
- Airconditioning
- Parkeerplaatsen beschikbaar
8.4 van 10, Zeer goed, 286 beoordelingen
De prijs is € 64
22 jul - 23 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: JPY 150.00 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 13 jaar oud.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 900 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een koolmonoxidedetector, een brandblusapparaat, een rookmelder, een EHBO-koffer en raambeveiliging
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Bij bepaalde accommodaties mogen gasten met tatoeages de openbare baden ter plaatse niet gebruiken
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kitami Pierson Hotel
Kitami Pierson
Kitami Pierson Hotel Japan - Hokkaido
Kitami Pierson Hotel Hotel
Kitami Pierson Hotel Kitami
Kitami Pierson Hotel Hotel Kitami
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Kitami Pierson Hotel
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,2/10
Voorzieningen
8,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Zakenreiziger
23 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
カツシ
13 jan 2025
カツシ
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
shinichi
24 dec 2024
shinichi
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
???
Reisde met familie en kleine kinderen
14 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
???
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
TOKUSABURO
8 nov 2024
TOKUSABURO
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
MINAGAWA
Zakenreiziger
4 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
食事の良さ
MINAGAWA
2 nachten verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
16 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
SANAE
15 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
SANAE
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
minagawa
Zakenreiziger
14 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
minagawa
3 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
hirofumi
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
hirofumi
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
takemoto
14 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
takemoto
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
?
3 aug 2024
?
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
fumio
Reisde met familie
24 jul 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Voorzieningen
fumio
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
ユキコ
Reisde met familie
18 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
ユキコ
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Takayuki
15 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takayuki
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
okita
20 jun 2024
okita
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
19 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
よしのり
Reisde met partner
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
よしのり
2 nachten verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
toshinori
10 jun 2024
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
toshinori
2 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
7 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
また利用します
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
izumi
22 mei 2024
izumi
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
TOORU
5 mei 2024
Positief: Comfort kamer
平均よりちょっといいホテル
TOORU
3 nachten verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
ITO
4 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
ITO
1 nacht verbleven in mei 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
2 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
3 nachten verbleven in april 2024
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
23 apr 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2024