The Fern Residency Jodhpur

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel voor volwassenen, inclusief 2 restaurants en gratis valetparkeerservice

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor The Fern Residency Jodhpur

2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Voorkant accommodatie - avond/nacht
2 restaurants, serveren ontbijt, lunch, diner, internationale gerechten
Receptie
Kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, een bureau, verduisterende gordijnen

Populaire voorzieningen

  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Receptie 24/7
  • Roomservice
  • Airconditioning
  • Wasservice

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
3 van 3 kamers weergeven

Kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • 22.9 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed of 2 eenpersoonsbedden

Suite

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een haardroger
Een apart bad en aparte douche
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Club kamer (The Fern)

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Airconditioning
Ledtelevisie
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Een privébadkamer
Een apart bad en aparte douche
Designer toiletartikelen
  • 25 m²
  • Uitzicht op de bergen
  • Max. aantal: 4
  • 1 tweepersoonsbed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
1B/A, Police Line, Next To Loco Shed Rd, Ratanada, Jodhpur, Rajasthan, 342001

In de buurt

  • Umaid Bhawan-paleis - 3 min. rijden - 2.2 km
  • Ghanta Ghar Multan - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Sardar-markt - 3 min. rijden - 2.1 km
  • Fort van Mehrangarh - 4 min. rijden - 2.8 km
  • Jaswant Thada - 5 min. rijden - 3.1 km

Lokaal vervoer

  • Treinstation Jodhpur Junction - 2 min. rijden
  • Jodhpur (JDH) - 9 min. rijden

Restaurants

  • ‪Cafe Frespresso - ‬14 min. wandelen
  • ‪J Bar - ‬12 min. wandelen
  • ‪On The Rocks - ‬18 min. wandelen
  • ‪Uncle Sam Pizza - ‬11 min. wandelen
  • ‪Hotel Indra Inn - ‬2 min. wandelen

Over deze accommodatie

The Fern Residency Jodhpur

Hotel met een chique stijl in het stadscentrum
Bij The Fern Residency Jodhpur zijn er de volgende voorzieningen: een terras, een droogkuis/wasserijservice en een fitnesscentrum. Geniet van een sauna om tot rust te komen. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, brunch, lunch en diner, en je geniet er van internationale gerechten. Gasten blijven online dankzij gratis wifi in de kamer en genieten ook van een businesscentrum.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een binnenzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een oplaadpunt voor elektrische auto's, snelle uitcheckservice en snelle incheckservice
  • Een 24-uurs receptie, conciërgeservice en gratis kranten
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij The Fern Residency Jodhpur hebben leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en (laptop)kluisjes, bovenop voorzieningen zoals middernachtsnacks en gratis wifi.
Er zijn ook andere voorzieningen zoals:
  • Badkamers met aparte badkuipen en douches en gratis toiletartikelen
  • Ledtelevisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Waterkokers, dagelijkse schoonmaak en bureaus

Talen

Engels, Hindi

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Oplaadstation voor elektrische voertuigen ter plaatse
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • 2 restaurants

Restaurants ter plaatse

  • Ocean
  • The View

Dingen om te doen

  • Binnenzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Hulp met excursies en tickets
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)
  • Turndownservice

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Conferentiecentrum (222 vierkante meter)
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras

Meer

  • 1 gebouw
  • 9 etages
  • Feestruimte
  • Gebouwd in 2014
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Aparte badkuip en douche
  • Gratis toiletartikelen
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Led-tv van 32 inch met premium satellietzenders

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Elektrische waterkoker
  • Gratis mineraalwater
  • Minibar

Meer

  • (Laptop)kluis
  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Geluiddichte kamers
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur
In- en uitchecken zonder direct persoonlijk contact
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Snelle incheckservice
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur
Contactloos uitchecken
Snelle uitcheckservice

Speciale incheckinstructies

De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Als je nog vragen hebt, kun je de accommodatie contacteren via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
Indiase staatsburgers dienen bij het inchecken een geldig Indiaas identiteitsbewijs met foto of rijbewijs te tonen. Reizigers die geen staatsburger van India zijn, dienen een geldig paspoort en visum te tonen.

