Located in Kapas Island, Kapas Island Resort is on the beach. The area's natural beauty can be seen at Long Beach and Gemia Beach, while Malaysian Handicraft Centre and Terengganu Craft Cultural Centre are cultural highlights. Take an opportunity to explore the area for water adventures such as scuba diving.
Kapas Island Resort biedt onder andere een tuin en een restaurant.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
Een buitenzwembad
Een ontbijt met lokale gerechten (toeslag), parkeerplaatsen ter plaatse en vervoer van/naar de veerbootterminal
Barbecues en hulp bij uitstappen/tickets
Room features
All 54 rooms have comforts such as air conditioning.
Er zijn nog meer voorzieningen zoals:
Badkamers met douches
Balkons, beperkte schoonmaak en bureaus
Talen
Engels
Accommodatie-voorzieningen
Parkeren en vervoer
Shuttleservice van/naar de veerbootterminal (toeslag)
Parkeerplekken ter plaatse (toeslag)
Eten en drinken
Dagelijks ontbijt met lokale gerechten tegen een toeslag beschikbaar: MYR 20 voor volwassenen en MYR 15 voor kinderen
Een restaurant
Restaurants ter plaatse
Selayang Cafe
Dingen om te doen
Buitenzwembad
Gezinsvriendelijk
Buitenzwembad
Voorzieningen
Receptie met beperkte openingsuren
Gastendiensten
Eenmalige huishoudservice
Hulp met excursies en tickets
Buiten
Aan het strand
Barbecue
Picknickplaats
Tuin
Kamervoorzieningen
Slaapkamer
Beddengoed inbegrepen
Badkamer
Douche
Handdoeken
Privébadkamer
Buitenruimte
Balkon
Meer
Airconditioning
Bureau
Beleid
Inchecken
Check-in time starts at 2:30 PM
Minimum check-in age: 18
Uitchecken
Check-out before 11:00 AM
Speciale incheckinstructies
De portier of receptionist zal je bij aankomst verwelkomen.
Contacteer de accommodatie voor meer informatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Bij deze accommodatie is elektriciteit alleen beschikbaar van 11.30 tot 16.30 uur en van 18.30 tot 20.30 uur.
Toegang tot accommodatie
Bemande receptie
Huisdieren
Geen huisdieren toegelaten
Kinderen en extra bedden
Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.
Belangrijke informatie
Optionele extra's
Fee for local cuisine breakfast: approximately MYR 20 for adults and MYR 15 for children
The above list may not be comprehensive. Fees and deposits may not include tax and are subject to change.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Overige info
Het is niet nodig om een auto te hebben om van en naar deze accommodatie te reizen.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Kapas Island Resort Pulau Kapas
Kapas Island Resort
Kapas Island Pulau Kapas
Kapas Island
Kapas Island Hotel Pulau Kapas
Kapas Island Resort Lodge
Kapas Island Resort Kapas Island
Kapas Island Resort Lodge Kapas Island
Veelgestelde vragen
Beschikt Kapas Island Resort over een zwembad?
Ja, deze accommodatie heeft een buitenzwembad.
Zijn huisdieren welkom bij Kapas Island Resort?
Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.
Hoeveel berekent Kapas Island Resort voor parkeren?
Tegen een toeslag zijn er parkeerplaatsen beschikbaar.
