APA Hotel Kagoshima Kokubu
Hotel met een 24-uurs receptie in Kirishima
Fotogalerie voor APA Hotel Kagoshima Kokubu





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 56
7 dec - 8 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Eenpersoonskamer, niet-roken laden

Eenpersoonskamer, niet-roken
9,2 van 10
Fantastisch
(11 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Economy tweepersoonskamer, niet-roken laden

Economy tweepersoonskamer, niet-roken
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Minikoelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Een bureau
Alle foto's voor Tweepersoonskamer, niet-roken laden

Tweepersoonskamer, niet-roken
8,8 van 10
Voortreffelijk
(6 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Alle foto's voor Twin kamer, niet-roken laden

Twin kamer, niet-roken
Hoogtepunten
Airconditioning
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een bidet
Een bad/douchecombinatie
Een privébadkamer
Gelegen op de bovenverdieping
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

3-41-23 Kokubu-Chuo, Kirishima, Kagoshima-ken, 899-4332
Over deze accommodatie
APA Hotel Kagoshima Kokubu
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Kyocera
Hotel Kyocera
- Zwembad
- Spa
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
9.0 van 10, Fantastisch, 675 beoordelingen
De prijs is € 102
14 dec - 15 dec
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer JPY 1500–1700 voor volwassenen en JPY 750–850 voor kinderen
- Betaald parkeren (openlucht): JPY 300 per nacht (incl. in- en uitrijden)
- Vroeg inchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, mobiele betalingen en contante betalingen
Geaccepteerde mobiele betaalmethoden omvatten: PayPay, Merpay en R Pay
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Het Japanse Ministerie van Gezondheid, Arbeid en Welzijn vereist dat alle internationale reizigers hun paspoortnummer en nationaliteit opgeven wanneer zij zich bij hun accommodatie (pension, hotel, motel, enz.) aanmelden. Daarnaast dient de eigenaar van dergelijke accommodaties het paspoort van elke geregistreerde gast te kopiëren en deze kopie in hun administratie te bewaren.
Accommodatie ook bekend onder de naam
APA Hotel Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Hotel Kagoshima Kokubu
APA Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Kagoshima Kokubu
Apa Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Hotel Kagoshima Kokubu Hotel
APA Hotel Kagoshima Kokubu Kirishima
APA Hotel Kagoshima Kokubu Hotel Kirishima
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over APA Hotel Kagoshima Kokubu
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,4/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
4 dec 2025
2 nachten verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
Lincoln
15 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lincoln
1 nacht verbleven in november 2025
10/10 – Uitstekend
KOHEI
Zakenreiziger
11 nov 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KOHEI
2 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
トオル
7 nov 2025
トオル
1 nacht verbleven in oktober 2025
6/10 – Redelijk
yuzuru
3 nov 2025
yuzuru
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
KAZUOMI
Zakenreiziger
25 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
KAZUOMI
1 nacht verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
ヤスエ
Reisde met familie
18 okt 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
Negatief: Personeel en service
ヤスエ
1 nacht verbleven in oktober 2025
10/10 – Uitstekend
Tomoko
14 okt 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tomoko
3 nachten verbleven in oktober 2025
8/10 – Goed
真江
Reisde met familie
22 sep 2025
Positief: Netheid, voorzieningen
真江
1 nacht verbleven in september 2025
8/10 – Goed
モリマツ
Zakenreiziger, Reisde met familie
8 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
モリマツ
1 nacht verbleven in september 2025
6/10 – Redelijk
ヨシロウ
1 sep 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Netheid
ヨシロウ
2 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Takeshi
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Takeshi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
洋介
23 aug 2025
洋介
1 nacht verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
かずな
22 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
かずな
1 nacht verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Izumi
18 aug 2025
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Izumi
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
sachiko
11 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sachiko
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
久保
5 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service
久保
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Kyoko
30 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kyoko
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Fanny
29 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fanny
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Takashi
Zakenreiziger
22 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
スタッフが丁寧
Takashi
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
TOMOHIRO
21 jul 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
TOMOHIRO
1 nacht verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
yukimasa
20 jul 2025
yukimasa
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
おさむ
29 jun 2025
おさむ
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
kosuke
Zakenreiziger
28 jun 2025
Positief: Voorzieningen
kosuke
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
??
23 jun 2025
??
1 nacht verbleven in juni 2025








