Grand Hotel Praha

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Jičín

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Grand Hotel Praha

Lichaamsbehandelingen, hydrotherapie, body wraps, body scrubs
Standaard kamer | Een minibar, een kluis op de kamer, verduisterende gordijnen
Lichaamsbehandelingen, hydrotherapie, body wraps, body scrubs
Kamervoorziening
2 restaurants, internationale gerechten

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Parkeerplaatsen beschikbaar
  • Zwembad
  • Huisdiervriendelijk
  • Spa
  • Wasservice
De huidige prijs is € 77
inclusief belastingen en toeslagen
3 aug - 4 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven

Comfort suite, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
Een minibar
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard tweepersoonskamer, 1 kingsize bed

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
Een minibar
  • 16 m²
  • Max. aantal: 2
  • 1 kingsize bed

Standaard kamer

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
Een minibar
  • Max. aantal: 2
  • 1 tweepersoonsbed

Presidentiële suite, 2 slaapkamers

Hoogtepunten

Geluidsisolatie
Verwarming
Lcd-televisie
2 slaapkamers
Verduisterende gordijnen
Een haardroger
Designer toiletartikelen
Een privébadkamer
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 4
  • 1 kingsize bed en 2 eenpersoonsbedden
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Husova 310, Jicin, 506 01

In de buurt

  • Valdice-poort - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Kerk van St. Jacobus de Grotere - 6 min. wandelen - 0.6 km
  • Central Wallenstein's Square - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • VVV Jičín - 8 min. wandelen - 0.7 km
  • Aqua Centrum Jičín - 9 min. wandelen - 0.8 km

Lokaal vervoer

  • Station Jicin - 8 min. wandelen
  • Luchthaven Václav Havel (PRG) - 108 min. rijden

Restaurants

  • ‪Café Všehochuť - ‬6 min. wandelen
  • ‪Ice Caffe Adria - ‬4 min. wandelen
  • ‪Kebab House - ‬10 min. wandelen
  • ‪Gufo caffé - ‬9 min. wandelen
  • ‪Casa De Piedra - ‬9 min. wandelen

Over deze accommodatie

Grand Hotel Praha

Hotel met een chique stijl vlak bij een treinstation
Een gratis ontbijtbuffet, vervoer van/naar de luchthaven en een terras vormen slechts een kleine greep uit wat je kunt verwachten bij Grand Hotel Praha. Trakteer jezelf op een body wrap, een massage of een body scrub bij het wellnesscentrum ter plaatse. Geniet van internationale gerechten en meer bij de 2 restaurants ter plaatse. Blijf online met gratis wifi in de kamer en geniet van een koffiebar/café en een tuin.
Verder zijn er nog deze extra voordelen:
  • Een binnenzwembad
  • Parkeerplaatsen ter plaatse, een shuttleservice van/naar de luchthaven en een vergaderruimte
  • Bagageopslagruimte, een pool- of biljarttafel en een feestzaal
  • Hulp bij uitstappen/tickets, een televisie in de gemeenschappelijke ruimte en een kluis bij de receptie
Kamervoorzieningen
Alle kamers bij Grand Hotel Praha hebben voorzieningen zoals gratis wifi en kluisjes, bovenop geluiddichte muren en minibars.
Er zijn ook andere gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Badkamers met designer toiletartikelen en douches
  • Lcd-televisies van 32 inch met premium tv-zenders
  • Verwarming, dagelijkse schoonmaak en telefoons

Talen

Tsjechisch, Engels, Russisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: gratis wifi en kabelinternet
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi

Parkeren en vervoer

  • Gratis parkeerplaatsen buiten het terrein
  • 24-uurs shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag)
  • Parkeerplekken ter plaatse (CZK 125 per nacht)

Eten en drinken

  • Gratis ontbijtbuffet dagelijks beschikbaar
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • Praha Restaurant

