Hotel La Maison
Hotel voor gasten met huisdieren bij het shoppingcenter in Jesolo met een privéstrand vlakbij
Kies datums om prijzen te bekijken
Kameropties
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke vierpersoonskamer, terras laden

Klassieke vierpersoonskamer, terras
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras
9,0 van 10
Fantastisch
(2 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer, terras laden

Klassieke driepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras, uitzicht op de stad laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Aparte slaapkamer
Een privébadkamer
Een bidet
Een haardroger
Digitale zenders
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Antonio Pigafetta 10, Jesolo, VE, 30016
Over deze accommodatie
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Amalfi
Hotel Amalfi
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
6.4 van 10, 227 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht (tot 10 nachten).
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 1.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en een hoge stoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027019A1JYL78YTH
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Maison Jesolo
Maison Jesolo
Hotel La Maison Hotel
Hotel La Maison Jesolo
Hotel La Maison Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen over Hotel La Maison
Beoordelingen
7,6
Goed
8,0/10
Netheid
8,2/10
Personeel en service
7,0/10
Voorzieningen
7,4/10
Staat van de accommodatie en faciliteiten
7,2/10
Milieuvriendelijkheid
Beoordelingen
13 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4/10 – Matig
Laura Janet
Reisde met familie
13 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura Janet
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Matthias
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
26 jun 2025
Manuel
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alexander
20 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Alexander
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Taliyah
16 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Taliyah
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Renè
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renè
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
16 jan 2025
Jose
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joe
16 okt 2024
Joe
1 nacht verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Steffen Nico
4 okt 2024
Steffen Nico
5 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Francesco
Reisde met familie
30 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Francesco
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Alan
27 sep 2024
Alan
1 nacht verbleven in september 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Sedat
22 sep 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sedat
1 nacht verbleven in september 2024
8/10 – Goed
Svetislav
21 sep 2024
Positief: Netheid
Svetislav
2 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Mustafa
Reisde met een groep, Zakenreiziger
20 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mustafa
1 nacht verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Robert
18 sep 2024
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Robert
2 nachten verbleven in september 2024
4/10 – Matig
Johannes
Reisde met familie en kleine kinderen
30 aug 2024
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Johannes
3 nachten verbleven in augustus 2024
4/10 – Matig
Biljana
17 aug 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Biljana
2 nachten verbleven in augustus 2024
6/10 – Redelijk
Gordana
Reisde met familie en kleine kinderen
6 aug 2024
Positief: Personeel en service, voorzieningen
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Gordana
3 nachten verbleven in augustus 2024
2/10 – Ontzettend slecht
Lars Peter
Reisde met familie
29 jul 2024
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Skuffende
Lars Peter
1 nacht verbleven in juli 2024
8/10 – Goed
donato
Reisde met partner
22 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
donato
5 nachten verbleven in juli 2024
4/10 – Matig
YACINE
9 jul 2024
Positief: Netheid
YACINE
4 nachten verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Waldemar
5 jul 2024
Waldemar
1 nacht verbleven in juli 2024
6/10 – Redelijk
Ruth
Reisde met familie, Reisde met familie en kleine kinderen
22 jun 2024
Ruth
6 nachten verbleven in juni 2024
10/10 – Uitstekend
Lesly
Reisde met familie
16 jun 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lesly
5 nachten verbleven in juni 2024
Expedia's nieuwste trends
Hotels
- Hotel Cipriani, A Belmond Hotel, Venice
- Hotel Danieli, Venice
- Particuliere vakantiehuizen Oostduinkerke
- Hotel Villa Stella
- Avani Rio Novo Venice Hotel (previously NH Venezia Rio Novo)
- Hotel Giorgione
- VanderValkHotels-hotels in Retie
- 5-sterrenhotels in Nieuwpoort
- Radisson Blu Hotel, Marseille Vieux Port
- Hilton Istanbul Bomonti Hotel & Conference Center
- All’Angelo Art Hotel
- The Gritti Palace, a Luxury Collection Hotel, Venice
- Camping Fusina
- Astoria Resort
- Hotel Porto Calpe
- Hotels in Napels
- Combo Venezia
- All-inslusivehotels in Cyprus
- Melia Paris La Defense
- Hilton Molino Stucky Venice
- Aparthotels Málaga
- Hotel Indigo Venice - Sant'Elena by IHG
- Hu Venezia Camping in Town
Pakketten