Swiss-Belhotel Jambi

4.0-sterrenaccommodatie
Hotel met 2 restaurants en een volledig uitgeruste spa in Jambi

Kies datums om prijzen te bekijken

Fotogalerie voor Swiss-Belhotel Jambi

Exterieur
Ingang binnen
Ingang binnen
Dagelijks ontbijtbuffet (IDR 130000 per persoon)
Deluxe Twin kamer | 1 slaapkamer, een minibar, een kluis op de kamer, een bureau

Beoordelingen

8,0 op 10 –
Zeer goed

Populaire voorzieningen

  • Bar
  • Zwembad
  • Fitnessruimte
  • Spa
  • Ontbijt beschikbaar
  • Roomservice
De huidige prijs is € 42
inclusief belastingen en toeslagen
1 aug - 2 aug

Kameropties

Beschikbare filters voor kamers
18 van 18 kamers weergeven

Presidentiële kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
  • 120 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

Deluxe studio, 2 eenpersoonsbedden

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 33 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Standaard kamer

Hoogtepunten

Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Badjassen
  • 50 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe studio, 1 queensize bed

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 33 m²
  • Uitzicht op de rivier
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Deluxe Twin kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 2 eenpersoonsbedden

Business kamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een gratis babybed
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
  • 36 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 3
  • 1 tweepersoonsbed

Deluxe tweepersoonskamer

Hoogtepunten

Airconditioning
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
Verduisterende gordijnen
Gratis mineraalwater
Een minibar
Netflix
  • 30 m²
  • Uitzicht op de stad
  • Max. aantal: 2
  • 1 queensize bed

Premier kamer

Hoogtepunten

Een aparte eetruimte
Een aparte zitruimte
Airconditioning
Een gratis babybed
Kitchenette
Een koelkast
Smart-tv
Aparte slaapkamer
  • 100 m²
  • Max. aantal: 3
  • 1 kingsize bed

President Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Deluxe Queen Room

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Deluxe Studio Twin

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe twin Room

  • Max. aantal: 2
  • 2 Twin Beds

Deluxe Studio Queen

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Executive Suite Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Business Executive

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Executive Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed

Premier Suite

  • Max. aantal: 2
  • 1 King Bed

Business Deluxe Room Non smoking

  • Max. aantal: 2
  • 1 Queen Bed
Mod logo
Meld je aan om de in aanmerking komende kortingen en extra's te zien. Meer beloningen voor meer avonturen!

Over deze buurt

Kaart
Jl. Soemantri Brojonegoro No. 1, Solok Sipin, Jambi, 36129

In de buurt

  • Museum Negeri Propinsi Jambi - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Batik Centrum - 20 min. wandelen - 1.7 km
  • Agung Al Falah-moskee - 2 min. rijden - 2.3 km
  • Jambi Prima Mall - 3 min. rijden - 3.4 km
  • Tempel van Muaro Jambi - 24 min. rijden - 27.6 km

Lokaal vervoer

  • Jambi (DJB-Sultan Taha) - 20 min. rijden

Restaurants

  • ‪Pempek Selamat Sipin - ‬6 min. wandelen
  • ‪Rumah Makan Sederhana - ‬2 min. wandelen
  • ‪Restaurant Aneka Rasa - ‬5 min. wandelen
  • ‪RM. Sri Solo - ‬8 min. wandelen
  • ‪Dine and Chat - ‬3 min. wandelen

Over deze accommodatie

Swiss-Belhotel Jambi

Hotel met een chique stijl
Overweeg een verblijf bij Swiss-Belhotel Jambi en geniet van een koffiebar/café, een droogkuis/wasserijservice en een bar. Geniet van aromatherapie, een gezichtsbehandeling of een lichaamsbehandeling bij het wellnesscentrum ter plaatse. Ga lekker eten bij een van de twee restaurants ter plaatse. Ze serveren er ontbijt, lunch, diner en lichte maaltijden, en je geniet er van internationale gerechten. Naast een fitnesscentrum en een businesscentrum, hebben gasten ook toegang tot gratis wifi in de gemeenschappelijke delen.
Je kunt ook genieten van voordelen zoals:
  • Een buitenzwembad en een kinderzwembad
  • Gratis parkeerplaatsen en valetparkeerservice
  • Een ontbijtbuffet (toeslag), een shuttleservice van/naar de luchthaven en een vergaderruimte
  • Conciërgeservice, een kluis bij de receptie en een kruier/portier
Kamervoorzieningen
De 136 kamers zijn inclusief leuke voordelen zoals 24-uurs roomservice en airconditioning, naast extra's zoals kluisjes en gratis kranten.
Er zijn extra gemakken voorzien in de kamers zoals:
  • Koelkasten en strijkplanken/strijkijzers
  • Smart-tv's van 42 inch met Netflix, streamingdiensten en premium tv-zenders
  • Dagelijkse schoonmaak, bureaus en telefoons