Dingen om te doen

  • Biljart/pooltafel
  • Binnenzwembad
  • Piano
  • Racquetball/squash
  • Sauna
  • Tv in gemeenschappelijke ruimtes
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Binnenzwembad
  • Extra bed (toeslag)
  • Geluiddichte kamers
  • Wasserij

Voorzieningen

  • Bagageopslag
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Receptie met beperkte openingsuren
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Hulp met excursies en tickets
  • Huwelijksservices
  • Meertalig personeel
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • 60 vierkante meter aan conferentieruimte
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Terras
  • Tuin

Volledig uitgeruste spa

  • Body scrubs
  • Body wraps
  • Hydrotherapie
  • Massage
  • Spabehandelingsruimtes

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Lift

Meer

  • Feestruimte
  • Open haard in de lobby
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Extra bed (toeslag)
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Designer toiletartikelen
  • Douche
  • Haardroger
  • Handdoeken inbegrepen
  • Privébadkamer

Entertainment

  • Lcd-tv van 32 inch met premium zenders

Eten en drinken

  • Minibar

Meer

  • Geluiddichte kamers
  • Kluisje
  • Telefoon
  • Verwarming

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid

Uitchecken

Uitchecken voor 11.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Om opgehaald te worden, dien je de accommodatie 48 uur voor aankomst te contacteren. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De receptie is dagelijks geopend van 07.00 uur tot 19.00 uur.
Je dient de accommodatie op voorhand te contacteren om de incheckinstructies te ontvangen. Er zijn niet altijd medewerkers aanwezig aan de receptie.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging om regelingen voor het inchecken te treffen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 19.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Receptie met beperkte openingstijden

Huisdieren

Voor huisdieren betaal je CZK 250 per huisdier, per nacht
Assistentiedieren zijn welkom en er wordt geen toeslag voor in rekening gebracht
Alleen honden zijn toegestaan
Tot 30 kg per huisdier

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan CZK 500 per nacht.
Er zijn geen babybedjes beschikbaar.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor luchthavenshuttle: CZK 3000 per voertuig (retour)
  • Betaald parkeren: CZK 125 per nacht
  • Toeslag voor huisdieren: CZK 250 per huisdier, per nacht
  • Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
  • Toeslag voor extra bed: CZK 500 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards en contante betalingen
Contactloos betalen is mogelijk
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Grand Hotel Praha Jicin
Grand Praha Jicin
Grand Hotel Praha Hotel
Grand Hotel Praha Jicin
Grand Hotel Praha Hotel Jicin

Veelgestelde vragen

Beschikt Grand Hotel Praha over een zwembad?

Ja, deze accommodatie heeft een binnenzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Grand Hotel Praha?

Vandaag, 1 aug. 2025, kost een verblijf bij Grand Hotel Praha van één nacht voor twee volwassenen op 3 aug. 2025 min. € 76,81, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Grand Hotel Praha?

Ja, bij Grand Hotel Praha zijn honden met een maximumgewicht van 30 kg per huisdier toegestaan. Er geldt een toeslag van CZK 250 per huisdier, per nacht. Hulpdieren betalen geen toeslag.

Hoeveel berekent Grand Hotel Praha voor parkeren?

Parkeren kost CZK 125 per nacht. Je kunt in de omgeving gratis parkeren.

Hoe laat kan ik bij Grand Hotel Praha inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: 19.00 uur. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Grand Hotel Praha uitchecken?

Je dient om uiterlijk 11.00 uur uit te checken.

Biedt Grand Hotel Praha een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van CZK 3000 per voertuig.

Waar staat Grand Hotel Praha?

Dit wellness hotel in Jičín ligt op 5 minuten wandelen van Valdice-poort en Kerk van St. Jacobus de Grotere. Ook VVV Jičín en Central Wallenstein's Square liggen op 10 minuten wandelen. Station Jicin ligt op 8 minuten wandelen.

