Kies datums om prijzen te bekijken
Fotogalerie voor The Tower Hotel Kalgoorlie





Overweeg een verblijf bij The Tower Hotel Kalgoorlie en geniet van een droogkuis/wasserijservice, een bar en conferentieruimte. Ga het net op via gratis wifi in de kamer.
Beoordelingen
8,2 op 10 –
Zeer goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
6 van 6 kamers weergeven
Executive kamer
10,0 van 10
Uitzonderlijk
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Executive kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Familiekamer
8,6 van 10
Voortreffelijk
(4 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Executive kamer
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Deluxe kamer
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Executive kamer
9,0 van 10
Fantastisch
(8 beoordelingen)
Hoogtepunten
Airconditioning
Kitchenette
Een koelkast
Televisie
Een privébadkamer
Waterkoker
Een koffiezetapparaat/waterkoker
Kabelzenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

Corner Bourke & Maritana Street, Piccadilly, WA, 6430
Over deze accommodatie
The Tower Hotel Kalgoorlie
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Optionele extra's
- Toeslag voor à la carte ontbijt: ongeveer AUD 10.5–17.5 per persoon
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Nationale beoordeling
Star Ratings Australia, een sterrenclassificatiebedrijf in Australië, heeft aan deze accommodatie een sterrenclassificatie toegekend.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Tower Hotel Kalgoorlie
Tower Kalgoorlie
Tower Hotel Kalgoorlie Piccadilly
Tower Kalgoorlie Piccadilly
The Tower Kalgoorlie Motel
The Tower Hotel Kalgoorlie Motel
The Tower Hotel Kalgoorlie Piccadilly
The Tower Hotel Kalgoorlie Motel Piccadilly
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over The Tower Hotel Kalgoorlie
Beoordelingen
8,2
Zeer goed
8,4/10
Netheid
8,4/10
Personeel en service
8,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,8/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
27 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Boris
Reisde met familie
20 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boris
1 nacht verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Girikrishna
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Girikrishna
2 nachten verbleven in januari 2025
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
Reisde met familie
17 jan 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in januari 2025
8/10 – Goed
David
18 nov 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
5 nachten verbleven in november 2024
10/10 – Uitstekend
Kevin
Reisde met familie
22 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Kevin
3 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Tracey
Reisde met partner
19 okt 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracey
2 nachten verbleven in oktober 2024
10/10 – Uitstekend
Joyleen
Reisde met partner
2 okt 2024
Positief: Voorzieningen
Joyleen
1 nacht verbleven in september 2024
6/10 – Redelijk
Martin
Reisde met partner
11 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Martin
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joyleen
1 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Joyleen
1 nacht verbleven in augustus 2024
8/10 – Goed
Shaneen
Zakenreiziger
17 aug 2024
Positief: Netheid, personeel en service
Shaneen
1 nacht verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Davina
12 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Davina
1 nacht verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Godfrey
Reisde met partner
13 jun 2024
Godfrey
1 nacht verbleven in juni 2024
8/10 – Goed
Brian
6 jun 2024
Brian
2 nachten verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Gary
27 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Gary
1 nacht verbleven in mei 2024
8/10 – Goed
Maurice
7 mei 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Maurice
1 nacht verbleven in mei 2024
6/10 – Redelijk
Alan
5 mei 2024
Positief: Netheid
Alan
1 nacht verbleven in mei 2024
4/10 – Matig
Walter
Zakenreiziger
22 mrt 2023
Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, voorzieningen
Walter
3 nachten verbleven in maart 2023
10/10 – Uitstekend
David
Reisde met partner
10 feb 2023
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
David
2 nachten verbleven in februari 2023
10/10 – Uitstekend
Nick
Reisde met partner
2 feb 2023
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Nick
1 nacht verbleven in januari 2023
8/10 – Goed
Keith
Reisde met familie
22 nov 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Boys Trip
Keith
2 nachten verbleven in november 2022
2/10 – Ontzettend slecht
Tracy
Reisde met huisdieren
12 sep 2022
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Tracy
1 nacht verbleven in september 2022
8/10 – Goed
Rajat
10 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Rajat
4 nachten verbleven in juni 2022
10/10 – Uitstekend
Jill
Reisde met partner
3 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Jill
3 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
greg
29 mei 2022
greg
1 nacht verbleven in mei 2022