Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Residency Karur





Bij The Residency Karur zijn er de volgende voorzieningen: een gratis ontbijtbuffet, een terras en een wasserij. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een bar en een fitnesscentrum.
Beoordelingen
8,4 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard kamer laden

Standaard kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Club kamer, 1 tweepersoonsbed laden

Club kamer, 1 tweepersoonsbed
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Alle foto's voor Deluxe kamer laden

Deluxe kamer
Hoogtepunten
Geluidsisolatie
Airconditioning
Een koelkast
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Badjassen
Een bidet
Een privébadkamer
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt
The Residency Karur ligt in het stadscentrum en vlak bij een treinstation in Karur. Bezoek enkele lokale bezienswaardigheden, zoals Sri Kalyana Pasupatheeswarar-tempel, Pasupathieswarer Temple en Kongu college voor kunst en wetenschap.

179 Allwin Nagar, Coimbatore Main Road, Karur, 639002
In de buurt
- Sri Kalyana Pasupatheeswarar-tempel - 2 min. rijden - 1.8 km
- Pasupathieswarer Temple - 2 min. rijden - 2.9 km
- Kongu college voor kunst en wetenschap - 4 min. rijden - 4.4 km
- Kalyana Venkattaramasami Temple - 5 min. rijden - 5.1 km
- Gandhigrammam-kinderpark - 6 min. rijden - 5.7 km
Lokaal vervoer
Restaurants
- Kongu Mess - 2 min. rijden
- Madurai Hanifa Jigarthanda - 2 min. rijden
- Pavilion - 1 min. wandelen
- Hotel Archana - 3 min. rijden
- Sri Sakthi Mess - 8 min. wandelen
Over deze accommodatie
The Residency Karur
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: INR 1000 per verblijf
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards
Geluidsdichte kamers kunnen niet gegarandeerd worden.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden niet tot de fitnessfaciliteiten toegelaten.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Karur Residency
Residency Hotel Karur
Residency Karur
Residency Karur Hotel
The Residency Karur Hotel
The Residency Karur Karur
The Residency Karur Hotel Karur
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Residency Karur
Beoordelingen
8,4
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,6/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,6/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2 dec 2024
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Ramasamy
21 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ramasamy
1 nacht verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
hiroshi
16 apr 2025
hiroshi
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Debanshu
Zakenreiziger
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Debanshu
1 nacht verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
sandhanam
Reisde met familie
24 jan 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
sandhanam
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Suresh
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Suresh
4 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Katsumi, Tuen mun
Zakenreiziger
25 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Katsumi
2 nachten verbleven in december 2024
8/10 – Goed
shwetabh
Zakenreiziger
24 dec 2024
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
shwetabh
1 nacht verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Lakshmi Kumar, Toronto
Reisde met familie
12 nov 2024
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Lakshmi Kumar
1 nacht verbleven in november 2024
8/10 – Goed
Debanshu
7 dec 2021
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Debanshu
1 nacht verbleven in december 2021
6/10 – Redelijk
Debanshu
Zakenreiziger
10 nov 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Debanshu
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
26 okt 2018
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
トミ, 日本
23 okt 2018
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
トミ
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Mrs C M
6 mrt 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mrs C M
2 nachten verbleven in februari 2018
10/10 – Uitstekend
Jagdish
24 okt 2017
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jagdish
2 nachten verbleven in oktober 2017
8/10 – Goed
Vijaya kumar
28 dec 2016
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer