O House Hotel
Hotel met gratis ontbijt en een shuttleservice van/naar de luchthaven in Kaohsiung
Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor O House Hotel





Beoordelingen
8,0 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 58
inclusief belastingen en toeslagen
25 jul - 26 jul
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
7 van 7 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard Twin kamer laden

Standaard Twin kamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer laden

Deluxe vierpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Standaard tweepersoonskamer laden

Standaard tweepersoonskamer
9,0 van 10
Fantastisch
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer, 1 slaapkamer laden

Business tweepersoonskamer, 1 slaapkamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Elite tweepersoonskamer laden

Elite tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Business tweepersoonskamer laden

Business tweepersoonskamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer laden

Deluxe tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een koelkast
Lcd-televisie
Een donzen dekbed
Een privébadkamer
Een haardroger
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Gratis mineraalwater
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

NO.300 Ta Yeh N Rd, Hsian Kan District, Kaohsiung, 812
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Kaohsiung International Plaza
Kaohsiung International Plaza
- Parkeren inbegrepen
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
8.8 van 10, Uitstekend, 672 beoordelingen
De prijs is € 71
inclusief belastingen en toeslagen
16 jul - 17 jul
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor extra bed: TWD 650.0 per dag
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards; contante betalingen zijn niet toegelaten
Deze accommodatie verstrekt geen wegwerpartikelen, zoals kammen, sponzen, scheermesjes, nagelvijlen en schoenpoets
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Orange House Hotel Kaohsiung
Orange House Kaohsiung
House Hotel Kaohsiung
House Kaohsiung
O House Hotel Hotel
O House Hotel Kaohsiung
O House Hotel Hotel Kaohsiung
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over O House Hotel
Beoordelingen
8,0
Zeer goed
8,2/10
Netheid
8,8/10
Personeel en service
7,4/10
Voorzieningen
7,8/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Vivien
12 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten


Vivien
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
RIOU
8 jun 2025
RIOU
1 nacht verbleven in juni 2025
10/10 – Uitstekend
Shunsuke
25 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shunsuke
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
hiroshi
24 mei 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
hiroshi
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Naoto
Zakenreiziger
19 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Naoto
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Shinobu
Zakenreiziger
17 mei 2025
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Shinobu
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Zakenreiziger
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
joy
Reisde met familie
13 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
joy
1 nacht verbleven in april 2025
8/10 – Goed
HIDEO
4 apr 2025
Positief: Personeel en service
HIDEO
3 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
SHIORI
1 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIORI
1 nacht verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
HONGLIN
21 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
HONGLIN
1 nacht verbleven in maart 2025
10/10 – Uitstekend
SHIORI
16 mrt 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
SHIORI
2 nachten verbleven in maart 2025
8/10 – Goed
Ogawa
22 feb 2025
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ogawa
2 nachten verbleven in december 2024
10/10 – Uitstekend
Ching yen
Zakenreiziger
7 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
有免費專車接送去機場
Ching yen
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Nic
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nic
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
SHENG NAN
1 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SHENG NAN
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Tz Shiun
Reisde met familie
31 jan 2025
Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Tz Shiun
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
POHAN
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
POHAN
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep
19 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
適合搭早班飛機的旅客
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
Di Judy
14 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Di Judy
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Fangchiu
11 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Fangchiu
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
KIT MEI
5 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
KIT MEI
1 nacht verbleven in december 2024
4/10 – Matig
AIVY
Zakenreiziger
4 jan 2025
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
AIVY
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
YaoMing
4 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
YaoMing
4 nachten verbleven in december 2024