Mount Of Olives Hotel
Hotel met een 24-uurs receptie en een restaurant in Jeruzalem
Fotogalerie voor Mount Of Olives Hotel





Beoordelingen
6,6 op 10 –
Populaire voorzieningen
De huidige prijs is € 78
4 dec - 5 dec
Kameropties
Controleer de beschikbaarheid voor deze datums
Beschikbare filters voor kamers
5 van 5 kamers weergeven
Alle foto's voor Standaard eenpersoonskamer laden

Standaard eenpersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden laden

Standaard kamer, 1 twee- of 2 eenpersoonsbedden
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Standaard driepersoonskamer laden

Standaard driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een privébadkamer
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Premium tweepersoonskamer laden

Premium tweepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Alle foto's voor Premium driepersoonskamer laden

Premium driepersoonskamer
Hoogtepunten
Klimaatregeling
Een bureau
Dagelijkse huishoudservice
Een kluis
Misschien vind je dit ook leuk

Waldorf Astoria Jerusalem
Stadscentrum van Jeruzalem
- Zwembad
- Ontbijt inbegrepen
- Spa
- Gratis wifi
9.2 van 10, Fantastisch, 502 beoordelingen
De prijs is € 592
7 dec - 8 dec
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!
Over deze buurt

53 Mount Of Olives Road, Jerusalem, 91190
Over deze accommodatie
Mount Of Olives Hotel
Gelijkaardige accommodaties

Grand Park Hotel Jerusalem
Grand Park Hotel Jerusalem
- Gratis wifi
- Restaurant
- Airconditioning
- Zakelijke services
7.8 van 10, Goed, 66 beoordelingen
Accommodatie-voorzieningen
Kamervoorzieningen
Beleid
Belangrijke informatie
Toeslagen
De volgende kosten dienen bij de accommodatie te worden betaald. De kosten kunnen inclusief toepasselijke belastingen zijn:
- Het is mogelijk dat je de volgende toeslagen dient te betalen bij de accommodatie: de nationale btw (18%). Niet-inwoners met een geldig paspoort en toeristenvisum zijn mogelijk vrijgesteld van de btw (18%).
We hebben alle kosten die de accommodatie aan ons heeft doorgegeven vermeld.
Optionele extra's
- Toeslag voor uitgebreid ontbijt: ongeveer ILS 30 per persoon
- Toeslag voor laat uitchecken: ILS 200 (onder voorbehoud van beschikbaarheid)
Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen.
Algemene info
Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Houd er rekening mee dat culturele normen en het gastenbeleid per land en per accommodatie kunnen verschillen. De gegeven beleidsregels zijn verstrekt door de accommodatie.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.
Overige info
In deze accommodatie zijn huisdieren, waaronder geleidehonden, niet toegestaan.
Accommodatie ook bekend onder de naam
Mount Olives Hotel
Mount Olives Hotel Jerusalem
Olives Hotel
Mount Of Olives Jerusalem
Mount Of Olives Hotel Hotel
Mount Of Olives Hotel Jerusalem
Mount Of Olives Hotel Hotel Jerusalem
Veelgestelde vragen
Beoordelingen
Beoordelingen over Mount Of Olives Hotel
6,6
6,4
Netheid
6,4
Locatie
7,4
Personeel en service
8,4
Milieuvriendelijkheid
5,8
Staat van de accommodatie en faciliteiten
Beoordelingen
26 nov 2013
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
16 feb 2013
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Onverwacht fantastisch
Geverifieerde reiziger
4/10 – Matig
Sven
8 mei 2012
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Sterren niet waard
Sven
4/10 – Matig
Gertjan, nederland
30 nov 2011
Positief: Personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Gertjan
10/10 – Uitstekend
Carroll
21 sep 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Carroll
6 nachten verbleven in september 2025
10/10 – Uitstekend
NOBUO
Reisde met familie
8 apr 2025
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
NOBUO
5 nachten verbleven in april 2025
8/10 – Goed
Leyla
21 jul 2024
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good for pulgrims




Leyla
1 nacht verbleven in juli 2024
10/10 – Uitstekend
Geverifieerde reiziger
23 jun 2023
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in juni 2023
10/10 – Uitstekend
Patricia, Houston
17 nov 2022
Patricia
4 nachten verbleven in november 2022
10/10 – Uitstekend
nabil
Reisde met een groep
5 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
nabil
5 nachten verbleven in mei 2022
8/10 – Goed
Musa
Reisde met familie
5 jun 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Musa
5 nachten verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
Chakib
Reisde met partner
17 mei 2022
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Chakib
1 nacht verbleven in mei 2022
10/10 – Uitstekend
IMANE
Reisde met een groep
26 apr 2022
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Parfait
IMANE
8 nachten verbleven in april 2022
10/10 – Uitstekend
Coman
22 apr 2022
Coman
4 nachten verbleven in april 2022
4/10 – Matig
Aldo, Bolzano
Reisde met familie
4 nov 2019
Positief: Personeel en service
Negatief: Netheid, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Aldo
3 nachten verbleven in oktober 2019
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
15 okt 2019
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in oktober 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
11 jan 2019
Negatief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Geverifieerde reiziger
5 nachten verbleven in januari 2019
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
9 jan 2019
Positief: Personeel en service
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in december 2018
8/10 – Goed
Geverifieerde reiziger
Reisde met een groep, Zakenreiziger
5 dec 2018
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Geverifieerde reiziger
4 nachten verbleven in november 2018
8/10 – Goed
Homero, Monterrey
6 nov 2018
Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Homero
3 nachten verbleven in november 2018
6/10 – Redelijk
Geverifieerde reiziger
5 nov 2018
Positief: Personeel en service
Negatief: Comfort kamer
Geverifieerde reiziger
2 nachten verbleven in oktober 2018
8/10 – Goed
Martin
17 feb 2018
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Martin
3 nachten verbleven in februari 2018
2/10 – Ontzettend slecht
Anthony
1 nov 2017
Negatief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Worst stay..save your money.book with someone else
Anthony
9 nachten verbleven in oktober 2017
4/10 – Matig
Pirkka Pekka Topelius
19 dec 2014
Negatief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
Hotelli
Pirkka Pekka Topelius
6/10 – Redelijk
Helen, London
15 mei 2014
Negatief: Personeel en service












