Mandara Rosen

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een volledig uitgeruste spa en fitnessfaciliteiten in Kataragama

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Mandara Rosen

Een buitenzwembad
Details aan de buitenkant
Lobby
Uitzicht vanuit accommodatie
Koffiebar

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Fitnessruimte
  • Roomservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
1 van 1 kamer weergeven

Deluxe kamer

Hoogtepunten

Klimaatregeling
Gratis babybed
Flatscreentelevisie
Een plafondventilator
Een regendouche
Een privébadkamer
Een bidet
Een ligbad
  • 33 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
No. 57 Detagamuwa, Kataragama

In de buurt

  • Kataragama-tempelcomplex - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Heilige Bodhiboom - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Archeologisch Museum van Kataragama - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Nationaal park Yala - 8 min. rijden - 5.1 km
  • Tissa-meer - 20 min. rijden - 17.5 km

Restaurants

  • ‪Ceybank Rest - Ceybank Holiday Homes - ‬19 min. wandelen
  • ‪Nishadi Hotel - ‬2 min. rijden
  • ‪Plummy dale restaurant - ‬8 min. wandelen
  • ‪Eth Yahana - ‬4 min. rijden
  • ‪The Hopper Shops - ‬4 min. rijden

Over deze accommodatie

Mandara Rosen

Hotel met een chique stijl niet ver van Nationaal park Yala
Een dakterras, shoppen ter plaatse en een koffiebar/café verwelkomen je bij Mandara Rosen. Neem de tijd om te ontspannen in het wellnesscentrum. Bij Restaurant & Bar, het restaurant ter plaatse, kun je terecht voor internationale gerechten. Naast een tuin en een droogkuis/wasserijservice, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de kamer.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad
  • Een uitgebreid ontbijt (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en gratis kranten
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een kluis bij de receptie en conciërgeservice
  • Een 24-uurs receptie, huwelijksservices en een feestzaal
Kamervoorzieningen
De 60 kamers bieden leuke bijkomstigheden zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Verrijdbare/extra bedden (toeslag) en gratis baby-/kinderbedden
  • Badkamers met een regendouche of een diep bad plus bidets en gratis toiletartikelen
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met satellietzenders
  • Waterkokers, plafondventilators en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Geen parkeergelegenheid ter plaatse
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven op verzoek tegen een toeslag

Eten en drinken

  • Dagelijks uitgebreid ontbijt tegen een toeslag beschikbaar van 07.30 uur tot 10.00 uur: USD 12 voor volwassenen en USD 6 voor kinderen
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café
  • Een restaurant
  • Snackbar/delicatessenwinkel

Restaurants ter plaatse

  • Caffe
  • Restaurant & Bar

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Sportschool
  • Volledig uitgeruste spa
  • Winkelen

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed
  • Snackbar/delicatessenwinkel
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Cadeauwinkel/kiosk
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Dakterras
  • In een nationaal park
  • Tuin

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Geen lift

Meer

  • 2 etages
  • Aparte rookruimtes
  • Feestruimte

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Gratis babybed

Badkamer

  • Bad of douche
  • Bidet
  • Diep bad of regendouche
  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koffiezetapparaat/waterkoker
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning (met klimaatregeling)
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Plafondventilator
  • Strijkijzer/strijkplank

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 17.30 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan USD 12.0 per nacht.
Op verzoek zijn er gratis babybedjes beschikbaar bij de accommodatie

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer USD 12 voor volwassenen en USD 6 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 110 per voertuig (enkele reis)
  • Toeslag voor extra bed: USD 12.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en raambeveiliging
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Mandara Rosen Hotel Kataragama
Mandara Rosen Hotel
Mandara Rosen Kataragama
Mandara Rosen Hotel
Mandara Rosen Kataragama
Mandara Rosen Hotel Kataragama

Veelgestelde vragen

Beschikt Mandara Rosen over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij Mandara Rosen?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Mandara Rosen voor parkeren?

Bij deze accommodatie zijn geen parkeermogelijkheden.

Hoe laat kan ik bij Mandara Rosen inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 17.30 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Mandara Rosen uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Mandara Rosen een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is op verzoek een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van USD 110 per voertuig.

Waar staat Mandara Rosen?

Dit wellness hotel ligt in de historische wijk, op 5 km afstand van Kataragama-tempelcomplex, Archeologisch Museum van Kataragama en Nationaal park Yala. Heilige Bodhiboom ligt op 4,7 km.