Talen

Engels, Indonesisch

Gelijkaardige accommodaties

Accommodatie-voorzieningen

Internet

  • Beschikbaar in alle kamers: wifi
  • Beschikbaar in sommige gemeenschappelijke ruimtes: gratis wifi en kabelinternet

Parkeren en vervoer

  • Shuttleservice van/naar de luchthaven (toeslag) tussen 07.00 uur en 11.00 uur
  • Gratis zelf parkeren ter plaatse
  • Gratis valetparkeren ter plaatse

Eten en drinken

  • Dagelijks ontbijtbuffet tegen een toeslag beschikbaar van 06.00 uur tot 10.00 uur: IDR 130.000 voor volwassenen en IDR 75.000 voor kinderen
  • 2 restaurants
  • Een bar/lounge
  • Een koffiebar/café

Restaurants ter plaatse

  • B&B
  • Swiss-Cafe
  • The View

Dingen om te doen

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Sauna
  • Sportschool
  • Stoombad
  • Volledig uitgeruste spa

Gezinsvriendelijk

  • Buitenzwembad
  • Kinderzwembad
  • Koelkast op de kamer
  • Wasserij

Voorzieningen

  • 24-uursreceptie
  • Bagageopslag
  • Geldautomaat
  • Gratis kranten in de lobby
  • Kluisje bij het onthaal
  • Wasserij

Gastendiensten

  • Conciërgeservices
  • Droogkuis-/wasserijservice
  • Portier
  • Schoonmaakservice (dagelijks)

Zakelijke diensten

  • Businesscentrum
  • Vergaderruimte

Buiten

  • Barbecue

Volledig uitgeruste spa

  • Aromatherapie
  • Behandelingsruimtes voor koppels
  • Body scrubs
  • Gezichtsbehandelingen
  • Hotstone-massages
  • Manicures/pedicures
  • Reflexologie

Toegankelijkheidsvoorzieningen

  • Heb je specifieke toegankelijkheidsbehoeften? Neem dan contact op met de accommodatie via de contactgegevens in de boekingsbevestiging.
  • Geen lift
  • Rolstoeltoegankelijke luchthavenshuttle

Meer

  • 1 gebouw
  • 11 etages
  • Gebouwd in 2016
  • Receptieruimte
  • Rookvrije accommodatie

Kamervoorzieningen

Slaapkamer

  • Beddengoed inbegrepen
  • Verduisterende gordijnen

Badkamer

  • Gratis toiletartikelen
  • Handdoeken inbegrepen
  • Pantoffels
  • Shampoo
  • Tandenborstel en tandpasta
  • Toiletpapier
  • Zeep

Entertainment

  • Netflix
  • Smart-tv van 42 inch met premium digitale zenders
  • Streamingsdiensten

Eten en drinken

  • 24-uurs roomservice
  • Gratis mineraalwater
  • Koelkast
  • Minibar

Meer

  • Airconditioning
  • Bureau
  • Elke dag gratis kranten
  • Kluisje
  • Strijkijzer/strijkplank
  • Telefoon

Beleid

Inchecken

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht
Laat inchecken is onder voorbehoud van beschikbaarheid
Minimale leeftijd om in te checken: 18

Uitchecken

Uitchecken voor 12.00 uur

Speciale incheckinstructies

Deze accommodatie biedt transfers vanaf de luchthaven (hiervoor kan een toeslag gelden). Je dient je aankomstgegevens vooraf aan de accommodatie door te geven. De contactgegevens vind je in de boekingsbevestiging.
De portier of receptionist zal je bij aankomst in de accommodatie verwelkomen.
Contacteer de accommodatie op voorhand via de contactgegevens in de boekingsbevestiging als je verwacht na 15.00 uur te arriveren. 

Toegang tot accommodatie

Bemande receptie

Huisdieren

Geen huisdieren toegelaten

Kinderen en extra bedden

Kinderen zijn welkom.
Eén kind van 3 jaar of jonger kan gratis verblijven als het gebruikmaakt van de aanwezige bedden wanneer het slaapt in de kamer van de ouder of voogd
Er zijn verrijdbare/extra bedden beschikbaar aan IDR 450000.0 per nacht.