Beoordelingen over Grand Hotel Praha

Beoordelingen

8,8

Uitstekend

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 17 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 13 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 1 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 0 van 33 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 2 van 33 beoordelingen

9,2/10

Netheid

8,2/10

Personeel en service

8,0/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

8,8/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

8/10 – Goed

Johan, Amsterdam

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Good shower, good wifi, good bed

Very friendly staff, nice room with a story. Just a good hotel after a long drive

10/10 – Uitstekend

Mary

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

It was a wonderful place to stay beautiful hitel

1 nacht verbleven in oktober 2023

10/10 – Uitstekend

Olga

2 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

Ulf

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Fantastiskt hotell

Hotellet var fantastiskt vackert och personligt. Mycket fin miljö. Centralt läge. Bra restauranger i hotellet och i närheten. Hissen var tyvärr trasig. Vi fick parkering utanför hotellet. Åker gärna hit igen
3 nachten verbleven in juli 2022

10/10 – Uitstekend

Juanita, Antioch

Reisde met familie en kleine kinderen
Positief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
it is a beautiful old hotel, well maintain but the fact that they charged us for parking was very disappointed and also the main didn't clean out rooms (don't know why), she said she was come back later and never did.
2 nachten verbleven in september 2021

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Krásné místo pro páry i pro rodinu. Byli jsme maximálně spokojení....
1 nacht verbleven in augustus 2021

10/10 – Uitstekend

Steffen

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Grand Hotel Praha

Service Top, Angestellte sehr freundlich, Sauberkeit sehr gut, Preis Leistung hervorragend, Frühstück ausreichend.
1 nacht verbleven in december 2020

10/10 – Uitstekend

Leos

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in juni 2020

8/10 – Goed

Jaroslava

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

REPUBLIKOVÝ HOTEL V CENTRU

PŘÍJEMNÝ POBYT V REPUBLIKOVÉM HOTELU,POKOJE NAZVÁNY PODLE VÝZNAMNÝCH OSOBNOSTÍ- V POKOJI BYLY FOTOGRAFIE ZE ŽIVOTA OSOBNOSTÍ,BLÍZKO CENTRA, KLIDNÉ MÍSTO
1 nacht verbleven in juni 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Lovely classic hotel , renovated to look like it would of been like years ago , good food and friendly staff. The only downside is the lack of parking as they only have 7 or 8 spaces reserved for them on the road
2 nachten verbleven in november 2019

8/10 – Goed

Jack

2 nachten verbleven in augustus 2019

10/10 – Uitstekend

Heather, Missoula, MT

Positief: Netheid, personeel en service
This hotel is beautifully decorated. We loved the antique authenticity of the rooms. Our only complaint was the WiFi was barely available. Certain areas or devices were able to connect at times. Otherwise we thoroughly enjoyed our stay.
1 nacht verbleven in juni 2019

8/10 – Goed

Kjeld

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Værelset var godt. Der var det, der skulle være. Smagsmæssigt bryder jeg mig ikke meget om den gammeldags og mørke stil, værelset er indrettet på.
1 nacht verbleven in mei 2019

8/10 – Goed

Romuald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dobra lokalizacja, niezbyt urozmaicone ale dobre śniadania
4 nachten verbleven in mei 2019

10/10 – Uitstekend

Måns

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in februari 2019

10/10 – Uitstekend

Denis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

in zona pedonale di Jicin, otima scelta

due notti ben spese. camera molto spaziosa. tv lcd enorme. molto pulita e recentemente restrutturata. in stile retrò. ristorante italiano al piano terra. ottimo rapporto qualità/prezzo. accoglienza ottima. suggerito sicuramente.
2 nachten verbleven in oktober 2018

2/10 – Ontzettend slecht

Zdenek

Negatief: Personeel en service

Pomalé vytrácení lesku a krásy

Velké problémy s ubytováním, resp.s prací recepce. Byť je check in od 14-té hodiny, pokoj jsme neměli ještě ani v půl páté odpoledne. Předchozí telefonická komunikace se slečnou recepční úplně o ničem, skoro by člověk řekl, že tam seděla omylem. Na hotelu je z mého pohledu nepravidelného hosta, patrný jakýsi úpadek všeho, takové pomalé vytrácení dřívějšího lesku a krásy této kdysi perly Jičína.
1 nacht verbleven in oktober 2017

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Godt hotel i hyggelig by

Vi boede 2 voksne og 2 halvoksne børn i et kæmpe værelse/lejlighed. To soveværelser og et opholdsrum. Fantastiske farver og indretning på hele hotellet. Værelserne var rene og pæne. Ok, ikke prangende morgenmad i en hyggelig restaurant. Hotellet lå centralt i byen. Hyggelig by med flot torv. Her var en god turistinformation, der talte godt engelsk. Ingen aircondition på værelserne. Det var varmt. Og gågade og udendørsservering på bar lige nedenfor hotellet, så det var ikke muligt at lade vinduer stå for meget åbne pga. støj fra folk i baren, eller folk på vej hjem fra byen om natten. Vi bor her gerne igen.
1 nacht verbleven in juli 2017

10/10 – Uitstekend

laurence

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

parfait

Un très bon hotel, La chambre était très propre, le service d'accueil est très bien. Rien à redire.
3 nachten verbleven in juni 2017

8/10 – Goed

Jensen

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

STAY THERE - but do not EAT there - due to staff

The hotel is an AMAZING relic of the atmosphere of the 1920's with GREAT comfort - and I can recommend all of You to STAY there - no doubt about that. But be careful about the staff in case You decide to have an evening meal in their restaurant - I had my worst and most depressing experience in any hotel - EVER. I ordered pork sriolin wapped in bacon about at about 7:30 p.m. and sat waiting and waiting. After 45 minutes I heard loud shouting from the kitchen and a lady dressed in black came and told me that I had to wait 20 minutes more because of "a miscommunication to the kitchen" - a kitchen about FIVE meters (15 feet) from the restaurant. After 50 minutes more there began a 5-minute discussion and laughter between some men in the kitchen - but NOBODY thells me anything. After 5 minutes more I went out in the kitchen where a lady apologized and told me that the food would be finished in five minutes - and I did not have to pay. After 10 minutes the food arrived - and the quiality was good - indeed. This means that the promised 20 minutes turned into 70 minutes without anybody telling me anything - all in all 115 minutes waiting time where all other guests had finished a long time ago. And the next day all staff showed an ice-cold attitude towards me - as if I had done a serious crime by sitting waiting for food for almost two hours the previous evening. But fortunately breakfast itself was fine - and it was my checkoyt-day.
2 nachten verbleven in juni 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

2/10 – Ontzettend slecht

Magda, Praha

Positief: Netheid
Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

mediocre stay and rude owner

We booked a junior suite for 3 nights. When we arrived we found out that the room has separate beds(we asked for one double), broken windows that would not open and with no air-conditioning (in the middle of summer) it means suffocating in old-furniture smell and heat. Room was supposed to include minibar and it was not there. We asked kindly if they could move us. Owner tried to convince us to stay in the room, telling us how noble the furniture is, telling us creepy stories about “deflorations happening on a polar bear pelt in that room” (the pelt was still there). We tried to ignore it, although already feeling awkward, we just wanted a comfortable bed for the two of us and planned a lot of hikes in the rocks, so did not plan to stay in a room during the day. They gave us a basic room with dim lighting that was obviously a former kitchen since there were some tiles on the wall and again, with no minibar. No tea making facilities, hard mattress. Still, better than a room with no air. When we were checking out, we said that we assume we will not be charged for a suite since we stayed in a basic room, to which the owner said that it is not possible to give us any discount and then, focusing on the minibar issue we mentioned in the beginning of our stay, started offending us, saying that “if we are that sort of people we should choose some other hotel in the future in which we will be able to VEGETATE, getting drunk from a minibar”. I was never treated like this in any hotel.

8/10 – Goed

Pei-Hua

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

8/10 – Goed

Sascha

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

very good place to be

amazing place. tiny city but the hotel would remind You grand hotel budapest if you know what I mean : ) very good staff at the reception, not very crowded. rooms are quite unique.