Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor Aparthotel Waidmannsheil





Beoordelingen
9,0 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
2 van 2 kamers weergeven
Alle foto's voor Appartement laden

Appartement
Hoogtepunten
Een balkon
Een aparte zitruimte
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Alle foto's voor Appartement laden

Appartement
Hoogtepunten
Een balkon
Verwarming
Gratis babybed
Keuken
Een koelkast/vriezer
Een vaatwasser
Flatscreentelevisie
Hypoallergeen beddengoed
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Salzburgerplatz 13, Kaprun, Salzburg, 5710
Over deze accommodatie
Accommodatie-voorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft de volgende belasting: EUR 2.55 per persoon, per nacht. Deze belasting geldt niet voor kinderen die jonger zijn dan 15 jaar oud.
- Schoonmaakkosten: EUR 95 per accommodatie, per verblijf
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer EUR 20 voor volwassenen en EUR 10 voor kinderen
- Toeslag voor huisdieren: EUR 5 per huisdier, per dag
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
De eigenaar heeft niet aangegeven of er een koolmonoxidemelder aanwezig is in de accommodatie. Breng eventueel zelf een draagbare melder mee.
De eigenaar heeft aangegeven dat er een rookmelder aanwezig is in de accommodatie.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Deze accommodatie wordt professioneel schoongemaakt
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
De warmwaterbronnen zijn toegankelijk van 09.00 uur tot 22.00 uur.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Deze accommodatie verwelkomt gasten van elke seksuele geaardheid of geslachtsidentiteit (LHBTI+-vriendelijk)
Nationale beoordeling
Hotelstars Union kent in Oostenrijk een officiële sterrenclassificatie toe. Deze accommodatie heeft 4 stars toegekend gekregen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Aparthotel Waidmannsheil
Aparthotel Waidmannsheil Apartment
Aparthotel Waidmannsheil Apartment Kaprun
Aparthotel Waidmannsheil Kaprun
Waidmannsheil Aparthotel
Waidmannsheil Kaprun
Waidmannsheil Kaprun
Aparthotel Waidmannsheil Kaprun
Aparthotel Waidmannsheil Apartment
Aparthotel Waidmannsheil Apartment Kaprun
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Aparthotel Waidmannsheil
Beoordelingen
9,0
Fantastisch
9,6/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
10/10
Voorzieningen
9,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
Reisde met familie
3 apr 2024
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
5 nachten verbleven in maart 2024
10/10 – Uitstekend
laila
Reisde met familie
6 aug 2021
Positief: Netheid, comfort kamer
laila
4 nachten verbleven in juli 2021
8/10 – Goed
Alan
Reisde met familie
26 aug 2020
Positief: Netheid, comfort kamer
Big thumbs up
Alan
7 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Nina
Reisde met familie
9 dec 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nina
4 nachten verbleven in december 2019
8/10 – Goed
won bo
Reisde met familie
17 nov 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
won bo
2 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
21 sep 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
6 nachten verbleven in september 2019
8/10 – Goed
mansour
30 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
mansour
5 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Frank
29 aug 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Frank
4 nachten verbleven in augustus 2019
10/10 – Uitstekend
Heine
9 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Heine
2 nachten verbleven in juli 2019
8/10 – Goed
adel
6 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
جيدة نوعا ما
adel
3 nachten verbleven in juli 2019
10/10 – Uitstekend
Mohammed
3 jul 2019
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mohammed
5 nachten verbleven in juni 2019
10/10 – Uitstekend
Carlos, Argentino
Reisde met partner
26 mei 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carlos
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
12 mei 2019
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very nice !
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in mei 2019
10/10 – Uitstekend
Bosse
2 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaprunpärlaå
Bosse
6 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
911nut
1 jun 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Stay May 2018
911nut
1 nacht verbleven in mei 2018
10/10 – Uitstekend
Jennefer
28 jan 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Jennefer
1 nacht verbleven in januari 2018
8/10 – Goed
Tommy, Katrineholm
2 nov 2015
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaprun!!
Tommy
10/10 – Uitstekend
FIRAS
15 okt 2015
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
FIRAS
2/10 – Ontzettend slecht
Timothy, Exeter, UK
4 okt 2015
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, comfort kamer
Intimidating and insecure!
Timothy
10/10 – Uitstekend
Hillary
29 mei 2012
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location
Hillary
10/10 – Uitstekend
lINDA, Riga
7 nov 2011
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer