Een seizoensgebonden buitenzwembad en parasols bij het zwembad

Beoordelingen van Labranda Senses Resort

4 out of 5
Labranda Senses Resort
Vrboska 184, Hvar Island, Jelsa, Split-Dalmatia

Beoordelingen

8,2

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 20 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 8 - Goed. 25 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 6 - Redelijk. 7 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 4 - Matig. 4 van 57 beoordelingen" "
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 1 van 57 beoordelingen" "

8,4/10

Netheid

7,6/10

Personeel en service

7,6/10

Voorzieningen

8,0/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

7,4/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Gelegen in de natuur in een mooie baai, met heel veel mooie strandjes in de buurt. Zeker een aanrader voor gezinnen.
6 nachten verbleven in juli 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Niet genoeg plaats om buiten te zitten om te eten, niet genoeg plaats aan de bar/zwembad. Eten was ok, kamer met zeezicht was ver te zoeken. We zouden niet teruggaan.
4 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Ronald

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Rustig verblijf voor enkele dagen
Mooi gelegen hotel aan rustige baai met privaat strandje in bosrijke omgeving. Op wandelafstand van haventje met restaurants. Taxiboot mogelijk voor nachtelijke terugvaart naar hotel. Uitgebreid ontbijt. Kamer met alle comfort inclusief goede WiFi. Gratis parking.
1 nacht verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Goed hotel met een uitstekende ligging.
Goed hotel met een uitstekende ligging, verblijf voor herhaling vatbaar.
3 nachten verbleven in juli 2017
Reactie van Ivana op 26 jul 2017
Dear Sir/Madam, First of all, thank you for choosing our hotel. Every praise and criticism is of great use because our goal is a satisfied and happy guest. We hope you will show us your trust again. Best Regards

8/10 – Goed

NADINE

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Club bien situé mais un peu vieillissant
6 nachten verbleven in augustus 2023

10/10 – Uitstekend

Paul

7 nachten verbleven in september 2022

10/10 – Uitstekend

François

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel hôtel en bord de mer
Un bel hôtel au calme, bons buffets et excellente situation face à la mer.
4 nachten verbleven in september 2022

8/10 – Goed

Erwin, Wels

Reisde met een groep
Positief: Netheid, personeel en service
Gut zum spazierengehen bis Jelsa
7 nachten verbleven in september 2021

6/10 – Redelijk

Francois

Positief: Netheid, personeel en service
Negatief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
Family resort with all the clichés that come with
Family resort, all inclusive type so kids everywhere, mad rush to buffet etc, you know the type. Single bedroom was a child bed, not comfortable at all. Super noisy neighbours / not sure of sound proofing between rooms, if any. Friendly and accommodating reception staff.
2 nachten verbleven in juli 2021

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Essen war sehr schlecht
4 nachten verbleven in juli 2019

10/10 – Uitstekend

Lars

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
reat place to stay
I read some reviews before booking. Some complained about the food which made me hesitate before I booked, Either they have improved the food or we have different standards. Because the food was great for being one of these all inclusive places. They did also a good job at keeping us safe from madame Corona. So over all we had a very nice stay.
2 nachten verbleven in september 2020

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
2 nachten verbleven in oktober 2019

10/10 – Uitstekend

MILAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
5 nachten verbleven in oktober 2019

8/10 – Goed

Tina

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Was in the main building Rooms were comfortable. lots of steps/stairs not good for the elderly, .food very good. Lovely staff.
5 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr saubere Unterkunft . Leider bietet das hotel nicht so viel Animation nen an.
10 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Reisde met partner
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Sehr schöne Lage mit sauberstem Meer, freundliches Personal, variantenreiche Buffettverpflegung - hoher Erholungswert.
5 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
6 nachten verbleven in september 2019

10/10 – Uitstekend

CHRISTIAN

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Hotel de vacances
Hotel entierement renové. Chambres spacieuses et calme. Demi pension de qualité. Plage devant l hotel. Club de plongée.
3 nachten verbleven in september 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en staat van de accommodatie en faciliteiten
The food could be improved. Often the left overs were proposed again in a different dish...so not alwats freshly made food
5 nachten verbleven in augustus 2019

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

3 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

banal

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Seul point négatif, la restauration qui s apparente plus à une quantine médiocre qu un restaurant .
3 nachten verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

GUOHUI

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
前台服务好,酒店环境也好,干净,一切都还行吧。
2 nachten verbleven in oktober 2018

6/10 – Redelijk

Kristin

Positief: Netheid, personeel en service en comfort kamer
2 nachten verbleven in september 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
4 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Karolla, UK

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great location and views
Lovely hotel with great views through pine trees. Location is brilliant - tucked away, but walking distance to Vrboska. We only had B&B, so can't comment on dinner food, but breakfast was very good, maybe apart from cappuccino ;) Staff was very helpful. We are planning to go back next year. Note: Disable people or those with prams might find it difficult to get to some areas, as the hotel has been built on a hill.
5 nachten verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Morten

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Lækkert hotel, lidt kedelig by
Selve hotellet har alt, hvad man kunne drømme om, men byen den mest nærliggende by, Vrboska, er ikke den mest spændende. Man bør derfor regne med, at man må tage nogle ture eventuelt enten til hovedbyen Hvar eller den nærliggende by Jelsa, som har lidt flere restauranter og noget mere liv. Ellers et super dejligt hotel, som tilmed tilbyder en del aktiviteter, hvis man bliver træt af at dase ved poolen.
6 nachten verbleven in augustus 2018

6/10 – Redelijk

Valeria, Zurich (CH)

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
First of all, the Staff isn't really friendly and they don't speak english very well.. Even if the rooms are beautiful and very clean, I wouldn't recommend the hotel to others. It's far away of everything and you basically don't have other possibilities for lunch/dinner. Lunch is ok, Breakfast and dinner wasn't as good as expected. Actually I had a Caterpillar in my salad (I know, it's something that can happen (but it shoulnd't)), as I told it to one of the staff, they just took away my plate without saying anything..?! Not even "I'm sorry"..
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
belle infrastructure au milieu d'une pinède, avec une piscine et une plage aménagée.
5 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Katja

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Mukava hotelli lähellä rantaa.
Vrboskan kylä kävelymatkan päässä. Hotelli tarjosi aktiviteettejä mm koripalloa, tennistä, minigolfia ja pyöräilyä
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
3 nachten verbleven in augustus 2018

10/10 – Uitstekend

Benjamin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2018

8/10 – Goed

Lama

Positief: Netheid, comfort kamer
Overall good - thank you - breakfast included
2 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Lama

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Short stay at Senses... overall good
Overall good but everything is an extra - even the towels... maybe as a Canadian, I’m not used to that: having to pay for fresh beach towels Breakfast was good Parking was crowded
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten, comfort kamer
We stayed here for 3 nights. The room was basic and clean when we arrived, but they never cleaned our room during our stay. They only fixed the bed and changed the towels. They did not take out the trash or gave us new glasses which I think was very bad. The breakfast was not very good. We never tried the dinner at the hotel - we went to Jelsa and Vrboska to have dinner instead. Both towns are super nice! The first day we tried the swimming facilities at the hotel but the next day we wanted to try something else as the facilities at the hotel wasn’t the best. I can really recommend Maslinica Beach (be there early if you want a good spot!).
3 nachten verbleven in juli 2018

6/10 – Redelijk

Knight, Switzerland

Positief: Netheid, comfort kamer
Location is great, pine forest with herbal plants that smells amazing and surrounded by the beautiful waters of the adriatic - amazing. Rooms were small but comfortable. The food was really disappointing. Breakfast and dinner was canteen style, no flavours, nothing inspiring. Limited options. Senses resort should do some research and see how other resorts do food. Also, the mini golf course was not maintained and we still had to pay to use golf clubs.
6 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Louis, England

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service
Stunning Idyllic coastline
Approx 1 hour by boat to Brac. Well worth a visit to the Green and Blue caves
3 nachten verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Lesley, Northumberland

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Great place to relax
My son, daughter and I were there to attend a wedding. First impressions of the hotel were that it had a relaxed aura. It was not a large hotel which suited me. Pluses: A relaxed vibe, very close to the sea (about 20m?), the nearest town, Vrboska, was a delight and you could take a water taxi or a 15 minute truly lovely walk. Lots of boats moored in the bay so the outlook was pretty. We found lots to do as we're active and therefore we did paddle boarding and kayaking. There are also tennis courts. My son went cliff diving. Dom, the local owner of the beach bar, could not do enough for everyone and nothing was too much trouble. Now the downsides: The hotel wasn't as luxurious as I had expected and the bedrooms were small, so I was a little disappointed in that respect. Although it stated a sea view, in fact, you can only see glimmers of the sea through the trees. The swimming pool area needs sorting out (not enough sunbeds) as there needs to be some sort of landscaping, but mostly we spent our time at the beach (public), near the restaurant/bar. This did mean you had to pay for sunbeds though, at £5/day. There was an inflatable park in the sea for the children - which I didn't like but children would! All in all, the place grew on me more and more every day. The water was as clear as glass. We could have found plenty to do if we had been there longer. I loved every moment, but if you're not active, then it is a very quiet (I would say, serene) place.
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Henriikka

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Kaunis paikka
Hotelli oli odotettua suurempi, mutta siisti ja rauhallinen. Huone oikein siisti. Hotellissa kaunis piha, miellyttävä allasalue ja oma rauhallinen kiviranta. Läheltä sai vuokrata sup-lautoja kajaakkeja jne. Aurinkotuoleja sekä altaalla että rannalla. Sijainti vähän syrjässä, mutta vrboskaan kohtuullinen kävely ja autolla helppo ajella muihinkin kyliin. Vuokra auton kanssa loistava sijainti. Aamiainen kohtuullinen, vähän voisi kaivata vaihtelua/valikoimaa. Tarjolla lisämaksusta myös illallinen, mutta sitä emme testanneet.
5 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

patricia

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
resort à taille humaine bien intégré dans l'environnement heureusement pas encore avec la grande foule
2 nachten verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Konrad

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Familie mit 2 Kindern, 4 und 2 J, mit Motorboot
Wir, Familie mit 2 Kindern 4 und 2 J, haben 2 herrliche Tage gehabt. Senses Resort ist in einem schönen Kiefernwald gelegen, 5 min mit Taxiboat oder Fahrrad von dem malerischen Städtchen Vrboska entfernt, an einer schönen und gut geschützten Bucht. Es gibt einen Bootssteg, der für unser Motorboot (9,5 m) geeignet war zum Anlegen und Ausladen. Meine Frau hat eine Massage genossen, unsere Kinder den Pool. Frühstück und Buffet-Abendessen im Hotelrestaurant waren gut/sehr gut. Mittags kann man ins Restaurant an dem kleinen Strand Soline gehen (5 min). Es gibt Tennisplätze, Minigolf, Fahrrad- und Standup-Paddle-Verleih und eine Wasser-Hüpfburg.
2 nachten verbleven in juni 2018

8/10 – Goed

Karin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
1 nacht verbleven in juni 2018

10/10 – Uitstekend

Dominique

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in mei 2018

8/10 – Goed

Steinar

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in september 2017

8/10 – Goed

freddie , lindin

Positief: Staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service
Stunning scenery
Everything was great, especially the location 19 minutes to fantastic beach restaurant. One massive downside is the unfriendly/rude staff. None of them smiled and I was ignored by the barman when trying to buy a drink. He then served another guest who came to the bar after me. Wasn't busy, just didn't want to serve me for some reason?
4 nachten verbleven in september 2017

8/10 – Goed

Jiri, Finland

Positief: Comfort kamer
Nice getaway place
Pleasant and peaceful place where we enjoyed the sun and buffet. You should definately take the dinner as there aren't really restaurants nearby and the food is good.
5 nachten verbleven in september 2017

10/10 – Uitstekend

José, São Paulo

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bonito hotel
Hotel bem localizado, próximo às atrações locais, num local muito bonito. Excelente custo benefício, com um grande café da manhã.
2 nachten verbleven in september 2017
Reactie van Ivana op 18 sep 2017
Dear Mr. Jose, It was our pleasure to welcome you. Thank you for your kind words, hopefully we will have an opportunity to welcome you again. Best Regards,

4/10 – Matig

May, Hong Kong

Negatief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten
Electricity break down for 5 hours
On the time of arrival, we have to wait for long time to get checked in because of long queue and there is only one staff operating at the reception. Everything we asked the receptionist, he just added "I dunno what to tell you" in the conversion. He is even not sure wheather our room is on ground floor or the 1st floor. The room is not as clean as expected. There are stains on the carpet. Ant in the bathroom and spider in the room. On the 2nd day, around 4pm, the electricity of the whole resort has broken down with only the essential power supplying to the lobby and restaurant. We decided to go out for a walk ar Stari Grad and came back after dinner. And hoped that everything will be alright soon. (Although the weather forecast saything that thunderstorm arrived, we could not hear any big "bang" sound of thunder storm or see any lightning, I dunno what made the electircity break down) When we got back to the resort around 7pm, it was still in dark. We asked the receptionist when the electricity be back, he told us he didn't know. Finally we got away from the darkness around 9 sth pm, but the supply was not very stable. Actually we didn't mind there was accident, no one should be blamed for that. The main point is how the resort react is the most disappointing. They did not post up any information about the incident which has lasted for 5 hours. They seemed didn't have any contiegency plan for any disaster. No apology made on the other day. Seem nothing has happened!!
2 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Ivana op 11 sep 2017
Dear Mrs. May, We are very sorry to leave you a bad impression. All you have to say about the receptionist will be investigating and trying not to repeat. Sorry about the current, this is something that is not in our power. When Vrboska is left without electricity, we remain with us and have no information on when it will be returned if our civil service can not answer. We apologize once more. Best Regards

8/10 – Goed

BERNARDO

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
SOGGIORNO PIACEVOLE, PECCATO PER GLI ESTRANEI
Bellissima struttura all'interno di una pineta in bordo al mare, bene attrezzata. Il personale a contatto con il pubblico è assai disponibile, professionale e merita una menzione particolare (non si può dire lo stesso per quello [?] addetto alla pulizia della camera!). Alcune pecche - come la mancanza del servizio in camera - e, purtroppo, la "presenza" invadente nella sua area di gente estranea, spesso prepotente e maleducata, non inficiano il giudizio molto positivo sul nostro soggiorno. Peccato, potrebbe essere un resort da sogno per chi cerca un po' di tranquillità! In ogni caso ci torneremmo molto volentieri.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Dear Mr. Bernardo, First of all, I would like to thank you for being a guest of our hotel. Thank you for all the good words you have been sent to us, as well as the criticisms that help us to improve our service and offer. It will be a great pleasure to welcome you again. Best Regards

8/10 – Goed

Olivier

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Bel environnement
Hôtel situé dans un bel environnement, au bord de l'eau et dans la pinède. Un beau chemein le long de la rive permet d'aller à pied au village pour dîner ou à la plage si on ne veut pas rester devant l'hôtel. Les chambres sont neuves et très belles et confortables. Ce qui nous a moins plu : service moyen dans le sens où le personnel de la réception ou du petit déjeuner est peu aimable en comparatif avec d'autres hôtels lors du séjour, le fait d'être séparé de nos ados qui avaient une chambre dans un autre bâtiment (il y a 3 bâtiments), et que c'est le seul hôtel où on doive payer les serviettes et les transats... Hotel bien pour être tranquille, pas d'animation proche à part les restaurants de Vrboska.
2 nachten verbleven in augustus 2017
Dear Mr. Olivier, We are extremely pleased to have been a guest of our hotel. Thank you for your comment, we will work to make the service better. Hopefully you will come back to us again . Best Regards

8/10 – Goed

Daniel, Berlin, DE

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Big resort on a peaceful peninsula
This hotel is a rather big resort in a lovely setting on a calm peninsula under Pine trees. Gorgeous directly access to the waterfront and nice services like a diving center. It is however already too big and mass tourism-oriented, with a very crowded simple breakfast, without any espresso Or cappuccino available in the mornings. You have to go to the bar at the beach and pay separately. Check out at 10 AM without much flexibility is also on the negative side.
3 nachten verbleven in augustus 2017
Reactie van Senses Resort Team op 28 aug 2017
Dear Mr. Daniel, First of all, we would like to thank you for being our guests. We are very pleased that your impressions are positive, and your critique on breakfast and checkout time will be taken seriously and will work to improve the service yourself. We will be glad to see you again. Best Regards