Betalingsmethoden

Belangrijke informatie

Optionele extra's

  • Toeslag voor ontbijtbuffet: ongeveer IDR 130000 voor volwassenen en IDR 75000 voor kinderen
  • Toeslag voor luchthavenshuttle: IDR 100000 per voertuig (enkele reis, voor maximum 4 personen)
  • Toeslag voor extra bed: IDR 450000.0 per nacht

Deze lijst is mogelijk niet volledig. Toeslagen en borgsommen zijn mogelijk excl. btw en kunnen wijzigen. 

Algemene info

Deze accommodatie wordt beheerd door een professionele eigenaar, die accommodaties aanbiedt vanuit zijn/haar vakgebied, bedrijf of beroep.
Afhankelijk van het accommodatiebeleid kan voor extra personen een toeslag worden aangerekend.
Tijdens het inchecken dien je in het geval van incidentele kosten mogelijk een geldig identiteitsbewijs voor te leggen en een borgsom in contanten, per bankkaart of kredietkaart te betalen.
Speciale verzoeken kunnen, indien mogelijk, bij check-in worden ingewilligd. Hiervoor kunnen extra kosten worden aangerekend. Speciale verzoeken kunnen niet worden gegarandeerd.
Deze accommodatie accepteert creditcards, pinpassen en contante betalingen
Deze accommodatie heeft buitenruimtes, zoals balkons, patio's en terrassen, die mogelijk niet geschikt zijn voor kinderen. We raden aan om in geval van twijfel vóór aankomst de accommodatie te contacteren en te vragen of ze een geschikte kamer voor je hebben.
Als je je boeking annuleert, ben je onderhevig aan het annuleringsbeleid van de eigenaar. In overeenstemming met de EU-regelgeving over consumentenrechten, vallen boekingsservices voor accommodaties niet onder het herroepingsrecht.

Overige info

Er zijn geen liften in deze accommodatie
Je dient vooraf te reserveren voor massagebehandelingen en spabehandelingen. Reserveringen kun je voor je aankomt maken als je de accommodatie contacteert via de gegevens in de boekingsbevestiging.

Accommodatie ook bekend onder de naam

Swiss-Belhotel Jambi Hotel
Swiss Belhotel Jambi
Swiss Belhotel Jambi
Swiss-Belhotel Jambi Hotel
Swiss-Belhotel Jambi Jambi
Swiss-Belhotel Jambi Hotel Jambi
Swiss Belhotel Jambi CHSE Certified

Veelgestelde vragen

Beschikt Swiss-Belhotel Jambi over een zwembad?

Ja, deze accommodatie biedt een buitenzwembad en een kinderzwembad.

Hoeveel kost een verblijf bij Swiss-Belhotel Jambi?

Vandaag, 14 jul. 2025, kost een verblijf bij Swiss-Belhotel Jambi van één nacht voor twee volwassenen op 1 aug. 2025 min. € 42,12, inclusief belastingen en toeslagen. Deze prijs is gebaseerd op de laagste gevonden prijs per nacht in de afgelopen 24 uur voor verblijven in de komende 30 dagen. Prijzen kunnen wijzigen. Kies je datums voor meer accurate prijzen.

Zijn huisdieren welkom bij Swiss-Belhotel Jambi?

Nee, assistentiedieren zijn niet welkom bij deze accommodatie.

Hoeveel berekent Swiss-Belhotel Jambi voor parkeren?

Deze accommodatie biedt parkeerplaatsen en valetparkeerservice.

Hoe laat kan ik bij Swiss-Belhotel Jambi inchecken?

Inchecken kan vanaf: 14.00 uur; inchecken kan tot: middernacht. Je kunt op beperkte tijden laat inchecken.

Tot hoe laat kan ik bij Swiss-Belhotel Jambi uitchecken?

Je dient om uiterlijk 12.00 uur uit te checken.

Biedt Swiss-Belhotel Jambi een shuttle naar het vliegveld?

Ja, er is een shuttleservice van/naar de luchthaven beschikbaar. Er geldt een toeslag van IDR 100000 per voertuig.

Waar staat Swiss-Belhotel Jambi?

Dit wellness hotel in Jambi ligt op 3 km afstand van Agung Al Falah-moskee, Museum Negeri Propinsi Jambi en Batik Centre. Jambi Prima Mall ligt op 3 km.