Beoordelingen over Mandara Rosen

Beoordelingen

6,8
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 6 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 4 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 4 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 3 van 20 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 20 beoordelingen

7,2/10

Netheid

7,0/10

Personeel en service

5,4/10

Voorzieningen

5,8/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

2,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Prashanie

Reisde met familie
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This was one of the worst hotel experiences I’ve ever had. The room itself was dirty—stained bed sheets, no duvet - just a thin sheet, plugs falling off the walls with exposed wiring, clumps of dust and towels that were old and fraying at the edges. There wasn’t even a bottle of water in the room. The worst part? They gave us a room that was already occupied by another guest. Imagine walking into what you think is your room, only to find someone else already there. It was deeply embarrassing and unsettling, and yet there was no apology from the staff. To add to the frustration, when I asked for a spare room key as I was sharing a room with a family member, receptionist told me she’d already given one to the other guest and when I explained that I needed my own as I had a few plans on my own, she rolled her eyes before finally handing over a card—begrudgingly. The corridors were pitch black, with no lighting whatsoever, making it dangerous to walk through. Worse still, the only way to get to the first floor was via an open staircase. When it rained, the floor became slippery, and with no warning signs, it was a complete hazard. The entire experience felt unsafe, unprofessional, and deeply unpleasant. The standards of this hotel had gone downhill significantly.
1 nacht verbleven in januari 2025

10/10 – Uitstekend

Soba

1 nacht verbleven in maart 2024

10/10 – Uitstekend

NAVAJEEVA

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
This hotel is our usual place to stay when we go to Kataragama with the whole family. It’s very welcoming and a happy place to stay for the night. Very clean and food is great.

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in januari 2020

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Old and dirty hotel. They havent done anything in 20 years. Its almost like a ruin. Nice staff. But the hotel is not worth its price
1 nacht verbleven in januari 2020

6/10 – Redelijk

Dinuka

1 nacht verbleven in december 2019

4/10 – Matig

Tam, MEL

Reisde met partner, Reisde met familie
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
we have stayed at Mandara Rosen a lot of time in the past but never had a bad experience like this time. We booked accommodation a few months back and requested a rollaway bed but it was not organised when we checked in. Sadly I had to ask 3 times to get the extra bed organised. Not to mention, staff has forgotten to put the pillow cases! We were so disappointed with the service and condition of the property. It used to be the best hotel in Katharagama but not anymore. Truly disappointed and not going to recommend this hotel for to anyone.
1 nacht verbleven in december 2019

10/10 – Uitstekend

Sugeesha

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great Stay

It was a great stay and staff was friendly. Good food and hotel was great too.
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service
2 nachten verbleven in april 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Mandara Rosen stinks. There was a smell of sewerage all over the place. It was nauseating.
1 nacht verbleven in april 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
It’s a very good place good soirrounding . Luckily still managing and maintaining this place same as 20 years ago. But needs more additions such as user friendly for comments
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in januari 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Geverifieerde reiziger

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
WE checked in on December 9th around 2 PM. We went to Katharagama to visit the Sacred Temple. We drove about 9 hours to get there. We wanted to Shower and change . NO hot water. I informed the front desk. They told me that they had a problem it will clear in about 20 minutes. It never did. I called again after an hour. waited till 5.30 PM. No hot water. Had a cold shower and went to the temple. No hot water that night. we checked out next day morning. I wanted them to discount my room. Manager offered me 3 water bottles. I was so upset I walked out.
1 nacht verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

Dayan

Positief: Netheid, personeel en service
Good hotel in great location in terms of proximity to the Katharagama Shrine. The floors in the room, bathroom and hallways get really slippery when wet - very dangerous. Also there are no convenient / functional charging points which is a real problem. Also I could not get the Wifi to work.
1 nacht verbleven in oktober 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

1 nacht verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Aneesha

Negatief: Netheid, comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Carlie, Melbourne

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Lovely, Quiet and Staff Very Helpful

We had 3 rooms booked for 2 nights. We really enjoyed our stay. Lovely, Quiet and Staff Very Helpful.
2 nachten verbleven in juni 2018

4/10 – Matig

Don J.

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Won't stay again unless quality is improved

Low quality breakfast & dinners , sad to see standard of this hotel is declining . Inexperienced management seems to be the issue . Have no clue of guests expectations .
2 nachten verbleven in oktober 2017