Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor King of Kandy Hotel





Bij King of Kandy Hotel zijn er de volgende voorzieningen: dagelijks een gratis receptie, een terras en een droogkuis/wasserijservice. Het plaatselijke restaurant met internationale gerechten, King of Kandy Restaurant, serveert ontbijt, lunch en diner. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een businesscentrum.
Beoordelingen
9,2 op 10 –
Fantastisch
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Deluxe tweepersoonskamer, balkon laden

Deluxe tweepersoonskamer, balkon
8,4 van 10
Zeer goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe driepersoonskamer, balkon laden

Deluxe driepersoonskamer, balkon
Hoogtepunten
Een balkon
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Alle foto's voor Deluxe Twin kamer laden

Deluxe Twin kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Alle foto's voor Deluxe vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op heuvels laden

Deluxe vierpersoonskamer, 1 slaapkamer, uitzicht op heuvels
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Ledtelevisie
Een plafondventilator
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een haardroger
Gratis mineraalwater
Satellietzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

32/46 Sangaraja Mawatha, Kandy, 20000
Over deze accommodatie
King of Kandy Hotel
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor continentaal ontbijt: ongeveer USD 5 per persoon
- Toeslag voor luchthavenshuttle: USD 60.00 per voertuig (enkele reis)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Accommodatie ook bekend onder de naam
King Kandy Hotel
King of Kandy Hotel Kandy
King of Kandy Hotel Guesthouse
King of Kandy Hotel Guesthouse Kandy
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over King of Kandy Hotel
Beoordelingen
9,2
Fantastisch
9,2/10
Netheid
9,6/10
Personeel en service
9,0/10
Voorzieningen
9,0/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
8,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
24 aug 2024
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
1 feb 2020
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in januari 2020
10/10 – Uitstekend
Marek
21 feb 2025
Marek
1 nacht verbleven in februari 2025
8/10 – Goed
Vicki
Reisde met partner
15 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Vicki
2 nachten verbleven in februari 2025
10/10 – Uitstekend
Ravi
Reisde met familie
9 feb 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ravi
2 nachten verbleven in februari 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Andrée
7 jan 2025
Je ne recommande pas cet hôtel
Andrée
3 nachten verbleven in januari 2025
4/10 – Matig
Selina
30 dec 2024
Selina
1 nacht verbleven in december 2024
8/10 – Goed
Dhimant
Reisde met familie
3 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great service
Dhimant
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
michael
1 dec 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
michael
4 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Trupti
15 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Trupti
2 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
natsuki
Reisde met een groep
5 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
natsuki
1 nacht verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Eileen
Reisde met partner
23 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Eileen
1 nacht verbleven in oktober 2024
8/10 – Goed
Guillaume
17 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Guillaume
3 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Arnaud
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Arnaud
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Andrew
20 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Andrew
2 nachten verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Pol
13 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pol
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Anita, Milpitas
Reisde met partner
8 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Anita
1 nacht verbleven in augustus 2024
10/10 – Uitstekend
Jay
3 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Very Friendly employees


Jay
2 nachten verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
31 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good base hotel in Kandy
Geverifieerde reiziger
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
Susann A
Reisde met familie
25 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hyggeligt hotel

Susann A
2 nachten verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
MASAHITO
Reisde met familie
12 mrt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
MASAHITO
2 nachten verbleven in maart 2024
6/10 – Redelijk
Nicola
1 mrt 2024
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Nicola
10/10 – Uitstekend
Daniel
28 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Buenísima relación calidad precio
Daniel
1 nacht verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
jean francois
24 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
jean francois
2 nachten verbleven in februari 2024
10/10 – Uitstekend
Michelle
15 feb 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great stay
Michelle
3 nachten verbleven in februari 2024