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren of assistentiedieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen die jonger zijn dan 18 worden niet toegelaten in deze accommodatie voor volwassenen. Alle gasten van 18 jaar of ouder zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan INR 1000.0 per dag.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Toeslagen

De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:

  • Toeslag voor galadiner op kerstavond (24 december) per volwassene: INR 2239.5
  • Kindertarief voor galadiner op kerstavond (24 december): INR 1680 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)
  • Toeslag voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december) per volwassene: INR 2239.5
  • Kindertarief voor Oudejaarsavond-galadiner (31 december): INR 1680 (voor kinderen van 6 tot 12 jaar oud)

We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.

Optionele extra's

  • Toeslag voor extra bed: INR 1000.0 per dag

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Alleen boekingen van niet-lokale gasten worden geaccepteerd. Inchecken is niet toegestaan voor personen die in dezelfde stad als de accommodatie wonen.
De accommodatie beschikt over de volgende veiligheidsvoorzieningen: een brandblusapparaat, een rookmelder, een beveiligingssysteem en een EHBO-koffer
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Echtparen die een kamer willen delen, dienen te bewijzen dat zij gehuwd zijn.
Gasten jonger dan 18 jaar oud worden bij deze accommodatie voor volwassenen niet toegelaten.
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Gasten van minder dan 18 jaar oud worden niet toegelaten in de fitnessfaciliteiten. Gasten jonger dan 17 jaar worden alleen onder toezicht van een volwassene toegelaten in de fitnessruimte.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Fern Jodhpur
Fern Residency Hotel Jodhpur
Fern Residency Jodhpur
Fern Residency Jodhpur Hotel
The Fern Residency Jodhpur Hotel
The Fern Residency Jodhpur Jodhpur
The Fern Residency Jodhpur Hotel Jodhpur

Veelgestelde vragen

Beschikt The Fern Residency Jodhpur over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Zijn huisdieren welkom bij The Fern Residency Jodhpur?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent The Fern Residency Jodhpur voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij The Fern Residency Jodhpur inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 12.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij The Fern Residency Jodhpur uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Waar staat The Fern Residency Jodhpur?

Dit hotel ligt in het centrum van Jodhpur, op 2 km afstand van Jambaji Temple, Nai Sarak en Shri Ganesh Temple. Ook Sojati Gate Market en Mata-tempel liggen op 2 km afstand. Treinstation Jodhpur Junction ligt op 24 minuten wandelen.

Beoordelingen over The Fern Residency Jodhpur

Beoordelingen

6,6
Gastenscore: 10 - Uitstekend. 9 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 12 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 8 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 41 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 8 van 41 beoordelingen

7,0/10

Netheid

6,6/10

Personeel en service

6,0/10

Voorzieningen

6,6/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

6,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10

I like their Hospitality!
2 nachten verbleven in maart 2025

4/10

Exceptional dining experience at The Fern Jodhpur! The food was delicious, showcasing local flavours, and the service was outstanding, special mention Ms Sushma & Mr Vishwas were great, Also to add Ms Rashmi at the front desk is a true ambassador of the property, The property needs to work on its maintenance and cleanliness. The furniture and other fixture are poorly maintained . the bathrooms ,window panes, are dirty. The corners have cobwebs and dirt is showed under the bed, The management needs to work on the same to give their customers a better experience
1 nacht verbleven in maart 2025

10/10

Excellent staff with great kindness from beginning to the end ! At reception Rajni was so professional and helped us plan our days and guided us through out. We could not see a single mood swings ! Wow 👌 Chef “Santos” prepared our dinner with excellent taste! He was very particular to ask if we wanted something else or we would like to have our half board differently prepared. He was genuinely open minded to satisfy us ! Sushma from Darjeeling working as waitress was just a wow ! She was sooo professional and at the same time very private with without crossing her profession! This girl will go very far in her career! The waiter (do not remember his name unfortunately but he was from Varanasi was sooo helpful and nice to us. His boy like cuteness made us fall for this guy. He totally went out of his way to help us out ! The only thing we were disappointed with was the water system was very poor and needs huge maintenance. We complained every day and they fixed it temporary but after a couple of hours same problems. Another we were not satisfied with is the poor WiFi why I couldn’t work as planned. Even the staff had issues with poor WiFi that much so they hardly were able to charge our credit cards without trying over and over again.
6 nachten verbleven in november 2024

