Tweepersoonskamer, balkon | Een kluis op de kamer, een bureau, extra bedden (toeslag), gratis wifi

Beoordelingen van Hotel Pohl zum Rosenberg

3 out of 5
Hotel Pohl zum Rosenberg
Moselweinstraße 3, Kinheim

Beoordelingen

8,4

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 10 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 14 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 27 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 27 beoordelingen" "

8,8/10

Netheid

8,6/10

Personeel en service

8,4/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,2/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Martijn

Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
3 nachten verbleven in juni 2023

8/10 – Goed

Eric

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
De kamer had geen uitzicht op Moezel en de bedden waren te hard.
3 nachten verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Steven

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pover ontbijt, voor de rest TOP!
1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Net hotel met uitzicht op de Moezel. Verder weinig vertier
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Guy

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Zakenreis
Heel lekker eten, zeer goede WIFI, adembenemend vergezicht
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Michael

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Super Hotel
2 nachten verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Pohl op 4 okt 2023
Sehr geehreter Herr Michael,vielen Dank sagen die Mitarbeiter vom Hotel PohlMit freundlichen GrüßenHotel Pohl

10/10 – Uitstekend

Christian

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2023
Reactie van Hotel Pohl op 4 okt 2023
Vielen Dank sagen die Mitarbeiter vom Hotel Pohl

10/10 – Uitstekend

Hans

1 nacht verbleven in november 2022

10/10 – Uitstekend

Klaus

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Angenehme persönliche Atmosphäre
2 nachten verbleven in november 2022

8/10 – Goed

Anita

1 nacht verbleven in oktober 2022

8/10 – Goed

Leif

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Dejligt lille familiehotel
Ligger fint lige ned til floden
3 nachten verbleven in augustus 2022

2/10 – Ontzettend slecht

Tomas

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Spiders!!!
If you are afraid of spiders, this is not the place for you! Huge and in big numbers, mainly in the hotel corridors, gave us the impression of a dirty hotel. Not value for money, by far, compared to the other two stops we did this trip, where service and general impression was totally different.
1 nacht verbleven in augustus 2022

8/10 – Goed

Christina

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utsikt från balkongen
Dubbelrum
1 nacht verbleven in juli 2022

6/10 – Redelijk

Eva

1 nacht verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in juli 2022

8/10 – Goed

Norbert

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Wir hatten 2 DZ Balkon mit FS gebucht. Die Zimmer sind neuwertig .Die Lage ist ideal um die Mosel zu erkunden.
3 nachten verbleven in juni 2022

10/10 – Uitstekend

Julien

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in mei 2022
Reactie van Hotel Pohl op 31 mei 2022
Vielen Dank für Ihre Bewertung Mit freundlichen Grüßen Hotel Pohl

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Fanden es super das wir abends noch in den Pool konnten
1 nacht verbleven in maart 2020

8/10 – Goed

Sigurd

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Utmerket
Meget godt hotel med god middag og frokost. Tysk på sitt beste. Kan anbefales.
1 nacht verbleven in september 2019
Reactie van Hotel Pohl op 14 sep 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung Mit freundlichen Grüßen Hotel Pohl

10/10 – Uitstekend

Patrick

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juli 2019
Reactie van Hotel Pohl op 26 jul 2019
Vielen Dank für Ihre Bewertung. Hotel Pohl

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

georges

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mon séjour
la vue de la chambre est superbe come les environs
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Anne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Super hyggeligt hotel 👍
Et utrolig hyggeligt hotel , fantastisk beliggenhed og et meget venligt værtspar. Værelset var rent og hyggeligt med udsigt over Mosel. Maden var også rigtig god . Vi nød vores ophold det.
1 nacht verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Juancho

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Cleanness, room isolation from outside, breakfast and location!
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Johan

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in april 2019