Hotel Moe

2.0-sterrenaccommodatie
Hotel met een shuttleservice van/naar de luchthaven en een 24-uurs receptie in Kalay

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Hotel Moe

Serveert ontbijt, lunch, diner, Chinese gerechten
Serveert ontbijt, lunch, diner, Chinese gerechten
Gang
Receptie
Gang

Beoordelingen

6,4 op 10 –

Populaire voorzieningen

  • Gratis luchthavenshuttle
  • Roomservice
  • Schoonmaakservice
  • Receptie 24/7
  • Wasservice
  • Parkeren inbegrepen

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Superior tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Familiekamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Een bad/douchecombinatie
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
  • 42 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed en 1 eenpersoonsbed

Superior Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Flatscreentelevisie
Een privébadkamer
Gratis mineraalwater
Een minibar
Waterkoker
Dagelijkse huishoudservice
  • 32 m²
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Bo Gyoke Street, Kalay Myo, Near the Kalay Airport, Kalay

In de buurt

  • Kuat Thit Bazaar - 3 min. rijden - 2.6 km
  • Tahan Market - 4 min. rijden - 4.8 km
  • Kalay University - 12 min. rijden - 12.6 km

Restaurants

  • ‪Sein Myint Bar & Restaurant - ‬6 min. wandelen

Over deze accommodatie

Hotel Moe

Hoogtepunten van de accommodatie
Een shuttleservice van/naar de luchthaven, een droogkuis/wasserijservice en een restaurant verwelkomen je bij Hotel Moe.
Tijdens je verblijf geniet je ook van:
  • Gratis parkeerplaatsen
  • Een 24-uurs receptie, een lift en bagageopslagruimte
  • Hulp bij uitstappen/tickets
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Hotel Moe bieden leuke bijkomstigheden zoals airconditioning, naast voorzieningen zoals minibars en gratis flessenwater.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Flatscreentelevisies van 32 inch met kabelzenders
  • Koelkasten, waterkokers en dagelijkse schoonmaak

Talen

Engels, Japans

Accommodatie-voorzieningen

Parkeren en vervoer

  • Gratis 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Een restaurant

Gezinsvriendelijk

  • Koelkast op de kamer

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag

Gastendiensten

  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Kamervoorzieningen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger (op verzoek)
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels

Entertainment

  • Flatscreen-tv van 32 inch met kabelzenders

Eten en drinken

  • Beperkte roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf 14.00 uur
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn geen verrijdbare/extra bedden beschikbaar.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Hotel Moe Kalemyo
Hotel Moe Kalay
Moe Kalay
Hotel Hotel Moe Kalay
Kalay Hotel Moe Hotel
Hotel Hotel Moe
Moe
Hotel Moe Hotel
Hotel Moe Kalay
Hotel Moe Hotel Kalay

Veelgestelde vragen

Zijn huisdieren welkom bij Hotel Moe?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Hotel Moe voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen.

Hoe laat kan ik bij Hotel Moe inchecken?

Inchecken is mogelijk vanaf 14.00 uur.

Tot hoe laat kan ik bij Hotel Moe uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Hotel Moe een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er wordt een shuttleservice van/naar de luchthaven aangeboden.

Waar staat Hotel Moe?

Dit hotel in Kalay ligt op 2,4 km van Kuat Thit Bazaar en op 4,1 km van Tahan Market. Kalay University ligt op 10,6 km.

Beoordelingen over Hotel Moe

Beoordelingen

6,4
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 8 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 1 van 16 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 3 van 16 beoordelingen

6,8/10

Netheid

7,4/10

Personeel en service

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

Beoordelingen

2/10 – Ontzettend slecht

Zui Thanga

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in december 2019

8/10 – Goed

Kelly

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten

Best digs in town

Best restaurant in town. Hot water is a challenge, the rooms are very compact. All of the staff try very hard and having stayed at both western friendly hotels in town I much prefer this one.
4 nachten verbleven in januari 2020

8/10 – Goed

Maria

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in december 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Thang

Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2019

6/10 – Redelijk

kyeho

Normal

so so small
2 nachten verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Simple, Clean, Comfortable

Simple and clean. Close to kalay airport. Room was basic but comfortable enough with double bed, tv and private bathroom asian style. Nice hot shower during winter months.
7 nachten verbleven in december 2018

6/10 – Redelijk

タバコ

Positief: Netheid
フロントの対応が無愛想
1 nacht verbleven in maart 2019

2/10 – Ontzettend slecht

Zui Thanga

Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
9 nachten verbleven in december 2018

10/10 – Uitstekend

Anilkumar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good stay

The hotel was very well maintained and the staff was very friendly...it will be good if the staff learn English..as it’s very difficult to communicate otherwise
1 nacht verbleven in november 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Très bon rapport qualité-prix. Nous sommes arrivés trop tôt pour le check-in mais avons quand même pu profiter de café gratuit en attendant que la chambre se libère. Très serviables pour aider à planifier nos déplacements en bus.
1 nacht verbleven in maart 2018

6/10 – Redelijk

Siew Hoong

1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Yi

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Myo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

An oasis after several days up in the rugged Chin.

A little gem in a bustling, busy, dusty, growing city. Great location on the main street. Close to the airstrip but you'll need transportation if you have luggage.Clean newly built hotel,,hot water, private bathroom,great wi-fi,elevators,tasty food for BF,excellent responsive service, what more can a weary traveller ask after a sojourn to the rugged Chin Hills.This is where we'll stay if we are in that neck of the woods again!
1 nacht verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

Clifton

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Great new hotel for Kalaymyo

Rooms are small but very livable. Beds and sheets are comfortable and clean. Rooftop buffet breakfast is simple but the food is quality and the view of the mountains as you drink your coffee is superb. A/C in rooms is new and works perfectly; hotel maintains 24hr power. Staff are very friendly and extremely helpful. Hotel has convenient parking for cars and bikes. For Kalaymyo this hotel is excellent and considering the average pricing in Myanmar it is value for money.
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Tawk

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
It's good and worth for the money
5 nachten verbleven in juli 2017

4/10 – Matig

Sandra, Singapore

Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten

New, stayable but inexperienced operator

- they insisted on keeping my passport on check in, saying that they needed "to scan" it. I offered them a copy, but they said, don't worry, we will give you back. TWO days later, I had to ask for my passport to be returned. - room too many mosquitos (I am usually not bothered about mossies, but this room had PLENTY) - the table surfaces were dusty and uncleaned through my 4-day stay. I had to clean it finally (see photo) - toilet rolls are not replaced/topped up when finished - water rationed to TWO bottles per day only, in a city for tap water is non-drinkable - there was no information whatsoever about the city not the hotel. Was not even told about timing/venue for the included breakfast, I had to ask. - Hotel WEBSITE is not really truthful: = from hotel website: "Featuring free WiFi, a restaurant and a terrace" - ha ha! Free WiFi only at the reception lounge, some parts of the corridor and the restaurant on 5th(top) floor. Terrace is one per floor, not in your room! = from hotel website: "A flat-screen TV with satellite channels is provided." - only about 5 channels, all of poor choice. - EXPEDIA site for this hotel states Electric kettle and slippers in room - there were none. I had to ask for the kettle