Hotel Clarion

3.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 3 restaurants en fitnessfaciliteiten in Kiribathgoda

Kies datums om prijzen te bekijken

De weergegeven maanden zijn October 2024 en November 2024.
oktober 2024
november 2024

Fotogalerie voor Hotel Clarion

Terras
Exterieur
Deluxe kamer | Uitzicht vanuit de kamer
Dineren
Dineren

Beoordelingen

6,0 op 10 –

Populaire voorzieningen

4,0 van 10
Gastenscore voor de faciliteiten
  • Bar
    Bar
  • Fitnessruimte
    Fitnessruimte
  • Zwembad
    Zwembad
  • Ontbijt beschikbaar
    Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
    Roomservice
  • Receptie 24/7
    Receptie 24/7
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Kameropties

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Superior kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis extra bedden
Televisie
Luxe beddengoed
Verduisterende gordijnen
Een regendouche
Een privébadkamer
Een minibar
  • 18 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Gelijkaardige accommodaties

Over deze buurt

Kaart
103, Kandy Road, Kiribathgoda, 111600

In de buurt

  • Pettah Markt - 12 min. rijden
  • Bally's Casino - 14 min. rijden
  • Bandaranaike Memorial International Conference Hall - 14 min. rijden
  • Galle Face Green - 15 min. rijden
  • Winkelcentrum Colombo City Centre - 15 min. rijden

Lokaal vervoer

  • Station Colombo Fort - 27 min. rijden
  • Colombo (CMB-Bandaranaike Intl.) - 35 min. rijden

Restaurants

  • ‪Sabzi - ‬6 min. rijden
  • ‪Amila Foods - ‬8 min. wandelen
  • ‪Pronto Pizza - ‬3 min. rijden
  • ‪Dhosa Hut - ‬3 min. rijden
  • ‪Dominos Pizza - ‬8 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Clarion

Hoogtepunten van de accommodatie
Een dakterras, een koffiebar/café en een droogkuis/wasserijservice verwelkomen je bij Hotel Clarion. Geniet van een stoombad om tot rust te komen. Ga uiteten bij een van de 3 restaurants ter plaatse. Naast een bar en een fitnesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Andere voordelen zijn:
  • Een buitenzwembad met ligstoelen en parasols bij het zwembad
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), parkeerplaatsen voor campers, bussen en vrachtwagens en een shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Een vergaderruimte, conciërgeservice en bagageopslagruimte
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Clarion bieden leuke voordelen zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met regendouches en gratis toiletartikelen
  • Televisies van 21 inch met kabelzenders
  • Koffiezetapparaten/waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Parkeerplekken voor mobilhomes/bussen/vrachtwagens ter plaatse
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen beschikbaar

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar: USD 10 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • 3 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Stoombad

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Dagelijkse huishoudservice
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue
  • Dakterras
  • Ligstoelen aan het zwembad
  • Parasols bij het zwembad

Spa

  • Massage

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Lift
  • Rolstoeltoegankelijke paden
  • Rolstoeltoegankelijke parkeerplaatsen

Meer

  • 2 gebouwen
  • 5 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Gebouwd in 2000

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer
  • Regendouche

Entertainment

  • Tv van 21 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank op verzoek
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 13.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 72 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer USD 10 voor volwassenen en USD 10 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 55 per voertuig (retour)

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer

Overige info

Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Clarion Kiribathgoda
Hotel Clarion
Hotel Clarion Kiribathgoda
Hotel Hotel Clarion Kelaniya
Hotel Clarion Kelaniya
Clarion Kelaniya
Kelaniya Hotel Clarion Hotel
Clarion
Hotel Hotel Clarion
Hotel Clarion Hotel
Hotel Clarion Kiribathgoda
Hotel Clarion Hotel Kiribathgoda

Veelgestelde vragen

Beschikt Hotel Clarion over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Clarion?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Clarion voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Clarion inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Clarion uitchecken?

Je dient om uiterlijk 13.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Clarion een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 55 per voertuig.

Waar staat Hotel Clarion?

Dit hotel in Kiribathgoda ligt op 10 km afstand van Kelani Raja Maha Viharay, Sugathadasa-stadion en St Lucia’s Cathedral. Ook R. Premadasa-stadion en Grand Mosque of Colombo liggen op 15 km afstand.

Beoordelingen over Hotel Clarion

Beoordelingen

6,0
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 7 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 21 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 5 van 21 beoordelingen" "

5,6/10

Netheid

6,0/10

Personeel en service

4,0/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

AselaObeyeseker, Sri Lanka

Negatief: Personeel en service
I had to pay again because of your poor communications. So please make arrangement to to return my money asp.
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, comfort kamer
Nice hotel if you’re in the area.
Bedroom very clean. Bed comfortable. Restaurant very good - liked the food a lot. Staff very friendly and helpful - they deal with your requests promptly - they book transport for you. AC dripped water occasionally. Hot water not always available.
3 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Less facilities in the room. Less Pelows. Wash room isn’t cleans
1 nacht verbleven in december 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
overall terrible experince.we were offered a cheap room without AC.even fan was not working.they have hidden tv remote.which i requested several times they did not care to give another room.worst hotel room o stayed in my life ever.such a cheap staff.we only stayed 1 hour in the room.when we check in an out we had to wait aroud half an hour at reception.bullshit
1 nacht verbleven in november 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

touch, Japan

大通り沿い
悪くはなかったが二泊したのにベッドメイキングをしてくれなくて夜にフロントへ言うともう従業員がいないから無理と言われた
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juli 2018

