Hotel La Maison
Hotel voor gasten met huisdieren in Jesolo, met een privéstrand vlakbij, bij het shoppingcenter
Fotogalerie voor Hotel La Maison





Beoordelingen
7,6 op 10 –
Goed
Populaire voorzieningen
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
4 van 4 kamers weergeven
Alle foto's voor Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras, uitzicht op de stad laden

Klassieke kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras, uitzicht op de stad
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden, terras
7,2 van 10
Goed
(5 beoordelingen)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke driepersoonskamer, terras laden

Klassieke driepersoonskamer, terras
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Alle foto's voor Klassieke vierpersoonskamer, terras laden

Klassieke vierpersoonskamer, terras
8,0 van 10
Zeer goed
(1 beoordeling)
Hoogtepunten
Balkon
Airconditioning
Flatscreentelevisie
Een haardroger
Een bidet
Een privébadkamer
Digitale zenders
Dagelijkse huishoudservice
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

via Antonio Pigafetta 10, Jesolo, VE, 30016
Over deze accommodatie
Hotel La Maison
Gelijkaardige accommodaties

Hotel Amalfi
Hotel Amalfi
- Zwembad
- Huisdiervriendelijk
- Kinderzwembad
- Gratis wifi
6.4 van 10, 242 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- De stad heft een belasting die bij de accommodatie verrekend wordt. Deze belasting geldt niet voor inwoners van Venetië en kinderen tot 10 jaar oud jaar. Er gelden mogelijk andere uitzonderingen – na overlegging van de juiste documentatie bij de accommodatie – voor patiënten en hun verzorgers, en voor mensen die voor specifieke doeleinden/diensten in de stad verblijven. Er is 30% korting van toepassing tussen 1 en 31 januari.
- De stad heft de volgende belasting: van 1 oktober t/m 30 april betaal je EUR 0.00 per persoon, per nacht (tot 10 nachten).
- De stad heft de volgende belasting: van 1 mei tot 30 september betaal je EUR 1.30 per persoon, per nacht, voor maximaal 10 nachten.
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Betaald parkeren: EUR 10 per dag
- Toeslag voor huisdieren: EUR 10 per huisdier, per nacht
- Hulpdieren zijn vrijgesteld van heffingen
- Laat uitchecken is tegen een toeslag beschikbaar (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
- Toeslag voor babybed: EUR 20 per nacht
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
De naam op de kredietkaart die bij de check-in wordt gebruikt om bijkomende kosten te dekken, dient overeen te komen met de naam voor de kamerreservering.
Neem vooraf contact op met de accommodatie om babybedden, verrijdbare/extra bedden en een hoge stoel te reserveren.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Het personeel in deze accommodatie behoudt zich het recht voor om voor aankomst een pre-autorisatie uit te voeren op de creditcard van de gast.
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Registratienummer van de accommodatie IT027019A1JYL78YTH
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
Alle gasten, waaronder kinderen, dienen tijdens het inchecken aanwezig te zijn en hun door de overheid verstrekte identiteitsbewijs met foto of paspoort te laten zien.
Wegens de nationale wetgeving mogen contante betalingen bij deze accommodatie het bedrag van EUR 5000 niet overschrijden. Contacteer de accommodatie via de gegevens in de boekingsbevestiging voor meer informatie.
Alleen geregistreerde gasten worden in de kamers toegelaten.
Nationale beoordeling
Deze accommodatie heeft haar officiële sterrenclassificatie gekregen van the local rating authority.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Hotel Maison Jesolo
Maison Jesolo
Hotel La Maison Hotel
Hotel La Maison Jesolo
Hotel La Maison Hotel Jesolo
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Hotel La Maison
7,6
Goed
7,8
Netheid
8,6
Locatie
8,0
Personeel en service
7,2
Milieuvriendelijkheid
7,0
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
13 mei 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4/10 – Matig
Sara
Reisde met huisdieren, Reisde met familie en kleine kinderen
9 sep 2025
Negatief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sara
3 nachten verbleven in september 2025
8/10 – Goed
Alberto
Reisde met familie
28 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Alberto
3 nachten verbleven in augustus 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Mathieu
Reisde met familie en kleine kinderen
24 aug 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten



Mathieu
4 nachten verbleven in augustus 2025
6/10 – Redelijk
Dávid
22 aug 2025
Positief: Netheid
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Dávid
2 nachten verbleven in augustus 2025
10/10 – Uitstekend
Matteo
20 aug 2025
Matteo
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Denis
Reisde met partner
10 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Denis
1 nacht verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Simon
Reisde met familie
9 aug 2025
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Simon
3 nachten verbleven in augustus 2025
8/10 – Goed
Karin
7 aug 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Karin
3 nachten verbleven in juli 2025
8/10 – Goed
Martin
Reisde met familie
17 jul 2025
Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Martin
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Mohammad Hasib
14 jul 2025
Mohammad Hasib
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Laura Janet
Reisde met familie
13 jul 2025
Negatief: Personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Laura Janet
3 nachten verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Matthias
Reisde met partner
11 jul 2025
Positief: Voorzieningen
Matthias
1 nacht verbleven in juli 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Paul
Reisde met familie
8 jul 2025
Do not go here
Paul
1 nacht verbleven in juli 2025
10/10 – Uitstekend
Manuel
26 jun 2025
Manuel
2 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Alexander
20 jun 2025
Positief: Voorzieningen
Alexander
2 nachten verbleven in juni 2025
4/10 – Matig
Rebeca
16 jun 2025
Rebeca
3 nachten verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Taliyah
16 jun 2025
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Taliyah
1 nacht verbleven in juni 2025
8/10 – Goed
Omed
1 jun 2025
Positief: Comfort kamer
Omed
3 nachten verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Souleima
1 jun 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Souleima
2 nachten verbleven in mei 2025
10/10 – Uitstekend
Pawel
Reisde met familie
12 mei 2025
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Pawel
1 nacht verbleven in mei 2025
2/10 – Ontzettend slecht
Dren
Reisde met familie
9 mei 2025
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Dren
1 nacht verbleven in mei 2025
8/10 – Goed
Renè
26 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Renè
1 nacht verbleven in april 2025
10/10 – Uitstekend
Jose
16 jan 2025
Jose
4 nachten verbleven in september 2024
10/10 – Uitstekend
Joe
16 okt 2024
Joe
1 nacht verbleven in september 2024