Beoordelingen over Swiss-Belhotel Jambi

Beoordelingen

8,0

Zeer goed

Gastenscore: 10 - Uitstekend. 7 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 8 - Goed. 11 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 6 - Redelijk. 3 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 4 - Matig. 2 van 23 beoordelingen
Gastenscore: 2 - Ontzettend slecht. 0 van 23 beoordelingen

9,0/10

Netheid

8,0/10

Personeel en service

6,8/10

Voorzieningen

8,4/10

Staat van de accommodatie en faciliteiten

9,0/10

Milieuvriendelijkheid

Beoordelingen

10/10 – Uitstekend

Fredrik

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Best hotel in Jambi.

Best hotel in Jambi. Totally OK internet-speed. Good cleaning and very central in Jambi.
3 nachten verbleven in september 2024

8/10 – Goed

Habiburrahman

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
cukup nyaman
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Habiburrahman

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in oktober 2024

8/10 – Goed

Nathan

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

Excellent

1 nacht verbleven in mei 2024

10/10 – Uitstekend

Rudy

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service, voorzieningen en staat van de accommodatie en faciliteiten
Ok saja
2 nachten verbleven in november 2023

10/10 – Uitstekend

Pg Dato Yunus

Zakenreiziger
Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
2 nachten verbleven in augustus 2022

4/10 – Matig

Atsushi

Zakenreiziger
Positief: Netheid
Negatief: Voorzieningen, staat van de accommodatie en faciliteiten
My room was the connecting room to the next room. A family including a small kid seemed to stay at the next room. Due to the structure of the connecting room and the thin wall, I could directly hear the noise from this family at the night and very early morning. That’s very embarrassed and irritated me. So it’s better that the hotel could properly allocate the room based on the composition of the number or the purpose of stay.
1 nacht verbleven in juni 2022

8/10 – Goed

Yohanes B

1 nacht verbleven in december 2020

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

2 nachten verbleven in augustus 2019

8/10 – Goed

Martin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Good, clean, comfortable, functional, well-run hotel.
2 nachten verbleven in juli 2019

8/10 – Goed

Geverifieerde reiziger

Reisde met familie
Positief: Netheid, personeel en service en voorzieningen
i booked for the non smoking room, and had to sign letter that i will obey the non-smoking policy, but when i entered the room it was cigarette smell. i protested and immediately got the replacement. the point is that the hotel should make sure the non-smoking room is free of smoke as well
1 nacht verbleven in juni 2019

10/10 – Uitstekend

Elin

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
1 nacht verbleven in april 2019

10/10 – Uitstekend

Geverifieerde reiziger

Positief: Personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Nice hotel
1 nacht verbleven in december 2018

4/10 – Matig

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
Negatief: Personeel en service

Below service level

Front office staff arrogan t and don't send to understand 3rd Party booking. Asking me stupid question as to when my booking was made. Eventually when they found my booking. No apology for their oversight.
1 nacht verbleven in september 2018

10/10 – Uitstekend

Shoji, 仙台市青葉区

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer
チェックイン時間がルーズです。静かです。レストランの食事が美味しいです。昼夜はサンドイッチがおススメ。暖かいお湯が出る。
1 nacht verbleven in juli 2018

8/10 – Goed

Rius

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

No free breakfast

Feel disappointed about the free breakfast. It was stated when I booked this hotel there was a free breakfast. But when I came to hotel there was no free breakfast and hotel management told me that indeed this travel agent usually has a problem with free breakfast. I don’t know whether its travel agent/hotel management fault. But next time, it will be better if travel agent doesn’t trick us with “free breakfast” in fact there none. Over than that, All was good

8/10 – Goed

Andrea

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Wanda, knoxville, TN USA

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten
Negatief: Personeel en service

great Facility- inept staff

The hotel is best facility in town The staff were incompetent The staff at front desk obtuse and belligerent The restaurant food subpar The restaurant was empty- we ordered drinks and it took over an hour to get cold coffee and hot fruit juices Spoke to management several times yet staff never could get things right.
2 nachten verbleven in januari 2018

8/10 – Goed

nice hotel, strategis

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

kamar nyaman dan bersih

puassss
1 nacht verbleven in augustus 2017

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, comfort kamer

10/10 – Uitstekend

james

Positief: Netheid, personeel en service, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

6/10 – Redelijk

Geverifieerde reiziger

Positief: Netheid, staat van de accommodatie en faciliteiten en comfort kamer

After lodging in hotel

As a hotel, front crew's service mind is not good. However housekeeper is good.