6/10

The room was not very clean. I expected better from a hotel that claimed themselves as 4 star. Service was very poor, had to wait for an hour just for tea packet to the room. There needs to be more attention to detail while cleaning the room and bathroom. Not worth the price paid.
1 nacht verbleven in november 2024

10/10

2 nachten verbleven in juni 2024

2/10

3 nachten verbleven in januari 2024

8/10

This is nice hotel with excellent rooms facing the city. My windows were facing the palace of Jodphur but they were very dirty. There is a good restaurant but if you want bottled water you have to pay cash. For some reason I don't understand why they can't charge to the room. The staff is very polite and try to solve issue. The WI-FI is very slow and it drops every 5-10 minutes. However, in my case they gave me access to another wi-fi network and this solved the problem. You need to ask however.
4 nachten verbleven in november 2023

8/10

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10

The Manager Mr Bharat was very professional and caring the breakfast buffet was great and the staff was very responsive . I left behind a pearl necklace which they mailed back to me it was of no intricate value but was a gift from family and this priceless which was recognized and I was accommodated. Near the airport and not far from shopping. Great value
1 nacht verbleven in september 2023

6/10

The property did not have sufficient parking, They did not have parking inside the hotel which would have been safe. When asked "is my car safe" they said yes we have cameras. What if you have cameras but my car got stolen how will the cameras actually stop my car from being stolen? The property overall was very okaish according to price that was paid. super slow service, bathroom shower door literally fell on me. Pathetic services.
1 nacht verbleven in januari 2023

10/10

Food (Dinner and Breakfast) was really good. Staff was welcoming and explained all pricing and charges while checking in.

2/10

First of all this property is placed in a dirty location. The experience started at reception where no one available to take the luggage and the person who came to received lugguage asked me "Aap adha saman lelo baki main leta hue" in a rude way. 2. I paid extra money for an additional mattress. After calling 5 times & then fighting with reception, I got the extra mattress after 3 hrs almost at 10:30 PM. 3. I had charges for breakfast approx 2000/-. When I asked them to get my breakfast parcel i.e. 4 Sandwiches, they just handed over me 4 half pieces of sandwiches. 4. Only one small lift works, which increases wait time by minimum 5 mins. 5. Overall worst experience after paying a huge amount for a booking.

6/10

Poorly maintained property,not clean and linen were dirty. Not worth it compared to other places
1 nacht verbleven in november 2021

2/10

Worst hotel of my trip. Washrooms are so small and dirty. Even rooms are stinky.
1 nacht verbleven in april 2021

8/10

2 nachten verbleven in maart 2020

2/10

4 nachten verbleven in februari 2020

2/10

Everything disappointing room food everything too bad
1 nacht verbleven in januari 2020

10/10

Food, service, rooms, location etc and so on and so on
2 nachten verbleven in december 2019

2/10

Das Hotel verdient keine 3 Sterne. Wir haben 2 Club Zimmer mit Zugang zur Club Lounge gebucht, diese sollte den Zugang zur Business Lounge ermöglichen, die es wohl noch nie gegeben hat und Zimmer mit Sicht auf das Fort, das wir auch nicht erhielten. Morgens gab es kein warmes Wasser und kein Druck, somit mussten wir den Tag schön erfrischt starten. Das Frühstück ist sehr übersichtlich und für Europäer fast nichts kontinentales ausser Toast und undefinierbare Marmelade. Als Entschädigung für die überbezahlten Zimmer hat man uns ein Abendessen geboten, dass vom Chef persönlich zubereitet wurde (5 Gänge) vom Feinsten. Der Chef war bereits Koch auf der Princess Cruise Line und hat das Dinner mit sehr viel Liebe und Phantasie zubereitet. Ein riesen Lob darauf. Er hat damit etwas von der schlechten Hotel Qualität wett gemacht
2 nachten verbleven in november 2019

10/10

Nice clean amenities!
1 nacht verbleven in januari 2019

4/10

2 nachten verbleven in december 2018

8/10

The hotel was nice and clean, very comfortable bed and tea and coffee in the room. The only downside was the 6am dance music wake up call from the gym and building works. The pool needed a net over to stop it being used as a pigeon watering station. The food was excellent and staff very helpful.
3 nachten verbleven in december 2018

2/10

2 nachten verbleven in december 2018

6/10

Good location but average hotel
1 nacht verbleven in november 2018

2/10

1 nacht verbleven in september 2018