Beoordelingen over Kapas Island Resort
Beoordelingen
3,6
Alle weergegeven beoordelingen zijn gebaseerd op echte gastenervaringen. Alleen reizigers die een verblijf bij ons hebben geboekt, kunnen een beoordeling indienen. We verifiëren beoordelingen op basis van onze richtlijnen en plaatsen alle beoordelingen, of ze nu positief of negatief zijn.Meer informatieOpent in een nieuw venster
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 0 van 39 beoordelingen" "
10 - Uitstekend
0
Gastenscore: 8 - Goed. 5 van 39 beoordelingen" "
8 - Goed
5
Gastenscore: 6 - Redelijk. 5 van 39 beoordelingen" "
6 - Redelijk
5
Gastenscore: 4 - Matig. 8 van 39 beoordelingen" "
4 - Matig
8
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 21 van 39 beoordelingen" "
2 - Ontzettend slecht
21
3,6/10
Netheid
4,8/10
Personeel en service
4,4/10
Voorzieningen
3,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
2,0/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
2/10 – Ontzettend slecht
KIYOSHI
21 jul 2022
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
KIYOSHI
2 nachten verbleven in juli 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Ophelia, Kuala Lumpur
Reisde met partner
7 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
This resort really terrible, toilet full of insect. Bad environment and food was terrible.
Ophelia
1 nacht verbleven in september 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
6 sep 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Don't go there
Left after the first night. Maintenance has been totally neglected, place was rundown. Breakfast was really bad, coffee tastes like water, no juice nor water offered, no bread. No electricity for a large part of the day. This place should be taken out of the offer!
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in augustus 2020
6/10 – Redelijk
Supiah, Kuala Lumpur
Reisde met familie
23 aug 2020
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Very near to beach. Nice snorkelling and very warm beach
Supiah
2 nachten verbleven in augustus 2020
8/10 – Goed
Hashir
Reisde met familie
3 aug 2020
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Overall ok cz you paid for budget resort.
Friendly staff, privacy area. No crowded people. Just resort need to improve in maintainance. Looks so old. Overall OK if you just using room for bath and sleep. Others time must spend at beach..
Hashir
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
farra, selangor
Reisde met een groep
20 jul 2020
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid
nampak macam resort terbiar. perabot semua nampak usang. tandas sangat kotor macam tak pernah cuci. ada tingkap yang tak boleh kunci. nyamuk banyak, besar-besar pula tu. perlu improve, kawasan dah cantik, tapi sayang resort terbiar macam tu je. makanan pun so-so je.. yg ok nye sebab layanan receptionist memang terbaik, sentiasa senyum & baik.
farra
1 nacht verbleven in juli 2020
6/10 – Redelijk
Bani, KL
Reisde met een groep
20 jul 2020
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
The staff were great and very helpful.
The common area, restaurant and surroundings are nice, and it's a great beach location, a little further away from the Coral Bay beach which is very crowded on weekends.
But the chalet is a bit run down, the sheets, curtains, and blanket were obviously very old and worn. Cupboards were dusty too. Don't expect superb amenities on an island getaway but clean and bright-looking would go a long way towards adding value for guests, especially since resort rates are charged.
Bani
2 nachten verbleven in juli 2020
2/10 – Ontzettend slecht
JURIAH
Reisde met familie
18 mrt 2020
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dirty... food service so slow.. check in so slow
JURIAH
1 nacht verbleven in maart 2020
2/10 – Ontzettend slecht
Berta
20 aug 2019
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Insalubre
El peor cuchitril que hemos estado en todo el viaje. Asqueroso, lleno de pelos y suciedad incrustada que ya no se podía sacar. Condiciones insalubres y no nos pudimos cambiar porque no nos querían devolver el dinero.
El desayuno era de 7 a 10 i si te presentabas a las 8 ya no había nada.
No tengas miedo a ir sin reservar a Kapas! Es el único lugar que ofrece reserva des de un portal y por eso los viajeros que dudamos nos tiramos a la piscina ( por cierto, en la foto dicen que tienen pero resulta que no operativa)!
Berta
2 nachten verbleven in augustus 2019
2/10 – Ontzettend slecht
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
10 aug 2019
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
We didn’t expect much, based on the reviews. It was a nice resort at one time, but it is very run down. Our first night was terrible. The bathroom ceiling leaked in multiple places and was not nice. The bedding was not very clean and there was black mould in multiple locations. The next day we complained and they were very nice about giving us a different room. It was much better, but still in need of care. We did extend our stay one more night and we are grateful that, given our frustrations, they gave us a good deal.