10/10 – Uitstekend

adrian, canada

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Closed to all amenitiea
All good but washroom condition was so poor.broken toilet seat bad tiles in shower
3 nachten verbleven in juni 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, comfort kamer
地元の結婚式などが多くあるホテル
スーパーが近くに在るのは嬉しい。 通り沿いなのでケンタッキーくらいまでなら行動範囲かと。 ホテルのチャージ分が切れたのか、ネットが使えないときがあり、回線速度は遅め。 最初の部屋はかび臭く、冷蔵庫の中も黒カビ状態、 エアコンが壊れていて、冷えなく扇風機状態で、次の日部屋を移動、 移動後の部屋のエアコンは使えたが、しばらくすると水が漏れてきて、 次の日には清掃されていて正常稼働。  最後に支払いがされていないと言われて請求されたが、 請求の金額も、数倍の金額で、かなり高額。 金額も安く、仕事に便利なので、今までに何回も利用しているが、 フロントに初めて日本語の話せる若い女性のスタッフが居たので、 支払い済みを確認して見せると、連絡先だけを教えて、チェックアウト。 確認して貰い、事なきを得たが、そうで無ければ大変でした。

6/10 – Redelijk

hwankwan

Negatief: Netheid, personeel en service
예약조건의 임의변경으로 인한 피해
1.제가 호텔을 예약할 때 조식포함으로 예약하고 체크아웃 시에 조식이 포함이 안되어 있어,황당 했음니다.확인하시고 연락주시면 감사하겠습니다.
5 nachten verbleven in november 2017

6/10 – Redelijk

jeet, IND

Negatief: Personeel en service
Cheap hotel to stay
Reception is ok, but room services are poor, not responding immediately. Breakfast has lots of varieties but cold foods or may be not fresh. In room dining menu is with old prices and billed with new charges.

6/10 – Redelijk

sab, australia

Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Needs a cleaner bathroom
Staff not understanding English is bad and not very helpful ordered dinner for 10 of us asked for a vegetable rice no chille well got vegetables rice with heaps of chille spoke in both English and singhalese very disappointing

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bad service and dirty room
Me and my fiancee checked in at the Hotel Clarion Kiribathgoda. After about 45 minutes - 1 hour in the lobby we finally got our room (Trouble with the hotels.com booking). When we finally got the room we weren't satisfied with the standard (Dirty, a lot of water dripping from the AC and the smell of smoke in the whole room). I went to the reception and asked the staff if we could swith to a better room and that I was willing to pay the difference. I was then told that the hotel was completely booked and that they couldn't do anything. I then went back to our room and booked another Hotel. When we went out with our bags and said that we were checking out the guy asked us to wait and called the manager. The manager then offered us a much better room free of charge (Suddenly the hotel wasn't full anymore and there was a room..) We declined that offer since we had allready booked another Hotel. Though we were informed that we would most likely be able to get a refund of our money. Still waiting for that refund..

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten

8/10 – Goed

Peter

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service
朝5時半チェックアウトだったため、サンドイッチを作って欲しいと頼んだところ、丁寧に対応してくださいました。

6/10 – Redelijk

Fiona, St Annes on the Sea, Lancashire UK

Positief: Personeel en service
Good to get to from the Airport
This hotel is 10k from central Colombo. A 45 minute bus ride away. It is used mainly by Sri Lankans. If you are looking for a budget and basic hotel it fits the bill. Book via Expedia as it's cheaper that way. The staff are friendly and helpful and can help make arrangements for trips etc. A boutique hotel it isn't so don't expect that standard. You pay for what you get at the end of the day.

2/10 – Ontzettend slecht

Abu, Japan

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
A complete disguise
Don't stay here unless you are completely penny less. This hotel is a complete disguise. The toilet attached with the room is terrible, rooms were dirty, Internet was not working from the room, the room service we asked for food came after one hour and the air-cooler was not working. The front view has nothing to do with the main hotel, as they will take you to a building behind.

2/10 – Ontzettend slecht

Noel, TEXAS

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Only look nice with pictures in the internet.
Hotel room is full with bugs and other living creatures. I had several bights in my face and legs. Bathroom is with filthy smell and dirt all over. No shawor curtian. Water do not drain from little squer tub. Middle of my bath I was in a pool of dirty water. I received my londery after three days after many requests. Check out day they provide me a bill including my direct payments to Expedia. After long search they move dplicate charges. Then I gave money to pay rest. They hold the balance without paying back until I made many request. Expedia is liable to pay my money back. Noel Gunaratne

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid
Negatief: Comfort kamer

8/10 – Goed

YSF, Malaysia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fantastic service
Nice and staff are very polite. The room is very clean yet the location a bit far from the city. The service is superb.