Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi
Eten en drinken
Een restaurant
Dingen om te doen
Fietsenverhuur
Gezinsvriendelijk
Extra bed (toeslag)
Voorzieningen
24-uursreceptie
Gastendiensten
Droogkuis-/wasserijservice
Hulp met excursies en tickets
Portier
Schoonmaakservice (dagelijks)
Toegankelijkheidsvoorzieningen
Geen lift
Meer
Aparte rookruimtes
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Extra bed (toeslag)
Badkamer
Gratis toiletartikelen
Privébadkamer
Entertainment
Flatscreen-tv met kabelzenders
Eten en drinken
Beperkte roomservice
Gratis mineraalwater
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 17
Uitchecken
Uitchecken voor 12.00 uur
Speciale incheckinstructies
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 22.00 uur te arriveren.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 60000.0 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Toeslag voor extra bed: IDR 60000.0 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een erkend identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Er zijn geen liften in deze accommodatie
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Super 888 Karimun
Super 888 Karimun
Super 888
Hotel Super 888 Karimun Island/Tanjung Balai
Hotel Super 888 Hotel
Hotel Super 888 Karimun
Hotel Super 888 Hotel Karimun
Veelgestelde vragen
Zijn huisdieren welkom bij Hotel Super 888?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoe laat kan ik bij Hotel Super 888 inchecken?
Inchecken kan vanaf: 12.00 uur; inchecken kan tot: 22.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.
Tot hoe laat kan ik bij Hotel Super 888 uitchecken?
Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.
Waar staat Hotel Super 888?
Dit hotel in Tanjung Balai Karimun ligt op 0,8 km van Pasar Malam.
Beoordelingen over Hotel Super 888
Beoordelingen
7,0
Goed
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 2 van 4 beoordelingen
10 - Uitstekend
2
Gastenscore: 8 - Goed. 0 van 4 beoordelingen
8 - Goed
0
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 4 beoordelingen
6 - Redelijk
1
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 4 beoordelingen
4 - Matig
0
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 4 beoordelingen
2 - Ontzettend slecht
1
7,4/10
Netheid
7,0/10
Personeel en service
2,0/10
Voorzieningen
6,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
Andrew
25 jan 2023
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
1. Fully paid and the receptionist asked to pay again, why?
2. cockroach in the room to welcome meI run out and never come back.
3. I never actually use the room at all. I went to other lodging instead.
4. Free breakfast? Lol. I was there for less than one minute NOT one night.
Andrew
10/10 – Uitstekend
ross
22 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay where the locals stay
the staff were great. they helped me arrange a guide for the wknd who was able to take me around the island by moped and show me the sights.
the room with the huge seafront balcony was a no brainer to upgrade to.
ross
1 nacht verbleven in december 2019
10/10 – Uitstekend
Toh
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
It's valued for money.
I used to stay in the top tiers hotel whenever I am in Balai for pleasure for the past 15 years. Then a friend introduced Hotel Super 888 which is about 500 meters away from the hotel I used to stay which costs me only about 25%. I tried and find that the hotel rate was very cheap, Hotel room is clean, their staffs are courteous and friendly and air conditioning cooling. It's valued for money and I have repeated my returned stay for 4 times already.
Toh
1 nacht verbleven in november 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 mrt 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten